Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 ABT] Źle działający silnik na biegu jałowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

[Audi B4 ABT] Źle działający silnik na biegu jałowym

Post autor: Jarewa » 30 maja 2010, 11:42

Więc tak. Brak ssania albo ono jest małe obroty kiedyś miałem do 1tyś Po rozgrzaniu na 800. Teraz mam całkiem inaczej 1050 i spadaja do 1tyś. Czasami coś przerwie w pracy (kopułka palec przewody świece wymienione) Wymieniałem podstawe gażnika. Nie ma lewego powietrza. Sonda sprawdzana miernikiem i coś tam pokazuje. Spalanie trosze za duże ok 11L cykl mieszany ( nie mam cięszkiej nogi)

Więc tak kiedyś miałem tak:
Obrazek

Wtedy obroty po nagrzaniu były 800. I brak ssania też. Ładnie chodził w miare.

Teraz tak:
Obrazek

Bez gazu wolne obroty. Proszę poapatrzyć na bank danych 6,7,8,10. 8 coś czasami pokaże.
Nie wiem co dokładnie te banki oznaczają.

Robiłem też ostatnio pontencjometr przepusnicy mimo że nie wolno otwierać otworzyłem i przeczyściłem specjalnym środkiem.

Sprawdzenie bez odpalania na sucho:
Obrazek

Wartośc 1-5 nie jest ksiązkowa mam 1500oM. reszta w normie. A rozbierałem bo czasami 1-2 i 1-4 na mierniku szalało. Teraz sztywno pokazuje.

Czy ktoś coś doradzi?

Dodam że podgrzewacz kolektora nie mam wartości ksiązkowej mam 1,2oM.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 20:34 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 30 maja 2010, 20:36

Więc ogólnie sprawdź czujniki , silnik krokowy czy nie jest uszkodzony mikro styk odpowiadający za wolne obroty. Poprawne ustawienie rozrządu i zapłonu. I wtedy napisz co jest dobre a co nie lub nie podoba Ci się w działaniu.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 maja 2010, 21:31

Czujnik temperatury płyny i czujnik temperatury powietrza dla ECU wartości książkowe. Nastawnik przepustnicy jak i w nim styk działają.

Nie podobają mi się pola w grupie 000 banki danych 6,7,8,10 nie wiem czego się tyczą.

Nie podoba mi to że czasami przerywa (a jak przerywa w tym czasie przerywania połączenie ECU z kompem też zostaje przerwane)


I kto może powiedzieć które z tych dwóch tabeli dotyczy silnika ABT?
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html

Albo najlepiej przedstawi mi.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 30 maja 2010, 22:00

Nie wiem do czego są te banki danych i jak sie z nich odczytuje błędy.

krucyfix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 gru 2010, 11:07
Lokalizacja: Jelcz- Laskowice

Post autor: krucyfix » 05 gru 2010, 11:38

mam audi b3 poupe z 93 3a i mam to samo mozesz jakos doradzic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl