Więc tak. Brak ssania albo ono jest małe obroty kiedyś miałem do 1tyś Po rozgrzaniu na 800. Teraz mam całkiem inaczej 1050 i spadaja do 1tyś. Czasami coś przerwie w pracy (kopułka palec przewody świece wymienione) Wymieniałem podstawe gażnika. Nie ma lewego powietrza. Sonda sprawdzana miernikiem i coś tam pokazuje. Spalanie trosze za duże ok 11L cykl mieszany ( nie mam cięszkiej nogi)
Więc tak kiedyś miałem tak:
Wtedy obroty po nagrzaniu były 800. I brak ssania też. Ładnie chodził w miare.
Teraz tak:
Bez gazu wolne obroty. Proszę poapatrzyć na bank danych 6,7,8,10. 8 coś czasami pokaże.
Nie wiem co dokładnie te banki oznaczają.
Robiłem też ostatnio pontencjometr przepusnicy mimo że nie wolno otwierać otworzyłem i przeczyściłem specjalnym środkiem.
Sprawdzenie bez odpalania na sucho:
Wartośc 1-5 nie jest ksiązkowa mam 1500oM. reszta w normie. A rozbierałem bo czasami 1-2 i 1-4 na mierniku szalało. Teraz sztywno pokazuje.
Czy ktoś coś doradzi?
Dodam że podgrzewacz kolektora nie mam wartości ksiązkowej mam 1,2oM.
[Audi B4 ABT] Źle działający silnik na biegu jałowym
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
[Audi B4 ABT] Źle działający silnik na biegu jałowym
Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 20:34 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Czujnik temperatury płyny i czujnik temperatury powietrza dla ECU wartości książkowe. Nastawnik przepustnicy jak i w nim styk działają.
Nie podobają mi się pola w grupie 000 banki danych 6,7,8,10 nie wiem czego się tyczą.
Nie podoba mi to że czasami przerywa (a jak przerywa w tym czasie przerywania połączenie ECU z kompem też zostaje przerwane)
I kto może powiedzieć które z tych dwóch tabeli dotyczy silnika ABT?
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html
Albo najlepiej przedstawi mi.
Nie podobają mi się pola w grupie 000 banki danych 6,7,8,10 nie wiem czego się tyczą.
Nie podoba mi to że czasami przerywa (a jak przerywa w tym czasie przerywania połączenie ECU z kompem też zostaje przerwane)
I kto może powiedzieć które z tych dwóch tabeli dotyczy silnika ABT?
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html
Albo najlepiej przedstawi mi.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt: