[ audi 80 b4 1.9 td aaz ] stuki z prawej strony
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 gru 2009, 17:22
[ audi 80 b4 1.9 td aaz ] stuki z prawej strony
witam mam pytanie podczas jazdy po małych dziurach coś mi stuka tak delikatnie z prawej strony co to może stukać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 gru 2009, 17:22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Łącznika stabilizatora tak nie sprawdzi bo jest napięty i luzu nie wyczujesz .A łączniki to pierwwszy podejrzany "stukacz"na nierównościach .Drugi to sworzeń wahacza .Luzy na tulejach metalowo gumowych nie powodują stukania .Nakrętka na łozysku amora o ile ją ruszałeś lubi się odkręcać więc również to może być ona.radar881 pisze:Powiem tak.Ściągnij koło ,podnieś auto tylko nie za wahacz i poruszaj wszystkim czym się da w każdą stronę może wyjdzie gdzie stuka.
A ja ci kolego powiem tak iż nie jeden na tym forum walczy z tym naszym nieszczęsnym przednim zawieszeniem i niektórzy códa robili (łącznie ze mną) a stukanie nie ucichło. Dzwięk jakie ono wydaje jak już określili to forumowicze to przesypywanie kartofelków ale proszę TU lektura dla ciebie radzę zaopatrzyc się w czteropak :->
witam!chciałbym się dołączyć do tematu.Mam takie samo audi i ten sam problem wymienione wszystko oprócz amorków i sprężyn.Ja wywnioskowałem że przyczyną stuków i póków może być luz na prowadnicach zacisku hamulcowego ja mam taki luz z lewej strony i mi stkua. Jak myślicie może to być przyczyna problemu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No faktycznie wymieniłeś wszystko co mogło stukać .Ciężka sprawa .Czasami po wymianie poduszki nad amorem notorycznie odkręca się ta nakrętka w kształcie tulejki z gwintem wewnętrznym .A tuleje metalowo gumowe w wahaczach wymieniałeś na stojącym na kołach aucie czy na podniesionym ?Bo jak na podniesionym to zrywają się przy pierwszym wjechaniu w większą nierówność.Prawidłowo przy wymianie tuleji metalowo gumowych auto nie dość że powinno być na kołach to jeszcze powinno być dociążone .Ale tak mało kto robi wystarczy że stoi na kołach pod własnym ciężarem.Jeszcze mi coś przyszło do głowy ,sprawdż sobie maglownicę czy część do której są przykręcone drążki kierownicze nie ma luzu poprzecznego ,zdarza się to rzadko ale się zdarzaADAM77FG pisze:wymieniłem:końcówki drążków,tuleje,sworznie,łączniki,gumy stabilizatora i poduszki nad amorkiem a ławy nieruszałem bo tam żadnego luzu niebyło tak powiedział mi diagnosta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Działa ,działa .Poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ulacja+lda kto ma to wieADAM77FG pisze:A jak to jest z tym boost pinem naprawde działa? zastanawiam się nad jego kupnem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W 1,9 td AAZ nie ma żadnych podkładek z tworzywa jest tylko pin ,spręzyna i cieniutka stalowa podkładka ustalająca sprężynę żeby nie przesuwała się na boki.Opis na forum golfa jest na podstawie LDA z silnika 1,6 td które ma trochę inną budowę.Także wystarczy tylko wymienić pin.Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz na PW bo piszemy nie na temat i nie ma co robić bałaganu w tym temacie bo porządek musi byćADAM77FG pisze:A ten boost pin ,który sprzedajesz to wystarczy tylko wymienić i bedzie git,bez zadnego szlifowania podkładek. dobrze zrozumiałem?