Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] kłopot z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
dj_venompl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 mar 2008, 14:41
Lokalizacja: Kraków

[B3 2.3 20V 7A] kłopot z odpaleniem

Post autor: dj_venompl » 11 kwie 2008, 23:54

Witam :-(
Potrzebna mi pomoc moze ktos bedzie wiedzial. Ostatnio wyjechalem od mechanika ktory ustawil mi obroty bo nie trzymal i bylo ok. Po 2 tygodniach jazdy obroty zaczely skakac ale myslalem ze to chwilowe no i niestety po miesiacu zacza gasnac. W tym momencie odpala raz na 2 dni i trzyma obroty jak lekko dodam gazu przez jakis 5 min i gasnie. Pozniej juz trzeba odczekac chwile i jak odpali to nic go nie rusza i odrazu gasnie. Silnik 2.3 oznaczenie 7A.
Pomocy prosze :-(
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, 00:00 przez dj_venompl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 12 kwie 2008, 00:00

Sprawdż błedy lub kody błyskowe (zależenie od rocznika) to na początek.

A dalej poszukałbym czy nie złapał jakiejś nieszczelnosci, sprawdził krokowca i przepływkę

dj_venompl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 mar 2008, 14:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dj_venompl » 12 kwie 2008, 10:23

Jak chodzi o rocznik to z tym jest problem, gdyz to autko zostalo zlozone w 97r. A dokladnie z jakich aut i ich rocznikow to bog jeden wie. Udalo mi ie tylko dowiedziedz ze buda jest z B3, silnik 2.3 z quattro, zawieszenie tez z niego ale cos chyba komus sie nie spodobalo i je troszke przerobil :-?

[ Dodano: 2008-04-12, 14:38 ]
Znalazlem lekkie dziurki na gumie ktora idzie od filtra powietrza do kolektora. Chyba to podkleje ja silikiem moze bedzie oki. Jezeli nie to zrobie jak powiedziales "jmm" i bede szukal juz silnicka krokowego.
Dzieki za pomoc.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 15 kwie 2008, 23:19

dj_venompl pisze:Jak chodzi o rocznik to z tym jest problem, gdyz to autko zostalo zlozone w 97r. A dokladnie z jakich aut i ich rocznikow to bog jeden wie. Udalo mi ie tylko dowiedziedz ze buda jest z B3, silnik 2.3 z quattro, zawieszenie tez z niego ale cos chyba komus sie nie spodobalo i je troszke przerobil :-?

[ Dodano: 2008-04-12, 14:38 ]
Znalazlem lekkie dziurki na gumie ktora idzie od filtra powietrza do kolektora. Chyba to podkleje ja silikiem moze bedzie oki. Jezeli nie to zrobie jak powiedziales "jmm" i bede szukal juz silnicka krokowego.
Dzieki za pomoc.
Jak sobie nie poradzisz to zrób fote i ją wklej, to się wtedy okaże, które 20V masz. Ale poklejenie gumy powinno rozwiązać problem :)

dj_venompl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 mar 2008, 14:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dj_venompl » 20 kwie 2008, 21:06

skleilem ja ale niestety nic to nie dalo. we wtorek jade z nia do mechanika bo niestety nic innego juz nie zrobie z nia.
Zdjecia napewno wkleje jak tylko dojade moj aparat bo kochana matula porzyczyla go sobie i dopiero w czerwcu wraca.

tomaszkister
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34

Post autor: tomaszkister » 19 maja 2010, 22:45

Wiatm
Widzę że to stary temat ale mam podobny problem z moim Audi. Może ktoś mi pomoże... Kupiłem autko które nie odpalało. Pierwsze co zrobiłem z zalecenia elektryka to wymieniłem komputer i ... Auto odpala i od razu gaśnie. Dalej padło na wtryski wiec kupiłem komplet używek... nadal to samo... dzisiaj założyłem inny opornik wtrysków i nic...
Powoli zaczyna mi brakować pomysłów może mi ktoś podpowie gdzie mogę szukać dalej... z takich ciekawostek dodam że jak przysłonie dolot przy przepływomierzu ręką to auto kuca na obrotach ale chodzi. Bądz jak wprowadzę w dolot gaż to auto normalnie chodzi wiec wykluczam rozrząd i iskre.....

Panowie POMOCY

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 20 maja 2010, 08:54

Sonda lambda?

tomaszkister
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34

Post autor: tomaszkister » 20 maja 2010, 20:50

Powiem szczerze że już sam nie mam pojęcia... Już jeden elektryk się poddał w środę zaprowadzam do następnego....

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 maja 2010, 00:35

skąd jesteś Kolego? Może zdołam poradzić Tobie porządnego mechanika?

teejay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 07 maja 2007, 09:56

Post autor: teejay » 21 maja 2010, 20:54

ciekawe sa te silniki , w sumie zajebiaszcze, ale gdy ktos juz cos przy nich mieszal i nie zrobil porzadnie to ciezko jest cos znalezc. W moim poprzednim 7a bylo tak: jezdzilo a tu nagle zaczelo przerywac i nie jechac, czasami nie chcialo zapalic itd. pozmienialem duuuuzo rzeczy lambda, przeplywomierz, czujmiki stukowe, wtryski, regulator cisnienia paliwa ostatnia rzecza ktora zostala do wymiany byla pompa paliwowa i sprzedalem auto bo stracilem cierpliwosc. Powietrze sprawdziles i to najwazniejsze, bo kazda nawet najmniejsza dziurka ma wplyw, jezeli chodzi o to jak sprawdzic bledy itd to wejdz na moj post, tam mi opisali jak zrobic i co zrobic aby je odczytac. popatrz rowniez na kostki czy gdzies moze cos nbie laczyc, rozlacz, popsikaj wd40 i podlacz.
pozdro

tomaszkister
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34

Post autor: tomaszkister » 21 maja 2010, 21:52

Jestem z Tomaszowa Mazowieckiego może znasz kogoś z okolicy.... W tym momencie podejrzewam jeszcze że może być jeszcze gdzieś przerwa w jakimś przewodzie i coś gdzieś nie stykać i nie zostaje mi nic tylko schemat w rękę i sprawdzać kabelek za kabelkiem....

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 maja 2010, 22:27

ciężko będzie... nie wiem czy ktoś w Twojej okolicy ogarnia te silniki...

tomaszkister
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34

Post autor: tomaszkister » 24 maja 2010, 21:59

Auto odpaliło :-D udało sie kompletnie przez przypadek... Chciałem wymienić kostkę stacyjki i wyjąłem licznik i auto odpaliło... jak podpinam licznik to gaśnie.... i nadal pozostaje pytanie czemu. chyba jakieś zawarcie w liczniku...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 maja 2010, 22:04

Ja kiedyś w moim poprzednim B3 jak dotykałem próbówką z żarówką do pinu od obrotomierza to gasł.
Jest to kabel zielono-niebieski w żółtej kostce.

tomaszkister
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34

Post autor: tomaszkister » 25 maja 2010, 22:24

Tylko mi auto gaśnie jak podepnę niebieską kostkę ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl