Wszystko fajnie, tylko na allegro te gaźniki po 3 800 stoją :shock: za tyle kupie audi z silnikiem 2.3 136 KM <ok>GerB3 pisze:Wyrzeźbij takie coś- moc mocą ale dźwięk ładniejszy od turbo
[b3 1.6 PP] Modyfikacje - zwiekszanie mocy - sens ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
...mozesz tez posadzic auto nizej i na niskoprofilowych oponach 14" - zmniejszy sie srednica calkowita kol przez co spadna opory toczenia i motur bedzie mial lzej :mrgreen:
powazniej: osobiscie majac za punkt wyjscia B3 ze slabym moturem i bedac mocno przywiazanym do egzemplarza szarpalbym sie na swap do 1Z
powazniej: osobiscie majac za punkt wyjscia B3 ze slabym moturem i bedac mocno przywiazanym do egzemplarza szarpalbym sie na swap do 1Z
No to teraz sam widzisz - trzeba szukać jakiś sensowniejszych silników niż 1.6 bo to w budzie B3 nie ma prawa jechać sprawnie :mrgreen: .rafałsz pisze:za tyle kupie audi z silnikiem 2.3 136 KM <ok>
Ja poszukałbym z kolei 1,8 na przekładke najlepiej na jednopunkcie bo tego dużo jest a najlepiej 2,0 bo 1Z to jednak spore koszta są, przynajmniej większe niż 1,8.
No wiem wiem, ale moje audi kupił mój śp dziadek, któremu nie było potrzebne 136 KMGerB3 pisze:No to teraz sam widzisz - trzeba szukać jakiś sensowniejszych silników niż 1.6 bo to w budzie B3 nie ma prawa jechać sprawnie
gdybym sam kupował na pewno kupił bym coś mocniejszego ... Ale raczej swap odpada ... a jeśli już to na 7a <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli chcesz zlecić zmianę silnika czy zwiększenie jego mocy komukolwiek kto zna się na rzeczy to nieźle zabulisz.rafałsz pisze:Chyba trochę dużo roboty i jeszcze większe koszty, tym bardziej nie mam w okolicy jakiegoś super mechanika który by się tego podjął.
Jeszcze jedna bardzo ekonomiczna (w początkowej fazie) opcja zwiększenia osiągów - redukcja masy. Czyli wszystko co zbędne z wnętrza OUT, wypatroszasz wszystko w środku do gołej blachy zostawiasz sobie kierownicę pedały i jakiś lekki kubełkowy fotel zamiast oryginalnego.
Może jeszcze jakieś elementy nadwozia z lekkich tworzyw...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
jak widze jestes mocno przywiazany do egzemplarza - gromadz zatem srodki i kupuj graty, na Twoim miejscu rozejrzalbym sie jednakowoz za jakas 90 7AQ bo za kase ktora przyjdzie Ci ewentualnie zainwestowac w ogarniecie auta (niezdrowo byloby zapomniec o lepszych hamulcach...) spokojnie kupisz i odchwascisz sobie wlasnie taki woz - wiem co mowie bo sam porwalem sie na taki swap w swoim coupe i gdyby nie fakt ze jest to ten model a nie inny zrobilbym to co napisalem wyzej. powodzenia <ok>rafałsz pisze: gdybym sam kupował na pewno kupił bym coś mocniejszego ... Ale raczej swap odpada ... a jeśli już to na 7a <ok>
Fajnie by tak było, ale ciężko coś dobrego znaleźć ... Na allegro pustki :roll:deejay.ftb pisze:za jakas 90 7AQ bo za kase ktora przyjdzie Ci ewentualnie zainwestowac w ogarniecie auta (niezdrowo byloby zapomniec o lepszych hamulcach...) spokojnie kupisz i odchwascisz sobie wlasnie taki woz - wiem co mowie bo sam porwalem sie na taki swap w swoim coupe i gdyby nie fakt ze jest to ten model a nie inny zrobilbym to co napisalem wyzej. powodzenia
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
z tego co tak czytam tutaj to ,wymiana tego gaznika byla by chyba najlepsza.Sam moze tez sie skusze,ale przeraza mnie w moim gazniku(niewiem co to za wynalazek)ta platanina kabelkow rurek i ta kostka o szerokosci 10 cm z wiazka kabli grubosci kciuka co do niego jest podpieta.Aco do przelotek to fajnie ryczy a na spadku jest taki glos jakby tloki zaraz rura mialy wyleciec,i strzela jak rasowe wrc.Ale mocy to nie daje zadnej