[B4 1Z ] Nagrzewnica
[B4 1Z ] Nagrzewnica
witam.Czy ktos moglby wskazac mi miejsce gdzie jest nagrzewnica?W celu odp. skrubka ukladu po zmianie plynu chlodzacego.
Nie wiem jak w B4 ale pewnie jest tak samo jak w b3. Nagrzewnicy nie widać z komory silnika. Żeby sie do niej dostać musiał byś rozebrać cała deche rozdzielczą. Ale widać węże idące do nagrzewnicy i możesz popuścić opaske przy wężu. Są one na tylnej ścianie komory silnika, mniej więcej na środku. Napewno zauważysz. 2 węże wchodzące w ściane komory silnika.
Wiem, że zagmatwałem ale mam nadzieje, że zrozumiesz
Wiem, że zagmatwałem ale mam nadzieje, że zrozumiesz
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
W B4 na tych wezach co pisze kolega spiczi, jest przy samej scianie grodziowej odpowietrzenik, jednak nie ma potrzeby go uzywaz, odkrecasz ogrzewanie na maxa na ciepło odpalasz silnk i czekasz az otworzy sie termostat kontrolujac przy tym poziom płynu układ odpowietrzy sie sam zbiornikiem wyrównawczym. <ok>
ja wymieniałem wczoraj termostat i niestety ułamałem ten odpowietrznik, wprawdzie można zdjąć ten wąż i odpowietrznik zaślepić, ja założyłem owy wąż od B3 i jest ok' tyle, że bez odpowietrznika, którego naprawdę lepiej nie ruszać.Solskier pisze:W B4 na tych wezach co pisze kolega spiczi, jest przy samej scianie grodziowej odpowietrzenik, jednak nie ma potrzeby go uzywać. <ok>
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No i tu niestety sie nie moge zgodzić, bo miałem kiedys 2.3NG na gazie (którko bo krótko - 2tygodnie gaz polecaił do smietnika :mrgreen: ) ale w tym czasie kiedy był załozony nie było zadnego problemu z odpowietrzaniem układu, a jak wiadomo w NG dodatkowo chłodnica jest nieco wyzej jak w motorach R4...Raclet pisze:z tym odpowietrzaniem to istotną sprawą jest jeąeli silnik jest w gazie. Jest tam podłączenie węża do parownika co powoduje że można układ odpowietrzyć tylko przez popuszczenie węża zasilającego w najwyższym punkcie tj przy nagrzewnicy