Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 NG] nie odpala przy niskim poziomie paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
perwol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 kwie 2010, 18:38
Lokalizacja: Nowa Sól

[2,3 NG] nie odpala przy niskim poziomie paliwa

Post autor: perwol » 26 maja 2010, 22:00

Witam, moje audi ostatnio nie odpala gdy mam malo benzyny w baku. Gdy mam zalane za np 50zl hula normalnie, gdy dojdzie do rezerwy zaczyna halasowac pompa paliwa, auto gasnie i praktycznie nie mozna jej odpalic. Pompe wymienilem, zmierzone zostalo na niej cisnienie i podaje tyle ile ma byc.. Wiec to moze byc?
Dodam ze to cabriolet wiec jest tylko jedna pompka pod autem.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 26 maja 2010, 23:14

Może wskaźnik źle pokazuje i kiedy dojeżdża do rezerwy to tak naprawdę jest znacznie mniej?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2010, 00:26

Może wskaźnik źle pokazuje i kiedy dojeżdża do rezerwy to tak naprawdę jest znacznie mniej?
Może też tak być. W A80 rezerwę masz regulowaną. Było o tym na forum.

nitromek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 lut 2008, 12:21
Lokalizacja: WOT Otwock

Post autor: nitromek » 27 maja 2010, 11:46

Kolega widmo zrobił fotostory jak wyregulować poziom rezerwy, najniższa kreska to chyba 4 litry paliwa w baku powinno być, z drugiej strony to nie boisz się czeto zaciągać syfu z dna zbiornika?

coobas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 30 maja 2009, 08:28

Post autor: coobas » 27 maja 2010, 12:40

Zobacz kolego do tego wskaźnika...i jeszcze do filtra paliwa ;-)

perwol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 kwie 2010, 18:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: perwol » 27 maja 2010, 14:42

Filtr paliwa wymieniony.. Ale tak nagle by wskaznik zaczal zle wskazywac? A czy przy braku benzyny piszczy pompa?

AdiAudi

Post autor: AdiAudi » 27 maja 2010, 15:17

perwol pisze:A czy przy braku benzyny piszczy pompa?
Jeśli brak benzyny to chodzi na sucho, więc dźwięki niepokojące. Moja miała takie same objawy ale przy 1/3 rezerwy. Nie dopuszczaj by pompa chodziła bez benzyny, bo będziesz musiał znowu kupić nową. Zrób tak jak mówią inni i wyreguluj wskaźnik.

perwol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 kwie 2010, 18:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: perwol » 27 maja 2010, 15:20

ok dzieki za pomoc ;-)

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 28 maja 2010, 11:47

benzyna pełni role smarującą dla pompy przy okazji, jak bedziesz jezdzil na rezerwie zatrzesz pompe,

BartexT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 kwie 2009, 21:45
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: BartexT » 28 maja 2010, 13:40

Mam podobny problem ;/
Właśnie zatarłem pompkę z powodu braku paliwa kupiłem nową, wymieniłem i teraz gdy przekręcam kluczyk w pozycję 2 pompka włączy się na moment i stanie.
Samochód odpala normalnie ale pompka po wł silnika chodzi cały czas i to słychać ją dość wyraźnie ....(Mówię o wł. samochodzie na gaz) Chyba po nabiciu odpowiedniego ciśnienia powinna się wyłączać...

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 28 maja 2010, 14:21

podczas jazdy paliwo sie bełta od scianki do scianki zbiornika, na rezerwie sa momenty ze pompa idzie na sucho, przy właczonym zapłonie powinna sie na chwile właczyc, właczy sie ponownie jak uruchomiony zostanie silnik i bedzie cały czas działała,
pompa Boscha to tak z 400 - 500 zl, mowie o oryginalnym Boschu a nie podróbie za 150,
pompa ma taki swój charakterystyczny dzwięk buczenia, moja stara pompa buczała dość głośno - kończyła sie po prostu juz

BartexT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 kwie 2009, 21:45
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: BartexT » 28 maja 2010, 14:35

Czyli rozumiem, że jeśli chodzi cały czas po wł silnika to jest ok ?

Awatar użytkownika
mac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 17 lip 2007, 18:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: mac » 28 maja 2010, 16:44

http://www.allegromat.pl/aukcja55430 ta pompa jest dobrej jakości i chodzi bez prloblemu.Zakupiłem pompe wcześniej za 150zł i pochodziła 3 dni - 100km.
BartexT pisze:Czyli rozumiem, że jeśli chodzi cały czas po wł silnika to jest ok ?
ok

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 28 maja 2010, 20:07

Ja miałem podobnie też nie chciała odpalić przy niskim pozimie paliwa pompa wyła jakoś dziwnie, jak zapaliła to jechało normalnie żeby po kilku metrach stanąć.Lekarstwem okazała się wymina filtra paliwa, stary był ori z 97 roku :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl