[A3 1,9TDI AGR]Prośba o analizę logów
[A3 1,9TDI AGR]Prośba o analizę logów
Witam. Prośba jak w temacie.
Problem: - brak mocy
auto jedzie tylko od 2000 do 3000
(moje pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość grupy 3 10 11)
Problem: - brak mocy
auto jedzie tylko od 2000 do 3000
(moje pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość grupy 3 10 11)
logi gr 010 nie potrzebne, tylko odczyt opóźniają, poza tym AGR chyba nie ma zmiennej geometrii więc co tam chcesz czyścić :?:AB4 pisze:zapieczone kierownice w turbo,do czyszczenia sie nadaje i to już od zeszłego roku :mrgreen: no i by się przydały kompletne logi,a jak to już szukajka.Albo N75 podupada.
do tego problemu wystarczają logi 003 i 011 oczywiście dynamiczne, reszta nie ma z tym problemem związku
napisz jakie wywala błędy w silniku, dobrze by było sprawdzić N75 najlepiej zakładając czerwony wężyk na gruszkę turbiny i się przejechać, sprawdź też wszystkie wężyki przy N75 (głównie czerwony i niebieski, czarny nie ma żadnego wpływu)
Witam.
Troszkę odmuliłem A-trujeczkę zaślepiając EGRa, polepszyło się na niskich obrotach ale to jeszcze nie to, autko jedzie do 3000 obr potem muł zauważyłem że najprawdopodobniej nie działa gruszka na turbince (ciężki dostęp nie jestem w 100% pewien)
Czyścił ktoś bypas w A3 AGR? jak się za to zabrać? bo ciasno jak cholera.
Pozdrawiam
Troszkę odmuliłem A-trujeczkę zaślepiając EGRa, polepszyło się na niskich obrotach ale to jeszcze nie to, autko jedzie do 3000 obr potem muł zauważyłem że najprawdopodobniej nie działa gruszka na turbince (ciężki dostęp nie jestem w 100% pewien)
Czyścił ktoś bypas w A3 AGR? jak się za to zabrać? bo ciasno jak cholera.
Pozdrawiam
wężyk z metalowego króćca (tego przy kostce) idzie do wylotu z turbiny, z bocznego plastikowego do gruszki na turbinie a trzeci gdzieś między filtrem powietrza a turbiną (ten nie ma żadnego znaczenia, równie dobrze może iść w powietrze tylko wtedy by trochę syczało pod maską)
zmostkuj ten z metalowego króćca z tym z bocznego w ten sposób aby ciśnienie z turbiny szło bezpośrednio na gruszkę <ok>
zmostkuj ten z metalowego króćca z tym z bocznego w ten sposób aby ciśnienie z turbiny szło bezpośrednio na gruszkę <ok>
Ok wieeelkie dzięki... jutro sprawdzę jak będzie chodził ze zmostkowanym tym wężykiem
[ Dodano: 2010-05-14, 22:22 ]
niestety nie pomogło odpinałem wtyczkę, a w końcu łączyłem wężyki rurką i lipa.
Ktoś z innego forum vw że kończy się przepływomierz... (czyszczony był)
jest możliwość że to od przepływki?
[ Dodano: 2010-05-14, 22:22 ]
niestety nie pomogło odpinałem wtyczkę, a w końcu łączyłem wężyki rurką i lipa.
Ktoś z innego forum vw że kończy się przepływomierz... (czyszczony był)
jest możliwość że to od przepływki?