Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A3 1,9TDI AGR]Prośba o analizę logów

ODPOWIEDZ
virus_lx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 19 sie 2007, 23:19
Lokalizacja: Olkusz

[A3 1,9TDI AGR]Prośba o analizę logów

Post autor: virus_lx » 12 maja 2010, 00:50

Witam. Prośba jak w temacie.
Problem: - brak mocy
auto jedzie tylko od 2000 do 3000
(moje pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość grupy 3 10 11)

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 12 maja 2010, 07:29

zapieczone kierownice w turbo,do czyszczenia sie nadaje i to już od zeszłego roku :mrgreen: no i by się przydały kompletne logi,a jak to już szukajka.Albo N75 podupada.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 maja 2010, 10:33

AGR nie ma turbiny VTG wiec sprawdz czy zawór upustowy chodzi bez zacięc, zaworek N-75 i wszystkie węzyki do sprawdzenia, turbinka wolno sie rozkreca wiec wnioskuje ze kat jest przypchany i przepływka dziwnie pracuje.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 maja 2010, 10:37

AB4 pisze:zapieczone kierownice w turbo,do czyszczenia sie nadaje i to już od zeszłego roku :mrgreen: no i by się przydały kompletne logi,a jak to już szukajka.Albo N75 podupada.
logi gr 010 nie potrzebne, tylko odczyt opóźniają, poza tym AGR chyba nie ma zmiennej geometrii więc co tam chcesz czyścić :?:
do tego problemu wystarczają logi 003 i 011 oczywiście dynamiczne, reszta nie ma z tym problemem związku

napisz jakie wywala błędy w silniku, dobrze by było sprawdzić N75 najlepiej zakładając czerwony wężyk na gruszkę turbiny i się przejechać, sprawdź też wszystkie wężyki przy N75 (głównie czerwony i niebieski, czarny nie ma żadnego wpływu)

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 12 maja 2010, 19:31

O to przepraszam,myślałem że AGR ma VNT :->

virus_lx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 19 sie 2007, 23:19
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: virus_lx » 12 maja 2010, 19:37

Witam.
Troszkę odmuliłem A-trujeczkę zaślepiając EGRa, polepszyło się na niskich obrotach ale to jeszcze nie to, autko jedzie do 3000 obr potem muł :( zauważyłem że najprawdopodobniej nie działa gruszka na turbince (ciężki dostęp nie jestem w 100% pewien)
Czyścił ktoś bypas w A3 AGR? jak się za to zabrać? bo ciasno jak cholera.
Pozdrawiam

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 maja 2010, 19:41

turbinę zostaw w spokoju, zmostkuj czerwony wężyk z niebieskim przy N75 i wtedy się przejedź

zawór wygląda tak:
Obrazek

virus_lx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 19 sie 2007, 23:19
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: virus_lx » 12 maja 2010, 19:50

No spoko wiem jak wygląda zawór n 75, powiedz mi tylko gdzie idzie jaki kolor bo u mnie jest bez

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 maja 2010, 19:57

wężyk z metalowego króćca (tego przy kostce) idzie do wylotu z turbiny, z bocznego plastikowego do gruszki na turbinie a trzeci gdzieś między filtrem powietrza a turbiną (ten nie ma żadnego znaczenia, równie dobrze może iść w powietrze tylko wtedy by trochę syczało pod maską)

zmostkuj ten z metalowego króćca z tym z bocznego w ten sposób aby ciśnienie z turbiny szło bezpośrednio na gruszkę <ok>

virus_lx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 19 sie 2007, 23:19
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: virus_lx » 12 maja 2010, 20:30

Ok wieeelkie dzięki... jutro sprawdzę jak będzie chodził ze zmostkowanym tym wężykiem

[ Dodano: 2010-05-14, 22:22 ]
niestety nie pomogło :( odpinałem wtyczkę, a w końcu łączyłem wężyki rurką i lipa.
Ktoś z innego forum vw że kończy się przepływomierz... (czyszczony był)
jest możliwość że to od przepływki?

Awatar użytkownika
SzostakP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 lut 2008, 00:15
Lokalizacja: Nadbrzeż

Post autor: SzostakP » 15 maja 2010, 02:32

jakbys zlogowal grupe 008 to bylo widac czy ogranicza dawke z powodu niskich wartosci ktore pokazuje przeplywomierz. Jak przepływomierz pokazuje malo powietrza to sterownik zmniejsza troche dawke paliwa i realizuje "ograniczenie dymienia"

Moze gdzies lewe powietrze wciąga i przeplywomierz nie widzi

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 maja 2010, 11:24

dobrze by było jakbyś wrzucił logi gr 011 po połączeniu wężyków

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl