jak powyżej, rodzice założyli gaz do coupe byłem z nią już 2razy na regulacji, ale oni tego tematu nie ogarniają, na benzynie chodzi bardzo ładnie, a na gazie do póki sie nie rozgrzeje to gaśnie, nie trzyma obrotów, kuleje, i co najważniejsze jadąc np na 2biegu powoli wciskajac gaz do oporu prawie że, to się dławi i trzeba po puścić do minimum to dopiero się rozpędza.
oni gazowniki twierdzą że gdzieś łapie lewe powietrze, po kręcą i każą po jezdzic.
gdzie leży przyczyna???
[80 coupe 2.0 115KM] problem z gazem
[80 coupe 2.0 115KM] problem z gazem
Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 10:10 przez lowslow89, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, moim zdaniem to:
1. źle dobrana mieszanka gazowo - powietrzna i dlatego samochód wkręca się za wolno na obroty podczas jazdy
2. minimalna temperatura przełączenia instalacji gazowej to 30"C
to również zależy od rodzaju i modelu instalacji gazowej bo każda ma inne preferencje, ale u mnie na przykład nawet latem po nocy na gazie nie odpalę, ale wystarczy że odpalę z paliwa i poczekam aż silnik nagrzeje się do temperatury roboczej i wtedy śmiało przełączam na gaz i silnik pracuje idealnie. Gaz mam ustawiony na ekonomikę więc jak mocno przyduszę podczas jazdy to rozpędza się powoli ale wystarczy mu troszeczkę popuścić i rozpędza się wzorowo. Po za tym proponuję wymienić świece zapłonowe na świece typowo do gazu np. NGK trójelektrodowe wtedy mieszanka spalana jest lepiej. Nigdy nie jeździj z jednym problemem do jednego gazownika jeśli sobie z nim nie radzi, najlepiej podjechać do kilku wtedy masz większe szanse że dany gazownik coś ogarnie.
1. źle dobrana mieszanka gazowo - powietrzna i dlatego samochód wkręca się za wolno na obroty podczas jazdy
2. minimalna temperatura przełączenia instalacji gazowej to 30"C
to również zależy od rodzaju i modelu instalacji gazowej bo każda ma inne preferencje, ale u mnie na przykład nawet latem po nocy na gazie nie odpalę, ale wystarczy że odpalę z paliwa i poczekam aż silnik nagrzeje się do temperatury roboczej i wtedy śmiało przełączam na gaz i silnik pracuje idealnie. Gaz mam ustawiony na ekonomikę więc jak mocno przyduszę podczas jazdy to rozpędza się powoli ale wystarczy mu troszeczkę popuścić i rozpędza się wzorowo. Po za tym proponuję wymienić świece zapłonowe na świece typowo do gazu np. NGK trójelektrodowe wtedy mieszanka spalana jest lepiej. Nigdy nie jeździj z jednym problemem do jednego gazownika jeśli sobie z nim nie radzi, najlepiej podjechać do kilku wtedy masz większe szanse że dany gazownik coś ogarnie.