panowie po co my się tu kłócimy każdy robi ze swoim wozem co chce
a pompa czy wtryski tak czy inaczej padną i nikt na to nić nie poradzi
czy to na OO czy na ON
[b4 1Z] jak odbarwic opał
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Słyszałem taką opinię że Polsce olej opałowy i napędowy pochodzą z tej samej "linii" produkcyjnej różnią się tylko kolorem. Dzieje się tak dlatego że rafineriom nie opłaca się kupować sprzęt potrzebny do produkcji prawdziwego oleju opałowego. Taką opinię słyszałem nie wiem czy to prawda.
Tylko gdy ktoś odbarwi olej opałowy kwasem siarkowym to już nie jest on taki "nieszkodliwy".
Tylko gdy ktoś odbarwi olej opałowy kwasem siarkowym to już nie jest on taki "nieszkodliwy".
ale po jakiego ch.. odbarwiac??
zeby co ? ze niby ja cie juz ta okryta sławą w internecie kontrola ITD walnei i bedzie sprawdzać paliwo to nie dojdzie ze to odbarwiony opał??? hehehe
moje zdanie:
szansa na kontrole ITD jak juz wczesniej pisalem jest jak wygrania w lotto - i nie pisac mi o znajomych znajomego sąsiada ze mieli i dostali 43587348957 mln $ grzywny mial ktoś z was kontrolę paliwa ???
wiec wniosek
nr1
jesli kontroli w aucie osobowym nei ma to po ch.. odbrawiac??
nr2
nawet jesli by byla kontrola i mialbys odbarwione to i tak wtopa bo wyjdzie ze to opał - wiec po ch.. odbarwiac??
pozdrawiam userów "paliw alternatywnych" i niech moc będzie z wami
jak dla mnie wszystko zostalo wyjasnione
koniec tematu
zeby co ? ze niby ja cie juz ta okryta sławą w internecie kontrola ITD walnei i bedzie sprawdzać paliwo to nie dojdzie ze to odbarwiony opał??? hehehe
moje zdanie:
szansa na kontrole ITD jak juz wczesniej pisalem jest jak wygrania w lotto - i nie pisac mi o znajomych znajomego sąsiada ze mieli i dostali 43587348957 mln $ grzywny mial ktoś z was kontrolę paliwa ???
wiec wniosek
nr1
jesli kontroli w aucie osobowym nei ma to po ch.. odbrawiac??
nr2
nawet jesli by byla kontrola i mialbys odbarwione to i tak wtopa bo wyjdzie ze to opał - wiec po ch.. odbarwiac??
pozdrawiam userów "paliw alternatywnych" i niech moc będzie z wami
jak dla mnie wszystko zostalo wyjasnione
koniec tematu
MP pisze:ale po jakiego ch.. odbarwiac??
zeby co ? ze niby ja cie juz ta okryta sławą w internecie kontrola ITD walnei i bedzie sprawdzać paliwo to nie dojdzie ze to odbarwiony opał??? hehehe
moje zdanie:
szansa na kontrole ITD jak juz wczesniej pisalem jest jak wygrania w lotto - i nie pisac mi o znajomych znajomego sąsiada ze mieli i dostali 43587348957 mln $ grzywny mial ktoś z was kontrolę paliwa ???
wiec wniosek
nr1
jesli kontroli w aucie osobowym nei ma to po ch.. odbrawiac??
nr2
nawet jesli by byla kontrola i mialbys odbarwione to i tak wtopa bo wyjdzie ze to opał - wiec po ch.. odbarwiac??
pozdrawiam userów "paliw alternatywnych" i niech moc będzie z wami
jak dla mnie wszystko zostalo wyjasnione
koniec tematu
amen
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:45
Mam pytanko?
Ze względów oszczędnościowych zacząłem jeździć na opale i po przejechaniu ok. 11 tys. kilometrów nawalił mi nastawnik i teraz się zastanawiam czy awaria nastawnika mogła być spowodowana jazdą na opale?
Nie wiem czy dalej wlewać opał czy nie, a może zastosować jakąś mieszankę np. opału z olejem napędowym?
Ze względów oszczędnościowych zacząłem jeździć na opale i po przejechaniu ok. 11 tys. kilometrów nawalił mi nastawnik i teraz się zastanawiam czy awaria nastawnika mogła być spowodowana jazdą na opale?
Nie wiem czy dalej wlewać opał czy nie, a może zastosować jakąś mieszankę np. opału z olejem napędowym?