[B3 2.3 20V 7A] kłopot z odpaleniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 mar 2008, 14:41
- Lokalizacja: Kraków
[B3 2.3 20V 7A] kłopot z odpaleniem
Witam
Potrzebna mi pomoc moze ktos bedzie wiedzial. Ostatnio wyjechalem od mechanika ktory ustawil mi obroty bo nie trzymal i bylo ok. Po 2 tygodniach jazdy obroty zaczely skakac ale myslalem ze to chwilowe no i niestety po miesiacu zacza gasnac. W tym momencie odpala raz na 2 dni i trzyma obroty jak lekko dodam gazu przez jakis 5 min i gasnie. Pozniej juz trzeba odczekac chwile i jak odpali to nic go nie rusza i odrazu gasnie. Silnik 2.3 oznaczenie 7A.
Pomocy prosze
Potrzebna mi pomoc moze ktos bedzie wiedzial. Ostatnio wyjechalem od mechanika ktory ustawil mi obroty bo nie trzymal i bylo ok. Po 2 tygodniach jazdy obroty zaczely skakac ale myslalem ze to chwilowe no i niestety po miesiacu zacza gasnac. W tym momencie odpala raz na 2 dni i trzyma obroty jak lekko dodam gazu przez jakis 5 min i gasnie. Pozniej juz trzeba odczekac chwile i jak odpali to nic go nie rusza i odrazu gasnie. Silnik 2.3 oznaczenie 7A.
Pomocy prosze
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, 00:00 przez dj_venompl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 mar 2008, 14:41
- Lokalizacja: Kraków
Jak chodzi o rocznik to z tym jest problem, gdyz to autko zostalo zlozone w 97r. A dokladnie z jakich aut i ich rocznikow to bog jeden wie. Udalo mi ie tylko dowiedziedz ze buda jest z B3, silnik 2.3 z quattro, zawieszenie tez z niego ale cos chyba komus sie nie spodobalo i je troszke przerobil
[ Dodano: 2008-04-12, 14:38 ]
Znalazlem lekkie dziurki na gumie ktora idzie od filtra powietrza do kolektora. Chyba to podkleje ja silikiem moze bedzie oki. Jezeli nie to zrobie jak powiedziales "jmm" i bede szukal juz silnicka krokowego.
Dzieki za pomoc.
[ Dodano: 2008-04-12, 14:38 ]
Znalazlem lekkie dziurki na gumie ktora idzie od filtra powietrza do kolektora. Chyba to podkleje ja silikiem moze bedzie oki. Jezeli nie to zrobie jak powiedziales "jmm" i bede szukal juz silnicka krokowego.
Dzieki za pomoc.
Jak sobie nie poradzisz to zrób fote i ją wklej, to się wtedy okaże, które 20V masz. Ale poklejenie gumy powinno rozwiązać problemdj_venompl pisze:Jak chodzi o rocznik to z tym jest problem, gdyz to autko zostalo zlozone w 97r. A dokladnie z jakich aut i ich rocznikow to bog jeden wie. Udalo mi ie tylko dowiedziedz ze buda jest z B3, silnik 2.3 z quattro, zawieszenie tez z niego ale cos chyba komus sie nie spodobalo i je troszke przerobil
[ Dodano: 2008-04-12, 14:38 ]
Znalazlem lekkie dziurki na gumie ktora idzie od filtra powietrza do kolektora. Chyba to podkleje ja silikiem moze bedzie oki. Jezeli nie to zrobie jak powiedziales "jmm" i bede szukal juz silnicka krokowego.
Dzieki za pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 mar 2008, 14:41
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
Wiatm
Widzę że to stary temat ale mam podobny problem z moim Audi. Może ktoś mi pomoże... Kupiłem autko które nie odpalało. Pierwsze co zrobiłem z zalecenia elektryka to wymieniłem komputer i ... Auto odpala i od razu gaśnie. Dalej padło na wtryski wiec kupiłem komplet używek... nadal to samo... dzisiaj założyłem inny opornik wtrysków i nic...
Powoli zaczyna mi brakować pomysłów może mi ktoś podpowie gdzie mogę szukać dalej... z takich ciekawostek dodam że jak przysłonie dolot przy przepływomierzu ręką to auto kuca na obrotach ale chodzi. Bądz jak wprowadzę w dolot gaż to auto normalnie chodzi wiec wykluczam rozrząd i iskre.....
Panowie POMOCY
Widzę że to stary temat ale mam podobny problem z moim Audi. Może ktoś mi pomoże... Kupiłem autko które nie odpalało. Pierwsze co zrobiłem z zalecenia elektryka to wymieniłem komputer i ... Auto odpala i od razu gaśnie. Dalej padło na wtryski wiec kupiłem komplet używek... nadal to samo... dzisiaj założyłem inny opornik wtrysków i nic...
Powoli zaczyna mi brakować pomysłów może mi ktoś podpowie gdzie mogę szukać dalej... z takich ciekawostek dodam że jak przysłonie dolot przy przepływomierzu ręką to auto kuca na obrotach ale chodzi. Bądz jak wprowadzę w dolot gaż to auto normalnie chodzi wiec wykluczam rozrząd i iskre.....
Panowie POMOCY
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
ciekawe sa te silniki , w sumie zajebiaszcze, ale gdy ktos juz cos przy nich mieszal i nie zrobil porzadnie to ciezko jest cos znalezc. W moim poprzednim 7a bylo tak: jezdzilo a tu nagle zaczelo przerywac i nie jechac, czasami nie chcialo zapalic itd. pozmienialem duuuuzo rzeczy lambda, przeplywomierz, czujmiki stukowe, wtryski, regulator cisnienia paliwa ostatnia rzecza ktora zostala do wymiany byla pompa paliwowa i sprzedalem auto bo stracilem cierpliwosc. Powietrze sprawdziles i to najwazniejsze, bo kazda nawet najmniejsza dziurka ma wplyw, jezeli chodzi o to jak sprawdzic bledy itd to wejdz na moj post, tam mi opisali jak zrobic i co zrobic aby je odczytac. popatrz rowniez na kostki czy gdzies moze cos nbie laczyc, rozlacz, popsikaj wd40 i podlacz.
pozdro
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34