Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK LPG] Problem z LPG

Wszystko co związane z LPG
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 cze 2010, 13:55

maliniak pisze:miałem żółte Valdki owszem na wolnych mniej rzucało ale na wyskoich powyżej 3.5 tys obr/min odcinało albo zalewało. dochodził max do 4tys i momentalnie go przyhamowało najgorzej było przy wyprzedzaniu wiecie o co chodzi a na czerwonych tego nie ma będę musiał jeszcze spróbować inne wtryski
Jedyne co moge powiedziec ze instalacja był ażle dobra lub żle zestrojona, ostatnio robiłem ABK na zółtych valdkach i wszystko chodziło bez zarzutu wrecał sie do odcinki i ładnie chodził na wolnych, chociaz na matrixach było ciut lepiej.

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 04 cze 2010, 20:34

WOJTEK26 pisze:chociaz na matrixach było ciut lepiej.
Potwierdzam na matrixach był spokojniejszy na wolnych i jakby ciut elastyczniejszy na niższych obrotach.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 cze 2010, 20:40

Hmy. Teraz zaczynam się zastanawiać jakie ja u siebie mam wtryski bo w sumie nie zwróciłem na to uwagi. Niestety nie mam na nich żadnych oznaczeń po za 3 omy i są czarne. Firma może będzie w dokumentach od gazownika. W każdym bądź razie muszą być dobrze dobrane skoro auto chodzi dobrze w całym zakresie obrotów.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 cze 2010, 09:04

Labiel pewnie masz Raila takie jak ja, w naszych autkach wystarczaja bo mamy sekwencje a nie full grupe, ale po gwarancji zmieniam na MAtrixa lub Magic jeta

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 cze 2010, 22:32

Spoglądałem przed chwilą w papiery od gazu. Czy te wtryski będą się kryły pod pozycją wielozawór? Jeśli tak to są jakiejś firmy Tomasetto. :roll: Generalnie nie mogę na nie narzekać bo pomiędzy PB a LPG nie widzę różnicy (no może na PB minimalnie lepiej ciągnie powyżej 4,5tyś obrotów ale to w sumie ciężko stwierdzić jednoznacznie).

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 cze 2010, 09:28

Ja miałem tak samo ale lekko zmodyfikowałem sobie ustawienia i teraz ponad 4Tys czuc ze chce dalej sie wkrecac :-D. Z tych fotek co dałes silnika to masz Raila.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 cze 2010, 10:13

WOJTEK26 pisze:Ja miałem tak samo ale lekko zmodyfikowałem sobie ustawienia i teraz ponad 4Tys czuc ze chce dalej sie wkrecac
A co tam kombinowałeś?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 cze 2010, 12:40

Na poczatek musisz sprawdzic jaka masz mieszanke przy max bucie ja miałem około 0,7-0,8V po modyfikacji mam 0,9v czyli bogatsza mieszanke, podnies lekko ostatnia kropke w mnozniku, ona odpowiada za skład przy max przyspieszaniu. Jedyny - to lekkie zwiekszenie spalania ale C220 CDI mi nie uciekł :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 cze 2010, 17:49

Wojtek, rozumiem że to są operacje na kompie od gazu :?:

maliniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 cze 2010, 00:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: opole

Post autor: maliniak » 07 cze 2010, 22:39

a jakie mają być dysze w listwie bo ja mam wstawione 2,3 mm jeden kumpel mi mówił że raczej za duże ale ja nie wiem :-/

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 cze 2010, 09:38

W ABK robiłem na 2mm i mnożnik ładnie sie ułozył, u Ciebie moga byc ok zalezy jakie masz ustawione cisnienie na parowniku i jak wyglada mapa.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 08 cze 2010, 11:28

Myśle że dysze 2,3 są za duże.

maliniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 cze 2010, 00:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: opole

Post autor: maliniak » 18 cze 2010, 21:43

wydaje mi się że są za duże, chyba go zalewa, bo znowu powyżej 4 tys/min jak trzymam gaz to go przyhamowuje, jak tylko lekko popuszczę od razu się zbiera ale kupiłem oryginalną sondę lambda tylko ją wymienię i jadę na ponowną regulację może to coś pomoże jak nie to zostanie mi poczekać na koniec gwarancji i jechać do innego gazownika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl