Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 80 1,9 tdi 1Z] Prosba o analize logow

ODPOWIEDZ
toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

[b4 80 1,9 tdi 1Z] Prosba o analize logow

Post autor: toback » 28 maja 2010, 19:53

prosze o analize nastepujacych logow audi b4 1,9 tdi 1z


logi basicsetting

Obrazek



Dynamiczne

Obrazek


statyczne

Obrazek

Dziekuje z góry

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 maja 2010, 21:52

Przepływka do sprawdzenia bo przy ok 2800 obr.zaczyna ci ciąć

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 28 maja 2010, 21:55

A co z grupa 013 czyżby wtryski do wymiany ? troszkę nim telepie na wolnych obrotach

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 maja 2010, 22:22

toback pisze:A co z grupa 013 czyżby wtryski do wymiany ? troszkę nim telepie na wolnych obrotach
Ups faktycznie ,nie zerkąłem na 013 ,korekcje masakra .Albo wtryski ,albo ciśnienie sprężania ,albo brudny nastawnik.Do sprawdzenia w powyższej kolejności ale najczęściej to wtryski są winne

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 29 maja 2010, 07:02

Pompa bylo po regeneracji wiec penwie wtryski <buu>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 maja 2010, 08:30

Przepływka do czyszczenia, i sprawdz wtryski i cisnienie sprezania. Reszta wyglada dobrze.

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 29 maja 2010, 08:35

wydaje mi się ze jak by nie było ciśnienia sprężania nie palił by dobrze rano a pali za raz zimny i ciepły wiec pozostają wtryski

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 maja 2010, 09:18

toback pisze:wydaje mi się ze jak by nie było ciśnienia sprężania nie palił by dobrze rano a pali za raz zimny i ciepły wiec pozostają wtryski
Tak jak pisałem ,najbardziej prawdopodobne są wtryski .Nie wiem na czym polegała regeneracja twojej pompy ,ale jak tylko wymienili uszczelki a nie czyścili nastawnika (co jest malo prawdopodobne )to ja bym winy pompy nie wykluczał .Ale zostawmy na razie pompę w spokoju ;-) Wtryskiwacze do sprawdzenia u dobrego pompiarza niech zobaczy czy rozpylają z wszystkich pięciu otworów i ciśnienie otwarcia .Zanieś do dobrych speców bo co nie którzy niewiedzą nawet że jest pięć otworów rozpylających.Kolega kilka dni temu robił swoje wtryski do tdi ,zapłacił 160 zł za 4 sztuki,auto po tym nie puszcza w zasadzie dymka przy dawce 3,2 ;-)

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 29 maja 2010, 15:25

Wzasadzie nic zlego sie nie dzieje dymku nie puszcza pieknie pali zastanawiam sie czy warto zaczepiac

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 maja 2010, 16:22

Przeplywomierz dobry nic z nim nie rob.
Wszystk gra oprocz tych korekcji. Nie musisz mierzyc cisnienia sprezania - przeciez korekacja jest "in minus".
Podejrzewam ze "wymeczone" koncowki maja problem z nadązeniem za wydajną pompą.

Pozdrawiam

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 31 maja 2010, 17:11

przemik ma rację, przepływka sprawna i sprężanie powinno być ok ;-)

jedyne co powinieneś zrobić to wyczyścić kolektor ssący łącznie z kanałami w głowicy i zaworami dolotowymi, EGR jak nie zaślepiony to zabity nagarem ale z logów 003 wynika że silnik pobiera za mało powietrza na jałowym (wartość ok 435mg/R a powinno być ok 470mg/R przy zaślepionym EGR a ok 235mg/R przy tym wysterowaniu N18 w przypadku sprawnego EGR) więc albo kolektor zabity i niedrożny IC (mała ilość powietrza i duże doładowanie) albo jeszcze filtr powietrza do wymiany i stąd te cięcia przez przepływkę

napisz jeszcze co się dzieje z silnikiem

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 31 maja 2010, 21:06

Rzeczywiście :roll: filtr powietrza do wymiany :roll: moje przeoczenie po wymianie sprawdzę czy ok dziękuje za zainteresowanie .Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-10-09, 13:24 ]
Dodam tylko ze jednak bez czyszczenia nastawnika nie obyło się zaczęło trząchać samochodem przy 80km na 5 biegu . w nastawniku były opiłki metalu Po czyszczeniu nastawnika korekcja poprawiła się troszkę :) za to nie trzęsie buda :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl