[b3 1.8 s] Przełącznik gazu-świecą dwie diody
[b3 1.8 s] Przełącznik gazu-świecą dwie diody
Jak w temacie . Instalacja I gen. Lovato, przełącznik ma trzy diody czerwona , pomarańczowa, zielona. Do tej pory było tak: zawsze świeciła tylko jedna dioda t.j. zielona -gaz (czasem zielona i pomarańczowa przed rozruchem, czerwona benzyna. Rano odpaliłem i nie wiadomo dlaczego świecą mi teraz dwie diody. Czerwona i zielona na gazie , oraz czerwona i czerwona na benzynie. Ta czerwona ktora świeci cały czas jest na górze te które się zmieniają na dole. Dosyć długo jeździłem na pozycji 0 czyli non stop gaz. Wczoraj chciałem bujnąć najpierw na benzynie i tak już zostało. Kiedyś miałem jużtaki problem ale był on chwilowy i sam sie naprawił, teraz niestety nie.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jest przełącznik STAG2-W. Jednak kontrolki są dwie u góry czerwona na dole zmienna-czerwona , zielona, pomarańczowa w zależności od rodzaju zasilania. Ta zmienna paliła się
zawsze. Ta u góry , która świeci się cały czas na czerwono nigdy nie świeciła razem z tą dolną. Wygląda to tak: Przed rozruchem pozycja II u góry czerwona na dole pomarańczowa po odpaleniu i odpowiednich obrotach u góry czerwona na dole zielona. Pozycja 0 u góry czerwona na dole zielona. Pozycja I u góry czerwona na dole czerwona. Objawy powstały bez ingerowania w elektrykę i mechanikę - z dnia na dzień.
zawsze. Ta u góry , która świeci się cały czas na czerwono nigdy nie świeciła razem z tą dolną. Wygląda to tak: Przed rozruchem pozycja II u góry czerwona na dole pomarańczowa po odpaleniu i odpowiednich obrotach u góry czerwona na dole zielona. Pozycja 0 u góry czerwona na dole zielona. Pozycja I u góry czerwona na dole czerwona. Objawy powstały bez ingerowania w elektrykę i mechanikę - z dnia na dzień.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tu masz instrukcją: http://www.ac.com.pl/site_media/files/2 ... -W____.pdf
To na 100% rezerwa a to że zaczęła się świecić z dnia na dzień to może być wina czujnika rezerwy przy wielozaworze albo gdzieś kabel się rozłączył albo dotyka masy (nie pamiętam czy włącza on kontrolkę przy zetknięciu z masą czy gdy obwód nie jest zamknięty).
Zresztą każdemu z tych wskaźników rezerwy czy poziomu gazu lepiej nie ufać bo zazwyczaj działają jak im się podoba.
To na 100% rezerwa a to że zaczęła się świecić z dnia na dzień to może być wina czujnika rezerwy przy wielozaworze albo gdzieś kabel się rozłączył albo dotyka masy (nie pamiętam czy włącza on kontrolkę przy zetknięciu z masą czy gdy obwód nie jest zamknięty).
Zresztą każdemu z tych wskaźników rezerwy czy poziomu gazu lepiej nie ufać bo zazwyczaj działają jak im się podoba.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Napisałem wyżej że te wskaźniki działają jak im się podoba może czujnik wypadł z wielozaworu albo gdzieś się kabel przetarł albo rozłączył. Może gazownik wcale tego nie podłączał i zrobił tak aby kontrolka się nie świeciła.
Jeśli chcesz sprawdzić czy nie pracuje na dwóch paliwach to przy pracy na gazie i sprawdź czy masz zasilanie na przekaźniku odcinającym wtrysk (lub lepiej sprawdź czy ten przekaźnik rozłącza obwód).
Przy pracy na benzynie sprawdź czy nie ma plusa na elektrozaworze parownika.
Jeśli chcesz sprawdzić czy nie pracuje na dwóch paliwach to przy pracy na gazie i sprawdź czy masz zasilanie na przekaźniku odcinającym wtrysk (lub lepiej sprawdź czy ten przekaźnik rozłącza obwód).
Przy pracy na benzynie sprawdź czy nie ma plusa na elektrozaworze parownika.
właśnie pojawiły się nowe okoliczności przyrody. Po zatankowaniu nie ma siły na gazie i gaśnie. Nie wiem o co chodzi. Zaraz sprawdze te podpowiedzi.
[ Dodano: 2010-05-04, 12:26 ]
[ Dodano: 2010-05-04, 14:44 ]
Odziwo czerwona zgasła. Problem teraz jest taki że nie mogę wyregulować obrotów na gazie. Raz za małe raz za duże a nic nie robiłem.
[ Dodano: 2010-05-04, 12:26 ]
W jaki sposób to zrobić?aldi pisze: Przy pracy na benzynie sprawdź czy nie ma plusa na elektrozaworze parownika.
[ Dodano: 2010-05-04, 14:44 ]
Odziwo czerwona zgasła. Problem teraz jest taki że nie mogę wyregulować obrotów na gazie. Raz za małe raz za duże a nic nie robiłem.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie