Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 s] Przełącznik gazu-świecą dwie diody

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

[b3 1.8 s] Przełącznik gazu-świecą dwie diody

Post autor: davideks » 02 maja 2010, 09:45

Jak w temacie . Instalacja I gen. Lovato, przełącznik ma trzy diody czerwona , pomarańczowa, zielona. Do tej pory było tak: zawsze świeciła tylko jedna dioda t.j. zielona -gaz (czasem zielona i pomarańczowa przed rozruchem, czerwona benzyna. Rano odpaliłem i nie wiadomo dlaczego świecą mi teraz dwie diody. Czerwona i zielona na gazie , oraz czerwona i czerwona na benzynie. Ta czerwona ktora świeci cały czas jest na górze te które się zmieniają na dole. Dosyć długo jeździłem na pozycji 0 czyli non stop gaz. Wczoraj chciałem bujnąć najpierw na benzynie i tak już zostało. Kiedyś miałem jużtaki problem ale był on chwilowy i sam sie naprawił, teraz niestety nie.

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 02 maja 2010, 09:50

strasznie to zagmatwane :mrgreen: Czyli masz caly czas na bezynce teraz?

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 02 maja 2010, 09:57

po mojemu to centralka wariuje,samochód jeździ okey?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 maja 2010, 21:47

Może po prostu to dioda oznacza rezerwę gazu... Wiesz jakiej firmy masz przełącznik to bym poszukał instrukcji i zobaczył co to oznacza.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 03 maja 2010, 11:14

To jest przełącznik STAG2-W. Jednak kontrolki są dwie u góry czerwona na dole zmienna-czerwona , zielona, pomarańczowa w zależności od rodzaju zasilania. Ta zmienna paliła się
zawsze. Ta u góry , która świeci się cały czas na czerwono nigdy nie świeciła razem z tą dolną. Wygląda to tak: Przed rozruchem pozycja II u góry czerwona na dole pomarańczowa po odpaleniu i odpowiednich obrotach u góry czerwona na dole zielona. Pozycja 0 u góry czerwona na dole zielona. Pozycja I u góry czerwona na dole czerwona. Objawy powstały bez ingerowania w elektrykę i mechanikę - z dnia na dzień.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 maja 2010, 12:37

Tu masz instrukcją: http://www.ac.com.pl/site_media/files/2 ... -W____.pdf

To na 100% rezerwa a to że zaczęła się świecić z dnia na dzień to może być wina czujnika rezerwy przy wielozaworze albo gdzieś kabel się rozłączył albo dotyka masy (nie pamiętam czy włącza on kontrolkę przy zetknięciu z masą czy gdy obwód nie jest zamknięty).
Zresztą każdemu z tych wskaźników rezerwy czy poziomu gazu lepiej nie ufać bo zazwyczaj działają jak im się podoba.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 04 maja 2010, 08:09

Napewno nie jest to rezerwa bo właśnie zatankowałem i jest toi samo. Autko jeździ poprawnie. Wszystko jest ok oprócz tej kontrolki. Pytam o nią bo może jeżdżę na dwóch zasilaniach.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 maja 2010, 08:39

Napisałem wyżej że te wskaźniki działają jak im się podoba może czujnik wypadł z wielozaworu albo gdzieś się kabel przetarł albo rozłączył. Może gazownik wcale tego nie podłączał i zrobił tak aby kontrolka się nie świeciła.
Jeśli chcesz sprawdzić czy nie pracuje na dwóch paliwach to przy pracy na gazie i sprawdź czy masz zasilanie na przekaźniku odcinającym wtrysk (lub lepiej sprawdź czy ten przekaźnik rozłącza obwód).
Przy pracy na benzynie sprawdź czy nie ma plusa na elektrozaworze parownika.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 04 maja 2010, 12:05

właśnie pojawiły się nowe okoliczności przyrody. Po zatankowaniu nie ma siły na gazie i gaśnie. Nie wiem o co chodzi. Zaraz sprawdze te podpowiedzi.

[ Dodano: 2010-05-04, 12:26 ]
aldi pisze: Przy pracy na benzynie sprawdź czy nie ma plusa na elektrozaworze parownika.
W jaki sposób to zrobić?

[ Dodano: 2010-05-04, 14:44 ]
Odziwo czerwona zgasła. Problem teraz jest taki że nie mogę wyregulować obrotów na gazie. Raz za małe raz za duże a nic nie robiłem.

Awatar użytkownika
Pavlo1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 11 maja 2008, 12:32
Lokalizacja: RKR

Post autor: Pavlo1985 » 27 maja 2010, 20:31

może parownik padł

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 27 maja 2010, 21:14

witam. Podjedź kolego do dobrego gazownika, i za 20 PLN-ów wyregulują Ci parownik. A jeżeli nie będzie się dało wyregulować reduktora to albo regeneracja tego co masz, albo wymiana na nowy ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl