[80 B4 2.0 ABT] niskie obroty?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[80 B4 2.0 ABT] niskie obroty?
witam ostatnio zauwazylem ze jak rano odpalam niunie to wskazowka obrotomierza siega zaledwie 1.5 kreski?? :shock: czy to nie za malo? podobnie mama czasami jak stoje na swiatlach, przy czym silnik mi nie gasnie.
przy rannym uruchamianiu czasami obroty mam tak rzedu ok 800 obr a innym razem zaledwie 2 kreska??? przy czym nie zauwazylem zbytniego falowania obrotow.
raczej chodzi rowno!
dodam ze nie jezdze na gazie!!! czy to moze byc powod jakosci paliwa??? a moze cos innego??? macie jakiegos pomysła?wydaje mi sie ze troche za niskie sa te obroty???
jakie powinny byc prawidlowe oborty silnika???
przy rannym uruchamianiu czasami obroty mam tak rzedu ok 800 obr a innym razem zaledwie 2 kreska??? przy czym nie zauwazylem zbytniego falowania obrotow.
raczej chodzi rowno!
dodam ze nie jezdze na gazie!!! czy to moze byc powod jakosci paliwa??? a moze cos innego??? macie jakiegos pomysła?wydaje mi sie ze troche za niskie sa te obroty???
jakie powinny byc prawidlowe oborty silnika???
Prawidłowy zakres obrotów w ABT to 750-1000. Przy 1,5 kreski czyli 300obr powinno już raczej telepać silnikiem i pewnie by gasł. Może masz błędny odczyt na obrotomierzu. Jeśli na zimnym silniku masz max 800 to też mało, bo generalnie powinno być 1000-1200. Jeśli jest więcej to wina np. silniczka krokowego lub nieszczelności układu wydechowego.
rafi pisze:i co zrobiles??? slyszalem ze ten silniczek krokowy mozna zalac nafta i popsikac wd ekiem potem go dobrze przedmuchac i bedzie jak new!!! jangorzej jak to nie bedzie ten regulator tylko cos innego???? :shock:
a jak podepne sie pod kompa to cos zczytam w zwiazkiu z tymi niskimi oborotami????
Niczym nie zalewaj to nie taki krokowiec jak we wtryskach mechanicznych. Ty masz ABT z wtryskiem jednopunktowym. Jak go zalejesz naftą czy czymś tam to możesz się prawie z nim pożegnać. Niby jest szczelny i zabezpieczony uszczelkami ale jego się w niczym nie moczy.
U mnie poprostu na początku zacinał się a potem spalił się na amen. Po jego rozbiórce stwierdziłem, że kawałek zabezpieczenia wewnątrz silniczka elektrycznego odłamał się i go blokował, aż wpadł i zablokował go na zawsze po czym się spalił. Zależy co u ciebie się stało bo jak dobierzesz się do mikrostyka i coś źle zrobisz albo źle złożysz któreś blaszki to także żegnaj i nie będzie działało. Nie mniej jednak jeżeli podejmiesz się tego zadania to możesz rozebrać zostawiając mikrostyk w spokoju i zobaczyć czy coś nie zacina w środku silniczka lub slimaka który napędza kółko i dalej reguluje obroty.
Ja poprostu wymieniłem na drugi, kosztował mnie 360 zł na allegro, w sklepie śpiewali mi 650zł z tego względu, że nie mogli znaleźć ja miałem na 6 pinów. Występują także 4 pinowe.
Rafi jak chcesz to powinienem być na spocie w Świdniku to możemy pogadać o tym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
z miła checia bym pogadał z Tobą KorNoLio, ale nmnie na tym spocie nie bedzie - juz załuję;-(
a co do tego silniczka to - zamierzam sie za niego wziąśc - bedę ostrożny i delikanty - jak sugerujesz!!! wiem ze one sporo kosztuja - kur... jak sie okaze ze trzeba bedzie go wymienic to :shock:
ostatnio ciepie na chroniczny brak kasy!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 2007-06-20, 13:20 ]
i tyle było płaczu o nic!!! heheh
a juz myslałem ze to ten silniczek! i kasaaaa!!!!!!
rozebrałem go - i wszystko bylo w przadku, mikrostyk również!!!!
co wiec podpiałem sie pod kompa i..??? 0 błedów!!!!!!!!!!! a obroty silnika
wporzo!
silnik pracuje równiutko nie gaśnie, nie dusi sie i nie rzuca autem!!!!!
jednakze dalej wskazowka jest na II kresce w obrotku przy uruchamianiau!!!
i co się okazjue????
ze prawdopodobnie "coś" z obrotomierzem??? po prostu głupieje!!!! żle wskazuje
no cóz z jednej strony sie cieszę !!! bo kasa w kieszeni :mrgreen:
a z drugiej czeka mnie chyba rozbiórka zegarówi sprawdzenie sciezek i styków za obrotomierzem???
pozostałe zegary sa ok!
a co do tego silniczka to - zamierzam sie za niego wziąśc - bedę ostrożny i delikanty - jak sugerujesz!!! wiem ze one sporo kosztuja - kur... jak sie okaze ze trzeba bedzie go wymienic to :shock:
ostatnio ciepie na chroniczny brak kasy!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 2007-06-20, 13:20 ]
i tyle było płaczu o nic!!! heheh
a juz myslałem ze to ten silniczek! i kasaaaa!!!!!!
rozebrałem go - i wszystko bylo w przadku, mikrostyk również!!!!
co wiec podpiałem sie pod kompa i..??? 0 błedów!!!!!!!!!!! a obroty silnika
wporzo!
silnik pracuje równiutko nie gaśnie, nie dusi sie i nie rzuca autem!!!!!
jednakze dalej wskazowka jest na II kresce w obrotku przy uruchamianiau!!!
i co się okazjue????
ze prawdopodobnie "coś" z obrotomierzem??? po prostu głupieje!!!! żle wskazuje
no cóz z jednej strony sie cieszę !!! bo kasa w kieszeni :mrgreen:
a z drugiej czeka mnie chyba rozbiórka zegarówi sprawdzenie sciezek i styków za obrotomierzem???
pozostałe zegary sa ok!