[b4 1.9 1Z] Sens zakładania wtrysków od AFN
[b4 1.9 1Z] Sens zakładania wtrysków od AFN
Witam. Mianowice chciałbym się dowiedzieć, czy założenie końcówek wtrysków od AFN ma jakiś sens, czy coś daje czy lepiej poczekam, uzbierac i odrazu kupować końcówki 0.216 ?
Będe wdzięczny za odpowiedz, gdyż mam możliwośc zakupu końcówek wtrysków od AFN w sumie w dobrej cenie i nie wiem włąśnie czy zmiana będzie miała sens i czy coś poprawi..
Dodam iż TDi mam na PIERBURGU juz
Będe wdzięczny za odpowiedz, gdyż mam możliwośc zakupu końcówek wtrysków od AFN w sumie w dobrej cenie i nie wiem włąśnie czy zmiana będzie miała sens i czy coś poprawi..
Dodam iż TDi mam na PIERBURGU juz
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 12:10 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.
to zależy ile Ci wystarczy, po samych wtryskach AFN różnicę poczujesz, tylko pamiętaj że trzeba delikatnie zwiększyć dawkę żeby była duża różnica kumpel lata seryjnym AHU na samych wtryskach AFN i jest zadowolony, ja tak samo zrobiłem i teraz jeszcze dorzuciłem chipa i wymiot jest niemiłosierny :mrgreen: w sumie w osiągach dobry chip i rezystor są identyczne także mam to i to :mrgreen:
więc jak nie chcesz jeździć na rajdy to wtryski AFN i do tego zrób chipa lub załóż rezystor i Ci spokojnie wystarczy, ale jak planujesz mieć coś koło 140KM to szykuj 0.216 <ok>
powiem Ci że na samych wtryskach AFN i rezystoku A6 z 2.6 V6 w budzie C4 szło łeb w łeb a nawet w pewnym momencie nie dawało rady
więc jak nie chcesz jeździć na rajdy to wtryski AFN i do tego zrób chipa lub załóż rezystor i Ci spokojnie wystarczy, ale jak planujesz mieć coś koło 140KM to szykuj 0.216 <ok>
powiem Ci że na samych wtryskach AFN i rezystoku A6 z 2.6 V6 w budzie C4 szło łeb w łeb a nawet w pewnym momencie nie dawało rady
uzbieraj od razu na 216, z 3 powodow
1. w koncu i tak bedziesz chial wiecej mocy
2. nie masz pewnosci na jakie AFN trafisz, moga i miec ponad 200 tys przelatane i nie trzymaja cisnien
3. jak wezmiesz 216 i zrobisz program to bedziesz wiedzial ze wiecej nie uzyskasz bez wiekszych wydatkow. Kolejnym krokiem jest raczej wieksze turbo i FMIC
UKI_XX, masz moze wykres Zetora na 216 bez FMIC ktory osiaga 140 km ?
1. w koncu i tak bedziesz chial wiecej mocy
2. nie masz pewnosci na jakie AFN trafisz, moga i miec ponad 200 tys przelatane i nie trzymaja cisnien
3. jak wezmiesz 216 i zrobisz program to bedziesz wiedzial ze wiecej nie uzyskasz bez wiekszych wydatkow. Kolejnym krokiem jest raczej wieksze turbo i FMIC
UKI_XX, masz moze wykres Zetora na 216 bez FMIC ktory osiaga 140 km ?
wykres robił patałach i ujmował gazu bo mu samochód z rolek wyrywało więc szkoda tylko oglądać :evil: poza tym fura jakiś miesiąc temu poszła w drugie ręce i tylko 216 po niej zostałyRoss pisze:UKI_XX, masz moze wykres Zetora na 216 bez FMIC ktory osiaga 140 km ?
jak nie zwiększysz dawki to różnica będzie niewielka więc możesz mieć wrażenie że mało przybyło, co do spalania to jak będziesz się cieszył że ładnie zamiata i cały czas butował to spalanie może dojść do 10l/100, mi na dawce 1.6mg/R na AFN na początku palił coś koło 6-6.5 ale i noga trochę ciężka była, teraz na dawce 1.8mg/R wyszło mi coć koło 5.75l/100 (oczywiście czasem dopalacz R używany) teraz na chipie to nie wiem ile będzie palił ale powinien coś między 5.5-6 w zależności od stylu jazdyicemerc pisze:a dlaczego trzeba delikatnie zwiększyć dawkę ? ostatnio na forum czytałem ze po załozeniu wtrysków od AFN komus 10/100 palił... :-|
kolejna sprawa to jak możesz mieć problem z nastawnikiem to też będzie dużo palił, u kumpla w AFN Q palił jakieś 7-8l a po założeniu wyczyszczonego nastawnika i wyregulowaniu czujnika dawki spalanie wyszło coś koło 6-6.5l
załóż wtryski od AFN,albo 216, i pałuj ile sie da, to i nawet 11/100 ci spali wszystko zależy od stylu jazdy :idea: nikt mi nie powie ze ma np 216 wtryski i pałuje auto i spala mu 5.5-6l totalna bzdura :!:icemerc pisze:a dlaczego trzeba delikatnie zwiększyć dawkę ? ostatnio na forum czytałem ze po załozeniu wtrysków od AFN komus 10/100 palił... :-|
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
moglbys rozwinac temat tego dopalacza? bo koles ode mnie ze wsi za 150 zeta zakalda jakies cos, na wylacznik... czyli wlaczam to cos i mam te mniej wiecej 110km, ale jak chce normlanie to wylaczam przyciskiem i spowrotem wracam do serii, cos takiego?UKI_XX pisze:oczywiście czasem dopalacz R używany
PS: te 110km to orientacja, nie chce sluchac ze nie bede mial na boxie(bo wydaje mi sie ze to jest to)takiej mocy
a po to chociażby żeby mieć więcej frajdy jak się trafi jakiś koleś w BMW co mu mało silnik z ram nie wyskoczy a poza tym jak przychodzi wyprzedzać TIRa to żeby zrobić to sprawnie a nie modlić się żeby ten z przeciwka zjechał na poboczejunglist pisze:jak jeździ inaczej to po co robic mody :roll: <ok>UKI_XX pisze:jak będzie butował i jeździł z gazem w podłodze a potem w ostatniej chwili dusił hamulec do końca to i spalanie będzie miał wysokie :mrgreen:
ja sobie założyłem takie coś za 2zł (1zł za przewód + 1zł za przełącznik, rezystor 0.00zł) wpisz w google "tuning tdi za 10gr" to dowiesz się co on robi za tyle kasy <ok>Kolczat pisze:moglbys rozwinac temat tego dopalacza? bo koles ode mnie ze wsi za 150 zeta zakalda jakies cos, na wylacznik... czyli wlaczam to cos i mam te mniej wiecej 110km, ale jak chce normlanie to wylaczam przyciskiem i spowrotem wracam do serii, cos takiego?UKI_XX pisze:oczywiście czasem dopalacz R używany
PS: te 110km to orientacja, nie chce sluchac ze nie bede mial na boxie(bo wydaje mi sie ze to jest to)takiej mocy