[b3 2.0 3a] opinie dwóch gazowników
[b3 2.0 3a] opinie dwóch gazowników
Byłem dzisiaj u dwóch gazowników
jeden poollecał mi zwykłą instalcje najprostszą z dobrym reduktorem z butlą w kole (bo tak chcaiałem czyli leżącą) i wlewem gazu we wlewie paliwa, jako że byłem z polecnia znajomego powiedział mi że raczej nie ma sensu do tego silnika zakładać drugiej generacji bo moggę mieć problemy zwolnymi obrotami i ogólne powodowe przez starszej generacji sondę choć powiedział że może mi załaożyć drugiej genracji ale mówi że to pieniądze wyrzucone w błoto
stwirdził że najważniejszą żeczą będzie doś duży reduktorem i mikserem i (niewiem czy to przytocze czy po przekrecam)gdzie gaz jest podawany jakoś centralnie(
drugi znowu stwierdził że lepsza będzie instaqlka z komputerem i emulacja sondy
----sprawdzałem teżich wiedze jako że sie mało znam zapytałem o bl;osa 1 pierwszy powieział że może mi założyć ale nie bedzie mi tego regulował :mrgreen:
----- drugi nawet o tym nie słyszał
co myślicie o tym bo się zastanawiam gdzie zakładać i jaką --- dla nie wtajemniuczonych jest to mechaniczny wtrysk wielopunkt
proszę o pomoc
ZANIM WYŚLESZ JAKIEGOKOLWIEK POSTA NA FORUM WRZUĆ GO NAJPIERW DO WORDA, NIECH CI SPRAWDZI I POPRAWI BŁĘDY ORTOGRAFICZNE. POZA TYM UZYWAJ ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH, BO TWOICH WPISÓW NIE DA SIĘ CZYTAĆ!!!!!!!!!!
jeden poollecał mi zwykłą instalcje najprostszą z dobrym reduktorem z butlą w kole (bo tak chcaiałem czyli leżącą) i wlewem gazu we wlewie paliwa, jako że byłem z polecnia znajomego powiedział mi że raczej nie ma sensu do tego silnika zakładać drugiej generacji bo moggę mieć problemy zwolnymi obrotami i ogólne powodowe przez starszej generacji sondę choć powiedział że może mi załaożyć drugiej genracji ale mówi że to pieniądze wyrzucone w błoto
stwirdził że najważniejszą żeczą będzie doś duży reduktorem i mikserem i (niewiem czy to przytocze czy po przekrecam)gdzie gaz jest podawany jakoś centralnie(
drugi znowu stwierdził że lepsza będzie instaqlka z komputerem i emulacja sondy
----sprawdzałem teżich wiedze jako że sie mało znam zapytałem o bl;osa 1 pierwszy powieział że może mi założyć ale nie bedzie mi tego regulował :mrgreen:
----- drugi nawet o tym nie słyszał
co myślicie o tym bo się zastanawiam gdzie zakładać i jaką --- dla nie wtajemniuczonych jest to mechaniczny wtrysk wielopunkt
proszę o pomoc
ZANIM WYŚLESZ JAKIEGOKOLWIEK POSTA NA FORUM WRZUĆ GO NAJPIERW DO WORDA, NIECH CI SPRAWDZI I POPRAWI BŁĘDY ORTOGRAFICZNE. POZA TYM UZYWAJ ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH, BO TWOICH WPISÓW NIE DA SIĘ CZYTAĆ!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, 21:23 przez misiek440, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem instalacje 2 generacji na komputerze i chodził samochodzik ok nie ma sensu wkładac sekwencji bo nie bedzie działać (mechaniczny wtrysk benzyny). Gaz do tego silnika załóż tylko wtedy jezeli silnik pod wzgl mechanicznym jest w idealnym stanie jezeli nie to witajcie problemy jezeli bedzie strzał to bedą spore wydatki!!!
Ja miałem na początku pierwszą generację, było tak sobie problemy z obrotami i takie tam. Potem założyłem sobie sterownik z krokowym i było jeszcze gorzej, więc go niedawno wyrzuciłem. A z obrotami dalej nie jest tak jak powinno być. Teraz przymierzam się do blosa. Ogólnie tak jak ludzie chwalili to do wtrysku mechanicznego. Gaz z blosem lub ciągły wtrysk gazu IGS.
Skoro nie chcesz blosa to ciągly wtrysk gazu, ludzie to chwalili, ale niech onie wypowiedzą, się jeszcze raz.misiek440 pisze:blosa mi odradzaja podobno regulacja raz w tygodniu i duże problemy
Ja osobiście odradzam pierwszą i drugą generację do wtrysków mechanicznych. Wiem po sobie i po kolegach. II generacja idealnie spisuje się w jednopunktach np. ABT.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
blos to jest taki gaźnik gazowy, to jest zamiast miksera montowane (sama ta część kosztuje 3 stówki), chyba to jest jedyne rozwiązanie do aut z mechanicznym wtryskiem.... ogólnie takich aut sie nie gazuje ale jeśli już trzeba to chyba tylko z tym ... no nie wiem, 3-4 tys km na miesiąc to bardzo dużo, po 3 miesiącach ci się instalka powinna zwrócić...
>>coś o blosie<<
>>aukcja z blosem<<
gazownik jak o tym wynalazku nie słyszał to sorry ale powinien .... tego bym omijał
>>coś o blosie<<
>>aukcja z blosem<<
gazownik jak o tym wynalazku nie słyszał to sorry ale powinien .... tego bym omijał
Do tego drugiego wiecej nie jeździj bo szkoda czasu. Zapytaj tego pierwszego czy da radę i będzie mu się chciało zamontować instalację z kompensacją i silnikiem krokowym na sterowniku BINGO. Jeżeli potrafi dobrze ustawić na BINGO to polecalbym takie rozwiązanie. U sąsiada chodzi od roku i żadnego strzału itp. nie było. Nie polecam natomiast AL-700, bo na automatycznym kalibrowaniu może gasnąć.
Ja ma zwykłą z mikserem.Szaleję na gazie już 3 rok. Najgorszę były początki strzały, brak obrotów wolnych itp. Uporałem się z tym w przeciągu niecałego roku ale i tak dałem dupy.
Dlaczego?Otóż mój gazownik doradzał mi wymienić od razu po założeniu gazu kilka rzeczy:
-przewody (BERU)
-świece (NGK)
-kopółka+palec (BERU)
-sonde LAmbda
-i jeszcze pare pierdół typu czujnik temp. itp.
aby auto chodziło m miarę sensownie. Oczywiście co tam (se myśle gówno się zna) pewnie mnie naciąga.
Oczywiście musiałem i tak wszystko wymienic o czym mówił+jeszcze kilka rzeczy (przepływomierz,obudowa filtra powietrza, silnik krokowy....).
Kosztowało mnie nie posłuchanie rad majstra kilkanaście wystrzałów takich jebutnych, kupe nerwów, parę holowań, kilka podpięć pod komputer i jeszcze sporo drobnostek :evil: .
Co bym zrobił teraz ????
Założyłbym sekwencje bez zastanowienia.
Dlaczego?Otóż mój gazownik doradzał mi wymienić od razu po założeniu gazu kilka rzeczy:
-przewody (BERU)
-świece (NGK)
-kopółka+palec (BERU)
-sonde LAmbda
-i jeszcze pare pierdół typu czujnik temp. itp.
aby auto chodziło m miarę sensownie. Oczywiście co tam (se myśle gówno się zna) pewnie mnie naciąga.
Oczywiście musiałem i tak wszystko wymienic o czym mówił+jeszcze kilka rzeczy (przepływomierz,obudowa filtra powietrza, silnik krokowy....).
Kosztowało mnie nie posłuchanie rad majstra kilkanaście wystrzałów takich jebutnych, kupe nerwów, parę holowań, kilka podpięć pod komputer i jeszcze sporo drobnostek :evil: .
Co bym zrobił teraz ????
Założyłbym sekwencje bez zastanowienia.