[ audi 80 b4 1.9 td aaz ] stuki z prawej strony
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 gru 2009, 17:22
[ audi 80 b4 1.9 td aaz ] stuki z prawej strony
witam mam pytanie podczas jazdy po małych dziurach coś mi stuka tak delikatnie z prawej strony co to może stukać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 gru 2009, 17:22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Łącznika stabilizatora tak nie sprawdzi bo jest napięty i luzu nie wyczujesz .A łączniki to pierwwszy podejrzany "stukacz"na nierównościach .Drugi to sworzeń wahacza .Luzy na tulejach metalowo gumowych nie powodują stukania .Nakrętka na łozysku amora o ile ją ruszałeś lubi się odkręcać więc również to może być ona.radar881 pisze:Powiem tak.Ściągnij koło ,podnieś auto tylko nie za wahacz i poruszaj wszystkim czym się da w każdą stronę może wyjdzie gdzie stuka.
A ja ci kolego powiem tak iż nie jeden na tym forum walczy z tym naszym nieszczęsnym przednim zawieszeniem i niektórzy códa robili (łącznie ze mną) a stukanie nie ucichło. Dzwięk jakie ono wydaje jak już określili to forumowicze to przesypywanie kartofelków ale proszę TU lektura dla ciebie radzę zaopatrzyc się w czteropak :->
witam!chciałbym się dołączyć do tematu.Mam takie samo audi i ten sam problem wymienione wszystko oprócz amorków i sprężyn.Ja wywnioskowałem że przyczyną stuków i póków może być luz na prowadnicach zacisku hamulcowego ja mam taki luz z lewej strony i mi stkua. Jak myślicie może to być przyczyna problemu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No faktycznie wymieniłeś wszystko co mogło stukać .Ciężka sprawa .Czasami po wymianie poduszki nad amorem notorycznie odkręca się ta nakrętka w kształcie tulejki z gwintem wewnętrznym .A tuleje metalowo gumowe w wahaczach wymieniałeś na stojącym na kołach aucie czy na podniesionym ?Bo jak na podniesionym to zrywają się przy pierwszym wjechaniu w większą nierówność.Prawidłowo przy wymianie tuleji metalowo gumowych auto nie dość że powinno być na kołach to jeszcze powinno być dociążone .Ale tak mało kto robiADAM77FG pisze:wymieniłem:końcówki drążków,tuleje,sworznie,łączniki,gumy stabilizatora i poduszki nad amorkiem a ławy nieruszałem bo tam żadnego luzu niebyło tak powiedział mi diagnosta.

-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Działa ,działa .Poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ulacja+lda kto ma to wieADAM77FG pisze:A jak to jest z tym boost pinem naprawde działa? zastanawiam się nad jego kupnem

-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W 1,9 td AAZ nie ma żadnych podkładek z tworzywa jest tylko pin ,spręzyna i cieniutka stalowa podkładka ustalająca sprężynę żeby nie przesuwała się na boki.Opis na forum golfa jest na podstawie LDA z silnika 1,6 td które ma trochę inną budowę.Także wystarczy tylko wymienić pin.Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz na PW bo piszemy nie na temat i nie ma co robić bałaganu w tym temacie bo porządek musi byćADAM77FG pisze:A ten boost pin ,który sprzedajesz to wystarczy tylko wymienić i bedzie git,bez zadnego szlifowania podkładek. dobrze zrozumiałem?
