Zrobię tak, jeden szlif, pojeżdże, jak zacznie klikać znowu coś to zrobie wszystkie szlify (albo co 10tyś bede wymieniał panewki
[B4 2.0 ABT] rozsypana panewka korbowa
- 
				
				kwasny1410
 - Forum Audi 80

 - Posty: 16
 - Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
 
- Motostacja pl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6966
 - Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
 - Imię: Motostacja PL
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Tak jak koledzy wyżej - myślę że nie ma co bawić się w szlifowanie wału. Ja kiedyś też miałem perypetie z wałem - na szczęście w garażu leżał inny dobry. Przerzuciłem wał, dałem nowe panewki korbowodowe, jeden korbowód też musiałem wymienić (również miałem zapas). Złożyłem wszystko i śmigało aż miło.
			
			
									
									
						- 
				
				kwasny1410
 - Forum Audi 80

 - Posty: 16
 - Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
 
- 
				
				kwasny1410
 - Forum Audi 80

 - Posty: 16
 - Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
 
w moim abk panewka na 4 cylindrze padła...stukało pukało ale jezdzilem bo $ nei było lecz wkoncu dorwałem pare złotych i rozbebeszyłem dół z mysla ze wymienie panewki zloze i pojade dalej. Okazalo sie ze korbowód wybiło od luznej panewki, pozatym ta czwarta panewka byla kiedys przytarta i na wale rysy były. Decyzja była szybka - kupilem dół drugiego silnika (akurat trafił się ABT za 300 zł) wrzuciłem ten dół z nowymi panewkami bo juz mialem kupione do tego moja glowica, całośćwyszła mnie 600 zł ...razem z wymiana oleju, filtru, uszczelkami itd. Silniczek do dzis dnia jezdzi i pieknie mruczy 
			
			
									
									
						- 
				
				kwasny1410
 - Forum Audi 80

 - Posty: 16
 - Rejestracja: 29 mar 2010, 21:37
 
							








