[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski 216>turbodziura + inne
nic nie trzeba stukać, płaski klucz 15, WD40 i ładnie wychodzą na rozgrzanym silniku, można poluzować przewód na wtrysku i kluczem 15 kręcisz wtryskiem na boki i ciągniesz z wyczuciem za przewód do góry pryskając co chwilę WD40 (czasem raz nie wystarcza więc po co się męczyć) i jak wyjdzie ok 0.5cm to odkręcasz całkiem przewód i ciągniesz wtrysk małą żabą albo innymi szczypcami <ok>
jak wychodzą lekko to wyjęcie wtrysków trwa 15min a jak ciężko to koło pół godz. <ok>
wtryski przed założeniem powinno sie moczyć w paliwie co najmniej kilka minut końcówkami do góry ("do góry nogami") żeby ewentualnie wypłukać drobiny kurzu z wnętrza
jak wychodzą lekko to wyjęcie wtrysków trwa 15min a jak ciężko to koło pół godz. <ok>
wtryski przed założeniem powinno sie moczyć w paliwie co najmniej kilka minut końcówkami do góry ("do góry nogami") żeby ewentualnie wypłukać drobiny kurzu z wnętrza
no to jednak chyba nie będę sam albo mamy więcej ułańskiej fantazjikarol121 pisze:ja załozylem 0,216 firdsaberthold pisze:a tak bez bicia kto zakładał te chińskie końcówki FIRDS one na allegro lecą po 55 zeta na dwa lata powinny starczyć tylko proszę bez lamentów że tylko oryginał bosch po milion zeta do 15 letniej bryki bo mnie to kusi
ja dopiero od tygodnia na tym latam i jest ok zalożylem firdsa bo jest tani a ile tys km na tym mozna zrobic to nie wiem bo nikt tego mi nie napisal poprostu nieznam nikogo kto na tym latal a znam duzo osob co jak slysza firds to jest od razu china do d...itp itd a jak pada pytanie ile na tym przejade czy jezdzil na tych koncowkach odp brzmi nie, nie wiem, więc sam sobie sprawdze ile przelatam i wtedy wystawie dopiero opinie a kolega jak chce to moze zalozyc za cene 1szt boscha masz 4 szt firdsa a ile na tym polatamy to sie zobaczy <ok>
Czy mógłbyś podać link do aukcji z tymi końcówkami?karol121 pisze:ja dopiero od tygodnia na tym latam i jest ok zalożylem firdsa bo jest tani a ile tys km na tym mozna zrobic to nie wiem bo nikt tego mi nie napisal poprostu nieznam nikogo kto na tym latal a znam duzo osob co jak slysza firds to jest od razu china do d...itp itd a jak pada pytanie ile na tym przejade czy jezdzil na tych koncowkach odp brzmi nie, nie wiem, więc sam sobie sprawdze ile przelatam i wtedy wystawie dopiero opinie a kolega jak chce to moze zalozyc za cene 1szt boscha masz 4 szt firdsa a ile na tym polatamy to sie zobaczy <ok>
Ew. chociaż ich model.
To są 216 czy zwykłe?
Miałeś regulowane obydwa ciśnienia? Czy tylko założone i jeździsz?
http://moto.allegro.pl/item1018194294_k ... 7_520.html koncowka DSLA 150P502 to jest 0,216 a DSLA 150P520 taka jest w afn czyli 0,205
Jeśli więc dobrze rozumiem - na aukcji wskazanej przez Ciebie są końcówki do 216-ek?karol121 pisze:http://moto.allegro.pl/item1018194294_k ... 7_520.html koncowka DSLA 150P502 to jest 0,216 a DSLA 150P520 taka jest w afn czyli 0,205
Wystarczy tylko je zamontować i oddać do speca regulującego obydwa ciśnienia i mamy extra tuningowy produkt w wersji "niskobudżetowej" ?
no to ja zamawiam tylko nie wiem czy się decydować na 205 czy 216-ki jeśli obie pasują do tych moich korpusów (pierburg) pewnie i silnik się wyciszy bo na moich jest przelatane 271 tys licznikowo a ile faktycznie to czort wie (podstawki założone eepromy leżą w szafie )(w razie czego dyżurny chip-box pomoże)w lepszym oddychaniu jak szaleć to szaleć byle kieszeni nie rujnować
Końcówki Firds to chyba nie jest chińszczyzna tylko polski produkt
http://www.rozpylacze-firds.pl/index.ph ... =6&lang=pl
Chociaż pewien nie jestem.
http://www.rozpylacze-firds.pl/index.ph ... =6&lang=pl
Chociaż pewien nie jestem.