Witam! Czy taki manometr (link poniezej) bedzie nadawal sie do pomiaru cisnienia sprezania w ABT ? Nie wiem jaki gwint maja swiece, jestem posiadaczem tego auta od niedawna.
Z gory dziekuje za pomoc!
http://www.motoallegro.pl/item100103671 ... zania.html
[B4 ABT] pomiar cisnienia sprezania
Dziekuja za info!
A jeszcze mam pytanie odnosnie samego pomiaru.
Rozumiem, ze nalezy przeprowadzic nastepne kroki:
0.zagrzac silnik
1.wymontowac swiece
2.wylaczyc układ zapłonowy
3.wyłaczyć układ wtryskowy
4.pokrecic kilka razy rozrusznikiem w celu "przeczyszczenia" cylindrow z ewentualnych pozostalosci
5.dla kazdego z cylindrow: wpiac sie manometrem i pokrecic kilka razy rozrusznikiem przy maksymalnie wcisnietym gazie (maksymalnie otwarta przepustnica)
Czy moglby ktos szczegolowo opisac krok 2 i 3?
z tego co sie domyslam to:
2 = zdjac kopulke (???)
3 = (???)
z gory dziekuje !
A jeszcze mam pytanie odnosnie samego pomiaru.
Rozumiem, ze nalezy przeprowadzic nastepne kroki:
0.zagrzac silnik
1.wymontowac swiece
2.wylaczyc układ zapłonowy
3.wyłaczyć układ wtryskowy
4.pokrecic kilka razy rozrusznikiem w celu "przeczyszczenia" cylindrow z ewentualnych pozostalosci
5.dla kazdego z cylindrow: wpiac sie manometrem i pokrecic kilka razy rozrusznikiem przy maksymalnie wcisnietym gazie (maksymalnie otwarta przepustnica)
Czy moglby ktos szczegolowo opisac krok 2 i 3?
z tego co sie domyslam to:
2 = zdjac kopulke (???)
3 = (???)
z gory dziekuje !
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie czytaj w ogóle tego po to jest głupota, to co piszą w książkach to zamotało by nie jednego fachowca.cyfron pisze:Dziekuja za info!
A jeszcze mam pytanie odnosnie samego pomiaru.
Rozumiem, ze nalezy przeprowadzic nastepne kroki:
0.zagrzac silnik
1.wymontowac swiece
2.wylaczyc układ zapłonowy
3.wyłaczyć układ wtryskowy
4.pokrecic kilka razy rozrusznikiem w celu "przeczyszczenia" cylindrow z ewentualnych pozostalosci
5.dla kazdego z cylindrow: wpiac sie manometrem i pokrecic kilka razy rozrusznikiem przy maksymalnie wcisnietym gazie (maksymalnie otwarta przepustnica)
Czy moglby ktos szczegolowo opisac krok 2 i 3?
z tego co sie domyslam to:
2 = zdjac kopulke (???)
3 = (???)
z gory dziekuje !
Pojeździj trochę aż temp sięgnie 80-90 stopni, zgaś auto, wykręć świecę i wepnij się, wsiądź do auta i próbuj odpalić, tzn. pokręć rozrusznikiem z 5-8 sekund i trzymaj wciśnięty gaz do oporu, i tak z każdą kolejno. Jak będzie ciśnienie ok. 11 atm. na każdym to silnik masz w stanie bdb. praktycznie fabryka, może być i po 10, ważne żeby na każdym były równe wartości.
Powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zdjąć wtyczkę z czujnika halla na aparacie zapłonowym i oba punkty zostaną spełnione.cyfron pisze:Czy moglby ktos szczegolowo opisac krok 2 i 3?
z tego co sie domyslam to:
2 = zdjac kopulke (???)
3 = (???)
Prawdopodobnie chodzi o to że można uszkodzić moduł zapłonowy jeśli cewka będzie dawać iskrę a w fajkach nie będzie świec ani nie będą one połączone z masą.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok