Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK +LPG] dziwne objawy silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mastiff202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 kwie 2010, 11:30
Lokalizacja: Ostrołęka

[2.0 ABK +LPG] dziwne objawy silnika

Post autor: mastiff202 » 26 kwie 2010, 12:21

witam wszystkich!!! ostatnio po czyszczeniu regulatora obrotow biegu jalowego(pot. silniczka krokowego ) i przepustnicy silnik pracuje inaczej objawia sie to zwiekszonymi obrotami biegu jalowego do ok 2000tys . na LPG a na benzynie obroty faluja tak miedzy 600-1100 ale ten objaw na PB wystepowal od razu jak kupilem auto a na gazie bylo luks. Co moze byc przyczyna zwiekszonych obrotow silnika na LPg po tych operacjach? dodam ze czyjnik temp. wymienilem dzisiaj i nadal to samo :cry: silniczek krokowy podlaczylem na krotko slychac bylo jakies pykanie ale tak jakby sie cos zacinalo w nim tzn nie pracowal ciagle tylko co 2-3 sekundy slychac bylo pykniecie ciezka sprawa Prosze o dorade osob znajacych sie na rzeczy
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 16:22 przez mastiff202, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 26 kwie 2010, 13:20

_uwaga

swistak3171
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: swistak3171 » 26 kwie 2010, 13:38

Witam.Jak masz od kogo to podmień przepływomierz powietrza,w ABK jest on bardzo częstą przyczyną usterek związanych z obrotami,zwłaszcza gdy auto jest zagazowane.

Awatar użytkownika
gad07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2007, 02:56
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: gad07 » 26 kwie 2010, 21:22

witam przeczyść jeszcze raz krokowca przemyj go np. wd-kiem a póznej dobrze wydmuchaj powinno pomóc a i tak jak kolega wyżej pisze sprawdz przepływkę czy ci się klapka nie zacina jeśli tak to masz już przyczynę swoich problemów

mastiff202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 kwie 2010, 11:30
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: mastiff202 » 27 kwie 2010, 12:41

problem rozwiazany trzeba po prostu bylo przeprowadzic adaptacje przepustnicy :-)

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 27 kwie 2010, 22:55

Napisz z którego roku jest twoje ABK i jak przeprowadziłeś adaptację przepustnicy VAGiem?Nawet nie wiedziałem że dla ABK jest taka możliwość.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 28 kwie 2010, 14:47

Mam ABK tylko że z roku 1991 i dowiedziałem się tu na forum, że te sprzed 1993 roku nie dają się programować. A tak napisał mi CzarekJ: Jeżeli chodzi o adaptację to jest ona wykonywalna w sterowniku silnika ABK po 1993 roku , czyli z końcówką numeru 024 Siemens. Te starsze sterowniki z numerem końcowym 022 chyba nie adaptują się, bynajmniej nie znalazłem nic na ten temat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl