Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK +LPG] dziwne objawy silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mastiff202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 kwie 2010, 11:30
Lokalizacja: Ostrołęka

[2.0 ABK +LPG] dziwne objawy silnika

Post autor: mastiff202 » 26 kwie 2010, 12:21

witam wszystkich!!! ostatnio po czyszczeniu regulatora obrotow biegu jalowego(pot. silniczka krokowego ) i przepustnicy silnik pracuje inaczej objawia sie to zwiekszonymi obrotami biegu jalowego do ok 2000tys . na LPG a na benzynie obroty faluja tak miedzy 600-1100 ale ten objaw na PB wystepowal od razu jak kupilem auto a na gazie bylo luks. Co moze byc przyczyna zwiekszonych obrotow silnika na LPg po tych operacjach? dodam ze czyjnik temp. wymienilem dzisiaj i nadal to samo :cry: silniczek krokowy podlaczylem na krotko slychac bylo jakies pykanie ale tak jakby sie cos zacinalo w nim tzn nie pracowal ciagle tylko co 2-3 sekundy slychac bylo pykniecie ciezka sprawa Prosze o dorade osob znajacych sie na rzeczy
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 16:22 przez mastiff202, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 26 kwie 2010, 13:20

_uwaga

swistak3171
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: swistak3171 » 26 kwie 2010, 13:38

Witam.Jak masz od kogo to podmień przepływomierz powietrza,w ABK jest on bardzo częstą przyczyną usterek związanych z obrotami,zwłaszcza gdy auto jest zagazowane.

Awatar użytkownika
gad07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2007, 02:56
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: gad07 » 26 kwie 2010, 21:22

witam przeczyść jeszcze raz krokowca przemyj go np. wd-kiem a póznej dobrze wydmuchaj powinno pomóc a i tak jak kolega wyżej pisze sprawdz przepływkę czy ci się klapka nie zacina jeśli tak to masz już przyczynę swoich problemów

mastiff202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 kwie 2010, 11:30
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: mastiff202 » 27 kwie 2010, 12:41

problem rozwiazany trzeba po prostu bylo przeprowadzic adaptacje przepustnicy :-)

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 27 kwie 2010, 22:55

Napisz z którego roku jest twoje ABK i jak przeprowadziłeś adaptację przepustnicy VAGiem?Nawet nie wiedziałem że dla ABK jest taka możliwość.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 28 kwie 2010, 14:47

Mam ABK tylko że z roku 1991 i dowiedziałem się tu na forum, że te sprzed 1993 roku nie dają się programować. A tak napisał mi CzarekJ: Jeżeli chodzi o adaptację to jest ona wykonywalna w sterowniku silnika ABK po 1993 roku , czyli z końcówką numeru 024 Siemens. Te starsze sterowniki z numerem końcowym 022 chyba nie adaptują się, bynajmniej nie znalazłem nic na ten temat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl