Ale powiem ci że te otwory też swoje dają jeśli chodzi o dźwięk. Seryjny ADR szału nie robi jeśli chodzi o dźwięk motora. A po takim zabiegu czasem silnik brzmi jak VałkaAUDI_A6 pisze:Ale u mnie stożek jest tylko dla samego dźwięku :mrgreen:


Ale powiem ci że te otwory też swoje dają jeśli chodzi o dźwięk. Seryjny ADR szału nie robi jeśli chodzi o dźwięk motora. A po takim zabiegu czasem silnik brzmi jak VałkaAUDI_A6 pisze:Ale u mnie stożek jest tylko dla samego dźwięku :mrgreen:
Odpowiedz jest prostaLabiel pisze:Tego jeszcze chyba nikt nie próbował a szkoda. Ludzie z hondy potrafią uturbic byle co a u w przypadku audi mało jest takich odważnych projektów. Kiedyś z własnej ciekawości szukałem informacji jakie są różnice pomiędzy 1.8 i 1.8t jeśli chodzi o podstawowe elementy typu blok, głowica tłoki itp. Niestety nie ma żadnych pewnych informacji po za tymi podstawowymi.
Z tym immo w sterowniku u mnie to są plusy i minusy. Plusem jest to że nie ma problemu ze zmianą liczników na jakieś inne bo immo jest w ECU. Minus to właśnie SWAP, bo przy innym ECU trzeba już bawić się z immo. No ale wszystko jest do zrobienia.chmiel25 pisze:Jedynie zostanie ci zgranie immo w sterowniku.