Witam. Przepraszam, że odnawiam stary temat, ale nie chcę zakładać nowego, bo dostane po głowie, że najpierw nie szukałem. A więc mam taki problem : szykuje mi się wymiana tulei wahacza i w autku są zamontowane takie tuleje :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8e ... 82156.html
Z tego co wyczytałem, to te tuleje montowane są do Audi ze wspomaganiem kierownicy, a w moim autku nie ma wspomagania ( ktoś założył tuleje od modelu ze wspomaganiem ) . Do Audi bez wspomagania znalazłem takie tuleje wahacza :
http://www.allegro.pl/item941218818_vw_ ... di_90.html
Moje pytanie brzmi : zakupić i założyć takie tuleje, jakie są już zamontowane, czyli do aut ze wspomaganiem, czy zakupić tuleje do aut bez wspomagania ? Proszę Was o pomoc
[audi 80 B3] Tuleje wahacza
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
ja na zadrowy rozum zamontowałbym takie jak były chyba że te co maja byc maja taka sama średnice i wejda bez problemu , bo jeśli ktoś nażeżbił już wczesniej na innerj to powracajac do orginału na uzywanym wachaczu trzeba sie liczyć z pewnymi niedogodnościami np luzami ale moge sie mylić ja bym wymienił na takie jak były założone.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Tak, tak Kolego, tak właśnie robiłem. Podociskałem śruby wahacza, gdy auto stało już na kołach i jak na razie już ok 3.tys km bez luzów na tulejach wahacza :mrgreen:jastrzabb4 pisze:pamietajacie ze tuleje nalezy dokrecic dopiero wtedy gdy auto siadzie na oponach
tzn ? lapiecie tylko gwint troche a skrecacie na maksa dopiero wtedy gdy auto bedzie na kołach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie .Dokręcamy tylko na aucie stojącym na kołach ,zalecane nawet dociążenie auta ale tego raczej nikt nie robi .Jak ktoś poskręcał na podniesionym aucie to przy wjechaniu w pierwszą większą nierówność część gumowa tulei najprawdopodobniej odklei się od części metalowejjastrzabb4 pisze:pamietajacie ze tuleje nalezy dokrecic dopiero wtedy gdy auto siadzie na oponach
tzn ? lapiecie tylko gwint troche a skrecacie na maksa dopiero wtedy gdy auto bedzie na kołach
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie