[b4 80 1,9 tdi 1Z] Prosba o analize logow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak pisałem ,najbardziej prawdopodobne są wtryski .Nie wiem na czym polegała regeneracja twojej pompy ,ale jak tylko wymienili uszczelki a nie czyścili nastawnika (co jest malo prawdopodobne )to ja bym winy pompy nie wykluczał .Ale zostawmy na razie pompę w spokoju Wtryskiwacze do sprawdzenia u dobrego pompiarza niech zobaczy czy rozpylają z wszystkich pięciu otworów i ciśnienie otwarcia .Zanieś do dobrych speców bo co nie którzy niewiedzą nawet że jest pięć otworów rozpylających.Kolega kilka dni temu robił swoje wtryski do tdi ,zapłacił 160 zł za 4 sztuki,auto po tym nie puszcza w zasadzie dymka przy dawce 3,2toback pisze:wydaje mi się ze jak by nie było ciśnienia sprężania nie palił by dobrze rano a pali za raz zimny i ciepły wiec pozostają wtryski
przemik ma rację, przepływka sprawna i sprężanie powinno być ok
jedyne co powinieneś zrobić to wyczyścić kolektor ssący łącznie z kanałami w głowicy i zaworami dolotowymi, EGR jak nie zaślepiony to zabity nagarem ale z logów 003 wynika że silnik pobiera za mało powietrza na jałowym (wartość ok 435mg/R a powinno być ok 470mg/R przy zaślepionym EGR a ok 235mg/R przy tym wysterowaniu N18 w przypadku sprawnego EGR) więc albo kolektor zabity i niedrożny IC (mała ilość powietrza i duże doładowanie) albo jeszcze filtr powietrza do wymiany i stąd te cięcia przez przepływkę
napisz jeszcze co się dzieje z silnikiem
jedyne co powinieneś zrobić to wyczyścić kolektor ssący łącznie z kanałami w głowicy i zaworami dolotowymi, EGR jak nie zaślepiony to zabity nagarem ale z logów 003 wynika że silnik pobiera za mało powietrza na jałowym (wartość ok 435mg/R a powinno być ok 470mg/R przy zaślepionym EGR a ok 235mg/R przy tym wysterowaniu N18 w przypadku sprawnego EGR) więc albo kolektor zabity i niedrożny IC (mała ilość powietrza i duże doładowanie) albo jeszcze filtr powietrza do wymiany i stąd te cięcia przez przepływkę
napisz jeszcze co się dzieje z silnikiem
Rzeczywiście :roll: filtr powietrza do wymiany :roll: moje przeoczenie po wymianie sprawdzę czy ok dziękuje za zainteresowanie .Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-10-09, 13:24 ]
Dodam tylko ze jednak bez czyszczenia nastawnika nie obyło się zaczęło trząchać samochodem przy 80km na 5 biegu . w nastawniku były opiłki metalu Po czyszczeniu nastawnika korekcja poprawiła się troszkę za to nie trzęsie buda .
[ Dodano: 2010-10-09, 13:24 ]
Dodam tylko ze jednak bez czyszczenia nastawnika nie obyło się zaczęło trząchać samochodem przy 80km na 5 biegu . w nastawniku były opiłki metalu Po czyszczeniu nastawnika korekcja poprawiła się troszkę za to nie trzęsie buda .