[b3 2.0 3a] opinie dwóch gazowników
[b3 2.0 3a] opinie dwóch gazowników
Byłem dzisiaj u dwóch gazowników
jeden poollecał mi zwykłą instalcje najprostszą z dobrym reduktorem z butlą w kole (bo tak chcaiałem czyli leżącą) i wlewem gazu we wlewie paliwa, jako że byłem z polecnia znajomego powiedział mi że raczej nie ma sensu do tego silnika zakładać drugiej generacji bo moggę mieć problemy zwolnymi obrotami i ogólne powodowe przez starszej generacji sondę choć powiedział że może mi załaożyć drugiej genracji ale mówi że to pieniądze wyrzucone w błoto
stwirdził że najważniejszą żeczą będzie doś duży reduktorem i mikserem i (niewiem czy to przytocze czy po przekrecam)gdzie gaz jest podawany jakoś centralnie(
drugi znowu stwierdził że lepsza będzie instaqlka z komputerem i emulacja sondy
----sprawdzałem teżich wiedze jako że sie mało znam zapytałem o bl;osa 1 pierwszy powieział że może mi założyć ale nie bedzie mi tego regulował :mrgreen:
----- drugi nawet o tym nie słyszał
co myślicie o tym bo się zastanawiam gdzie zakładać i jaką --- dla nie wtajemniuczonych jest to mechaniczny wtrysk wielopunkt
proszę o pomoc
ZANIM WYŚLESZ JAKIEGOKOLWIEK POSTA NA FORUM WRZUĆ GO NAJPIERW DO WORDA, NIECH CI SPRAWDZI I POPRAWI BŁĘDY ORTOGRAFICZNE. POZA TYM UZYWAJ ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH, BO TWOICH WPISÓW NIE DA SIĘ CZYTAĆ!!!!!!!!!!
jeden poollecał mi zwykłą instalcje najprostszą z dobrym reduktorem z butlą w kole (bo tak chcaiałem czyli leżącą) i wlewem gazu we wlewie paliwa, jako że byłem z polecnia znajomego powiedział mi że raczej nie ma sensu do tego silnika zakładać drugiej generacji bo moggę mieć problemy zwolnymi obrotami i ogólne powodowe przez starszej generacji sondę choć powiedział że może mi załaożyć drugiej genracji ale mówi że to pieniądze wyrzucone w błoto
stwirdził że najważniejszą żeczą będzie doś duży reduktorem i mikserem i (niewiem czy to przytocze czy po przekrecam)gdzie gaz jest podawany jakoś centralnie(
drugi znowu stwierdził że lepsza będzie instaqlka z komputerem i emulacja sondy
----sprawdzałem teżich wiedze jako że sie mało znam zapytałem o bl;osa 1 pierwszy powieział że może mi założyć ale nie bedzie mi tego regulował :mrgreen:
----- drugi nawet o tym nie słyszał
co myślicie o tym bo się zastanawiam gdzie zakładać i jaką --- dla nie wtajemniuczonych jest to mechaniczny wtrysk wielopunkt
proszę o pomoc
ZANIM WYŚLESZ JAKIEGOKOLWIEK POSTA NA FORUM WRZUĆ GO NAJPIERW DO WORDA, NIECH CI SPRAWDZI I POPRAWI BŁĘDY ORTOGRAFICZNE. POZA TYM UZYWAJ ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH, BO TWOICH WPISÓW NIE DA SIĘ CZYTAĆ!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, 21:23 przez misiek440, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem instalacje 2 generacji na komputerze i chodził samochodzik ok nie ma sensu wkładac sekwencji bo nie bedzie działać (mechaniczny wtrysk benzyny). Gaz do tego silnika załóż tylko wtedy jezeli silnik pod wzgl mechanicznym jest w idealnym stanie jezeli nie to witajcie problemy jezeli bedzie strzał to bedą spore wydatki!!!
Ja miałem na początku pierwszą generację, było tak sobie problemy z obrotami i takie tam. Potem założyłem sobie sterownik z krokowym i było jeszcze gorzej, więc go niedawno wyrzuciłem. A z obrotami dalej nie jest tak jak powinno być. Teraz przymierzam się do blosa. Ogólnie tak jak ludzie chwalili to do wtrysku mechanicznego. Gaz z blosem lub ciągły wtrysk gazu IGS.
KorNoLio
Skoro nie chcesz blosa to ciągly wtrysk gazu, ludzie to chwalili, ale niech onie wypowiedzą, się jeszcze raz.misiek440 pisze:blosa mi odradzaja podobno regulacja raz w tygodniu i duże problemy
Ja osobiście odradzam pierwszą i drugą generację do wtrysków mechanicznych. Wiem po sobie i po kolegach. II generacja idealnie spisuje się w jednopunktach np. ABT.
KorNoLio
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
blos to jest taki gaźnik gazowy, to jest zamiast miksera montowane (sama ta część kosztuje 3 stówki), chyba to jest jedyne rozwiązanie do aut z mechanicznym wtryskiem.... ogólnie takich aut sie nie gazuje ale jeśli już trzeba to chyba tylko z tym ... no nie wiem, 3-4 tys km na miesiąc to bardzo dużo, po 3 miesiącach ci się instalka powinna zwrócić...
>>coś o blosie<<
>>aukcja z blosem<<
gazownik jak o tym wynalazku nie słyszał to sorry ale powinien .... tego bym omijał
>>coś o blosie<<
>>aukcja z blosem<<
gazownik jak o tym wynalazku nie słyszał to sorry ale powinien .... tego bym omijał
Audi B4 Avant Q
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
Do tego drugiego wiecej nie jeździj bo szkoda czasu. Zapytaj tego pierwszego czy da radę i będzie mu się chciało zamontować instalację z kompensacją i silnikiem krokowym na sterowniku BINGO. Jeżeli potrafi dobrze ustawić na BINGO to polecalbym takie rozwiązanie. U sąsiada chodzi od roku i żadnego strzału itp. nie było. Nie polecam natomiast AL-700, bo na automatycznym kalibrowaniu może gasnąć.
Ja ma zwykłą z mikserem.Szaleję na gazie już 3 rok. Najgorszę były początki strzały, brak obrotów wolnych itp. Uporałem się z tym w przeciągu niecałego roku ale i tak dałem dupy.
Dlaczego?Otóż mój gazownik doradzał mi wymienić od razu po założeniu gazu kilka rzeczy:
-przewody (BERU)
-świece (NGK)
-kopółka+palec (BERU)
-sonde LAmbda
-i jeszcze pare pierdół typu czujnik temp. itp.
aby auto chodziło m miarę sensownie. Oczywiście co tam (se myśle gówno się zna) pewnie mnie naciąga.
Oczywiście musiałem i tak wszystko wymienic o czym mówił+jeszcze kilka rzeczy (przepływomierz,obudowa filtra powietrza, silnik krokowy....).
Kosztowało mnie nie posłuchanie rad majstra kilkanaście wystrzałów takich jebutnych, kupe nerwów, parę holowań, kilka podpięć pod komputer i jeszcze sporo drobnostek :evil: .
Co bym zrobił teraz ????
Założyłbym sekwencje bez zastanowienia.
Dlaczego?Otóż mój gazownik doradzał mi wymienić od razu po założeniu gazu kilka rzeczy:
-przewody (BERU)
-świece (NGK)
-kopółka+palec (BERU)
-sonde LAmbda
-i jeszcze pare pierdół typu czujnik temp. itp.
aby auto chodziło m miarę sensownie. Oczywiście co tam (se myśle gówno się zna) pewnie mnie naciąga.
Oczywiście musiałem i tak wszystko wymienic o czym mówił+jeszcze kilka rzeczy (przepływomierz,obudowa filtra powietrza, silnik krokowy....).
Kosztowało mnie nie posłuchanie rad majstra kilkanaście wystrzałów takich jebutnych, kupe nerwów, parę holowań, kilka podpięć pod komputer i jeszcze sporo drobnostek :evil: .
Co bym zrobił teraz ????
Założyłbym sekwencje bez zastanowienia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga