Jedyne co moge powiedziec ze instalacja był ażle dobra lub żle zestrojona, ostatnio robiłem ABK na zółtych valdkach i wszystko chodziło bez zarzutu wrecał sie do odcinki i ładnie chodził na wolnych, chociaz na matrixach było ciut lepiej.maliniak pisze:miałem żółte Valdki owszem na wolnych mniej rzucało ale na wyskoich powyżej 3.5 tys obr/min odcinało albo zalewało. dochodził max do 4tys i momentalnie go przyhamowało najgorzej było przy wyprzedzaniu wiecie o co chodzi a na czerwonych tego nie ma będę musiał jeszcze spróbować inne wtryski
[2.0 ABK LPG] Problem z LPG
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hmy. Teraz zaczynam się zastanawiać jakie ja u siebie mam wtryski bo w sumie nie zwróciłem na to uwagi. Niestety nie mam na nich żadnych oznaczeń po za 3 omy i są czarne. Firma może będzie w dokumentach od gazownika. W każdym bądź razie muszą być dobrze dobrane skoro auto chodzi dobrze w całym zakresie obrotów.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Spoglądałem przed chwilą w papiery od gazu. Czy te wtryski będą się kryły pod pozycją wielozawór? Jeśli tak to są jakiejś firmy Tomasetto. :roll: Generalnie nie mogę na nie narzekać bo pomiędzy PB a LPG nie widzę różnicy (no może na PB minimalnie lepiej ciągnie powyżej 4,5tyś obrotów ale to w sumie ciężko stwierdzić jednoznacznie).
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na poczatek musisz sprawdzic jaka masz mieszanke przy max bucie ja miałem około 0,7-0,8V po modyfikacji mam 0,9v czyli bogatsza mieszanke, podnies lekko ostatnia kropke w mnozniku, ona odpowiada za skład przy max przyspieszaniu. Jedyny - to lekkie zwiekszenie spalania ale C220 CDI mi nie uciekł :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wydaje mi się że są za duże, chyba go zalewa, bo znowu powyżej 4 tys/min jak trzymam gaz to go przyhamowuje, jak tylko lekko popuszczę od razu się zbiera ale kupiłem oryginalną sondę lambda tylko ją wymienię i jadę na ponowną regulację może to coś pomoże jak nie to zostanie mi poczekać na koniec gwarancji i jechać do innego gazownika