[Typ89 1,8S]Kamei. Nakładka grila Votex str.84
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
GerB3, rzeczywiście dupcia teraz dużo ładniejsza i pełniejsza się wydaje, ja u siebie też to zrobiłem 3 dni temu i jestem zadowolony, tylko zostawiłem na środku OOOO. U mnie też klej został na klapie ale benzyna ekstrakcyjna i tempo poradziły z tym sobie idealnie. Taki mały szczegół a sporo uroku dodaje.
Pozdroo <ok>
Pozdroo <ok>
Wracam do ori znaczków z tyłu, będzie Audi 80 i kółka pojemności nie bedzie bo te najbiedniejsze wersje zadko miały oznaczenie pojemności, zdobyłem ori naklejke Kamei, pójdzie na klape, będzie pasować do spoilera, i pocztówkę od Hansa Joachima Stucka, czyli takiego drajwera co kiedyś Audicami powoził <ok>
i na 99% będę miał niedługo Duo Sound
i na 99% będę miał niedługo Duo Sound
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Niestety, poprzedni właściciel usunął ori 4 głośniki i zamontował tam jakieś współdrożne 3-tonowe 20cm Magnaty <buu>GerB3 pisze:Działa Ci ? Jak podepniesz słuchawki to tylko tył się wyłącza, czy przód też ?trepek pisze:Ja też mam duo sound :mrgreen:
Ale planuję kupić półkę z roletą i z ori maskownicami pod 4 głośniki i coś pokombinować, aby Duo Sound działał. Mi od tego pełno kabli odchodzi.
Zamontowałem Duo Sound, zakonserwowałem podwozie i progi, wyciąłem dziury pod głośniki w półce, zacząłem polerke alterntora, pomalowałem sanki i drążki kier itp. pierdoły zdjęcia zrobię jak umyję auto
Teraz czas porezać coś pod maska:
Silnik 1,8 wyciety katalizator, lekko przyspieszony zapłon, odpięta sonda lambda, reszta seria.
Zaczynam zabawę z dolotem ale nie zakładam stożka tylko w pierwszym etapie odłączyłem rurę (cz.15 na rysunku) od ślimaka (35) i jej wlot skierowałem bezpośrednio do tego otworu w obudowie lampy (tej plastikowej) tak że zaciąga zimne powietrze pomijając ślimak.
Plusy: lepsza dynamika od ok. 2500obr/min mierzone wielokrotnie. Ciągnie elegancko do 5200-5300 obr czyli lekko ponad 90km/h (seryjne ogumienie 175/70 R14, drugi bieg), najmocniej jest w przedziale 3000-5000, oczywiście, skrzynia AKM. Nie radzę zakładać środkowego tłumika przelotowego, miałem taki, po za dźwiękiem i dosyć mocną górą (4000-5000obr/min) nic więcej nie daje, dolny zakres obrotów słaby.
W drugim etapie planuję pozbyć sie tej rury zastępując ja tzw. power rohr czyli rurą z kwasówki z odizolowanym dolotem powietrza z okolic lampy czyli zrobić coś na wzór CAI, będę starał się zachować fabryczną długość dolotu, ewentualnie lekko powiększę średnice.
Teraz czas porezać coś pod maska:
Silnik 1,8 wyciety katalizator, lekko przyspieszony zapłon, odpięta sonda lambda, reszta seria.
Zaczynam zabawę z dolotem ale nie zakładam stożka tylko w pierwszym etapie odłączyłem rurę (cz.15 na rysunku) od ślimaka (35) i jej wlot skierowałem bezpośrednio do tego otworu w obudowie lampy (tej plastikowej) tak że zaciąga zimne powietrze pomijając ślimak.
Plusy: lepsza dynamika od ok. 2500obr/min mierzone wielokrotnie. Ciągnie elegancko do 5200-5300 obr czyli lekko ponad 90km/h (seryjne ogumienie 175/70 R14, drugi bieg), najmocniej jest w przedziale 3000-5000, oczywiście, skrzynia AKM. Nie radzę zakładać środkowego tłumika przelotowego, miałem taki, po za dźwiękiem i dosyć mocną górą (4000-5000obr/min) nic więcej nie daje, dolny zakres obrotów słaby.
W drugim etapie planuję pozbyć sie tej rury zastępując ja tzw. power rohr czyli rurą z kwasówki z odizolowanym dolotem powietrza z okolic lampy czyli zrobić coś na wzór CAI, będę starał się zachować fabryczną długość dolotu, ewentualnie lekko powiększę średnice.