Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 PP] Modyfikacje - zwiekszanie mocy - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
rafałsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 516
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:26
Lokalizacja: RDE

Post autor: rafałsz » 06 maja 2010, 15:16

GerB3 pisze:Wyrzeźbij takie coś- moc mocą ale dźwięk ładniejszy od turbo
Wszystko fajnie, tylko na allegro te gaźniki po 3 800 stoją :shock: za tyle kupie audi z silnikiem 2.3 136 KM <ok>

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 06 maja 2010, 15:36

...mozesz tez posadzic auto nizej i na niskoprofilowych oponach 14" - zmniejszy sie srednica calkowita kol przez co spadna opory toczenia i motur bedzie mial lzej :mrgreen:

powazniej: osobiscie majac za punkt wyjscia B3 ze slabym moturem i bedac mocno przywiazanym do egzemplarza szarpalbym sie na swap do 1Z

Awatar użytkownika
rafałsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 516
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:26
Lokalizacja: RDE

Post autor: rafałsz » 06 maja 2010, 15:46

deejay.ftb pisze:szarpalbym sie na swap do 1Z
Chyba trochę dużo roboty i jeszcze większe koszty, tym bardziej nie mam w okolicy jakiegoś super mechanika który by się tego podjął. Swego czasu myślałem o swapie na 7A ale sam silnik 1 700 zł <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 maja 2010, 15:52

rafałsz pisze:za tyle kupie audi z silnikiem 2.3 136 KM <ok>
No to teraz sam widzisz - trzeba szukać jakiś sensowniejszych silników niż 1.6 bo to w budzie B3 nie ma prawa jechać sprawnie :mrgreen: .

Ja poszukałbym z kolei 1,8 na przekładke najlepiej na jednopunkcie bo tego dużo jest a najlepiej 2,0 bo 1Z to jednak spore koszta są, przynajmniej większe niż 1,8.

Awatar użytkownika
rafałsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 516
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:26
Lokalizacja: RDE

Post autor: rafałsz » 06 maja 2010, 16:09

GerB3 pisze:No to teraz sam widzisz - trzeba szukać jakiś sensowniejszych silników niż 1.6 bo to w budzie B3 nie ma prawa jechać sprawnie
No wiem wiem, ale moje audi kupił mój śp dziadek, któremu nie było potrzebne 136 KM
;-) gdybym sam kupował na pewno kupił bym coś mocniejszego ... Ale raczej swap odpada ... a jeśli już to na 7a <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 maja 2010, 16:32

rafałsz pisze:Chyba trochę dużo roboty i jeszcze większe koszty, tym bardziej nie mam w okolicy jakiegoś super mechanika który by się tego podjął.
Jeśli chcesz zlecić zmianę silnika czy zwiększenie jego mocy komukolwiek kto zna się na rzeczy to nieźle zabulisz.

Jeszcze jedna bardzo ekonomiczna (w początkowej fazie) opcja zwiększenia osiągów - redukcja masy. Czyli wszystko co zbędne z wnętrza OUT, wypatroszasz wszystko w środku do gołej blachy zostawiasz sobie kierownicę pedały i jakiś lekki kubełkowy fotel zamiast oryginalnego.
Może jeszcze jakieś elementy nadwozia z lekkich tworzyw...

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 06 maja 2010, 16:57

rafałsz pisze:;-) gdybym sam kupował na pewno kupił bym coś mocniejszego ... Ale raczej swap odpada ... a jeśli już to na 7a <ok>
jak widze jestes mocno przywiazany do egzemplarza - gromadz zatem srodki i kupuj graty, na Twoim miejscu rozejrzalbym sie jednakowoz za jakas 90 7AQ bo za kase ktora przyjdzie Ci ewentualnie zainwestowac w ogarniecie auta (niezdrowo byloby zapomniec o lepszych hamulcach...) spokojnie kupisz i odchwascisz sobie wlasnie taki woz - wiem co mowie bo sam porwalem sie na taki swap w swoim coupe i gdyby nie fakt ze jest to ten model a nie inny zrobilbym to co napisalem wyzej. powodzenia <ok>

Awatar użytkownika
rafałsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 516
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:26
Lokalizacja: RDE

Post autor: rafałsz » 06 maja 2010, 17:39

deejay.ftb pisze:za jakas 90 7AQ bo za kase ktora przyjdzie Ci ewentualnie zainwestowac w ogarniecie auta (niezdrowo byloby zapomniec o lepszych hamulcach...) spokojnie kupisz i odchwascisz sobie wlasnie taki woz - wiem co mowie bo sam porwalem sie na taki swap w swoim coupe i gdyby nie fakt ze jest to ten model a nie inny zrobilbym to co napisalem wyzej. powodzenia
Fajnie by tak było, ale ciężko coś dobrego znaleźć ... Na allegro pustki :roll:

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 06 maja 2010, 21:42

z tego co tak czytam tutaj to ,wymiana tego gaznika byla by chyba najlepsza.Sam moze tez sie skusze,ale przeraza mnie w moim gazniku(niewiem co to za wynalazek)ta platanina kabelkow rurek i ta kostka o szerokosci 10 cm z wiazka kabli grubosci kciuka co do niego jest podpieta.Aco do przelotek to fajnie ryczy a na spadku jest taki glos jakby tloki zaraz rura mialy wyleciec,i strzela jak rasowe wrc.Ale mocy to nie daje zadnej

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl