Ale powiem ci że te otwory też swoje dają jeśli chodzi o dźwięk. Seryjny ADR szału nie robi jeśli chodzi o dźwięk motora. A po takim zabiegu czasem silnik brzmi jak Vałka Po przez dodanie dodatkowych otworów w puszce zasysane powietrze nie jest chyba już tak tłumione co powoduje większe "dudnienie" dolotu a co za tym idzie basowy dźwięk spod maskiAUDI_A6 pisze:Ale u mnie stożek jest tylko dla samego dźwięku :mrgreen:
[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przy okazji drobnych prac w garażu wpadło mi coś w łapska i wymodziłem coś takiego:
[center] [/center]
Nie wiem jeszcze czy to zostanie czy nie (jeśli tak to na pewno nie w takiej formie). Pytanie jest natomiast inne: oszalałem czy nie :?:
Kiedyś czytałem że powietrze podczas przepływu przez układ dolotowy ogrzewa się o kilkanaście stopni - i tyczy się to wolnossaków również. I faktycznie coś w tym musi być bo wystarczy dotknąć całego dolotu po krótkiej jeździe - wszystko jest dość ciepłe (nie mówiąc już o jeździe po mieście w korkach), szczególnie rura którą właśnie zaizolowałem - przebiega ona nad głowicą i w okolicy węży wodnych. Co by to niby miało mieć na celu :?: Wystarczy przejechać się autem które stało w cieniu oraz tym które stało na słońcu. To które stało na słońcu będzie bardziej "zmulone", między innymi przez to że cały dolot będzie nagrzany, a co za tym idzie powietrze zasysane będzie bardziej się ogrzewać i "puchnąć". Odczuwałem to bardzo w przypadku TD, ale i tu w wolnossącej benzynie również da się zauważyć ten efekt - może w mniejszym stopniu ale jednak. Czekam na jakieś opinie.
[center] [/center]
Nie wiem jeszcze czy to zostanie czy nie (jeśli tak to na pewno nie w takiej formie). Pytanie jest natomiast inne: oszalałem czy nie :?:
Kiedyś czytałem że powietrze podczas przepływu przez układ dolotowy ogrzewa się o kilkanaście stopni - i tyczy się to wolnossaków również. I faktycznie coś w tym musi być bo wystarczy dotknąć całego dolotu po krótkiej jeździe - wszystko jest dość ciepłe (nie mówiąc już o jeździe po mieście w korkach), szczególnie rura którą właśnie zaizolowałem - przebiega ona nad głowicą i w okolicy węży wodnych. Co by to niby miało mieć na celu :?: Wystarczy przejechać się autem które stało w cieniu oraz tym które stało na słońcu. To które stało na słońcu będzie bardziej "zmulone", między innymi przez to że cały dolot będzie nagrzany, a co za tym idzie powietrze zasysane będzie bardziej się ogrzewać i "puchnąć". Odczuwałem to bardzo w przypadku TD, ale i tu w wolnossącej benzynie również da się zauważyć ten efekt - może w mniejszym stopniu ale jednak. Czekam na jakieś opinie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tego jeszcze chyba nikt nie próbował a szkoda. Ludzie z hondy potrafią uturbic byle co a u w przypadku audi mało jest takich odważnych projektów. Kiedyś z własnej ciekawości szukałem informacji jakie są różnice pomiędzy 1.8 i 1.8t jeśli chodzi o podstawowe elementy typu blok, głowica tłoki itp. Niestety nie ma żadnych pewnych informacji po za tymi podstawowymi.
Odpowiedz jest prostaLabiel pisze:Tego jeszcze chyba nikt nie próbował a szkoda. Ludzie z hondy potrafią uturbic byle co a u w przypadku audi mało jest takich odważnych projektów. Kiedyś z własnej ciekawości szukałem informacji jakie są różnice pomiędzy 1.8 i 1.8t jeśli chodzi o podstawowe elementy typu blok, głowica tłoki itp. Niestety nie ma żadnych pewnych informacji po za tymi podstawowymi.
wystarczy kupic cale 1.8 t i wsadzic jest duzo tansze niz uturbianie ADR i szybsze no i bezproblemowe.
Roznic szukaj w tlokach. wal jest ten sam o ile adr ma natrysk na denka tlokow.
pozdro
Ps hond nie ma turbo seryjnych stad ludzie tak namietnie je uturbiaja.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jest w tym oczywiście sporo racji. Szczerze to czasami mam ochotę kupić jakiegoś 1.8t i zrobić jakiegoś swapa, tak jak ostatnio kolega z forum. Głównie powstrzymuje mnie to że teraz wiem co mam pod maską. Mój adr ma mały przebieg i silnik jest ogólnie pierwsza klasa. A przy kupnie czegoś nowego różnie można trafić. Najlepiej było by chyba kupić jakiego anglika. Silnik przełożyć a resztę sprzedać.
Odrazu mowie ze ci sie nie oplaca bo w angliku wszystko co drogie i pokupne jest nie takie
deska lampy srodek. Z takiego auta najszybciej sprzedaje sie przod. a reszta lezy i przewaznie konczy na zlomie lub smieciach. lepszym chyba rozwiazaniem jest kupic silnik z jezdzacego i w miare swiezego auta. Ty masz bardzo prosto odnosnie swapa bo kupujesz silnik od a3 golf 4 seat leon lub octavia i wsadzasz do siebie i nie masz nawet zabawy z elektryka. Jedynie zostanie ci zgranie immo w sterowniku.
pozdro
deska lampy srodek. Z takiego auta najszybciej sprzedaje sie przod. a reszta lezy i przewaznie konczy na zlomie lub smieciach. lepszym chyba rozwiazaniem jest kupic silnik z jezdzacego i w miare swiezego auta. Ty masz bardzo prosto odnosnie swapa bo kupujesz silnik od a3 golf 4 seat leon lub octavia i wsadzasz do siebie i nie masz nawet zabawy z elektryka. Jedynie zostanie ci zgranie immo w sterowniku.
pozdro
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z tym immo w sterowniku u mnie to są plusy i minusy. Plusem jest to że nie ma problemu ze zmianą liczników na jakieś inne bo immo jest w ECU. Minus to właśnie SWAP, bo przy innym ECU trzeba już bawić się z immo. No ale wszystko jest do zrobienia.chmiel25 pisze:Jedynie zostanie ci zgranie immo w sterowniku.