Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm
... powyżej pewnej ilości koni mechanicznych koła cały czas się ślizgają do 100km/h i wicej ...PABLO pisze:No ale jak to jest że w danych technicznych auta z tym samym silnikiem z quattro i bez mają różnicę w przyspieszeniu...? I to na niekorzyść Quattro... Może dlatego że jest o 100kg cięższe?
... inaczej jest to nie wytłumaczalne :roll:
hołard pisze::mrgreen: :mrgreen: racja.labek pisze:Tofik tez byl nietypowy... a nie byl wcale ladny
ja niemowie o tofiku tylko o lampach a tak szczerze mowiac z tego co zauwazylem to wy chcecie miec wszystko w orginale, co ciekawego jeest w takich orginalnych autach? audi 80 jeste moim 4 klubem w poprzednich 3 moglem pogadac co moge jeszcze zmienic zeby moje auto bylo ladniejsze i roznilo sie od seryjnego auta i wogle a wy wszystko seria moze audi 80 niejest odpowiednim autem do tuningu ale chlopaki seria to moze jezdzic kazdy dziadek i za seryjnym autem nikt sie nieogladnie na ulicy a za ladnie zrobionym tak Jestem pelen podziwu dla wlasciciela tego audi, wlozyl on w to auto wiele serca i to sie ceni niewiem jak u was ale w innych klubach TAK
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Nie wiem czy oryginalne soczewki to tak zwykła seria I na pewno kazdy docenił wkład włascicela w to auto
A kto ci broni tu pogadać Wiesz pojęcie tuningu jest rózne i do jednej marki pasuje to a do innej tamto, jeżeli masz na myśli jakieś spojlery czy wsadzanie lamp od punto itd, to audi 80 nie jest odpowiednim autem do tuningu moim zdaniem. Pozdrawiamgrzess88 pisze:moglem pogadac co moge jeszcze zmienic zeby moje auto bylo ladniejsze i roznilo sie od seryjnego auta i wogle a wy wszystko seria moze audi 80 niejest odpowiednim autem do tuningu
DOkladnie tak, spojlery do calibry (z całym szacunkiem dla tego auta). A jesli juz to styling...wiekszosc z nas woli zrobic auto na orginalnych czesciach z topowych modeli, typu S2 RS2 niz wsadzic jakis laminat po prostu. Ale porozmawiac zawsze mozna, kazdy wyraza swoja opinie i to sie liczy.hołard pisze: A kto ci broni tu pogadać Wiesz pojęcie tuningu jest rózne i do jednej marki pasuje to a do innej tamto, jeżeli masz na myśli jakieś spojlery czy wsadzanie lamp od punto itd, to audi 80 nie jest odpowiednim autem do tuningu moim zdaniem. Pozdrawiam
jaki koszt
dla osób piszących na PW jaki koszt takiej modyfikacji
-silnik plus osprzet max 4500(najlepiej komplet z jednego auta )
-skrzynia plus dyfe , dorobienie łap ,skrócenie walu ok 4000
-zmiana turba na większe np gt22 lub gt 24 garret ok1200-1500
-zmiana coulera plus dolotu ok600
-dorobienie kolektora wylotowego pod turbo ok1400 zł
-program plus hamownia ok2400
Do tego zostawić sobie zapas gotówki na rózne pierdoły ok 2000zł
Jak chodzi zmiane skrzyni na 6-biegową dlaczego? na skrzyni z benzyniaka polecisz max 144 km h (2.016v) lub 174 (2.8 lub 2.6) ja mialem silnik 2.016v dlatego również musialem zmienić dyfer na dyfer z audi 2.8 ten dyfer ma takie przełozenie jak większosc skrzyn z audi a4 i a6 z lat 1998 do 2000 .....po zmiane wbrew opini kilku znajomych auto wcale niestraciło na przyspieszeniu a komfort jazdy wzrósł i to znacznie , na pytanie jak szybko jedzie odpowiem że nie wiem bo przy 248 troszke zdygałem
Sumując czy warto ???????? jak najbardziej tak jezdze już ponad rok auto spla max 11 litró przy bardzo otrej jezdzie a 8 litrow przy spokojnej , przy czym rozpędza sie do setki w niecałe 5,5 sekundy
[ Dodano: 2007-12-07, 11:00 ]
a i jeszcze jedno prace nad audi trwają nadal na dzien dzisiejszy autko dostało fotele z audi tt , lusterka z porsche , wskazniki egt, doładowania, cisnienia paliwa, kierownice z audi s4 co w planach .....obicie foteli tapicerki i dolnej czesci kokpitu kremowo czrną skórą ale to dopiero na wiosne
-silnik plus osprzet max 4500(najlepiej komplet z jednego auta )
-skrzynia plus dyfe , dorobienie łap ,skrócenie walu ok 4000
-zmiana turba na większe np gt22 lub gt 24 garret ok1200-1500
-zmiana coulera plus dolotu ok600
-dorobienie kolektora wylotowego pod turbo ok1400 zł
-program plus hamownia ok2400
Do tego zostawić sobie zapas gotówki na rózne pierdoły ok 2000zł
Jak chodzi zmiane skrzyni na 6-biegową dlaczego? na skrzyni z benzyniaka polecisz max 144 km h (2.016v) lub 174 (2.8 lub 2.6) ja mialem silnik 2.016v dlatego również musialem zmienić dyfer na dyfer z audi 2.8 ten dyfer ma takie przełozenie jak większosc skrzyn z audi a4 i a6 z lat 1998 do 2000 .....po zmiane wbrew opini kilku znajomych auto wcale niestraciło na przyspieszeniu a komfort jazdy wzrósł i to znacznie , na pytanie jak szybko jedzie odpowiem że nie wiem bo przy 248 troszke zdygałem
Sumując czy warto ???????? jak najbardziej tak jezdze już ponad rok auto spla max 11 litró przy bardzo otrej jezdzie a 8 litrow przy spokojnej , przy czym rozpędza sie do setki w niecałe 5,5 sekundy
[ Dodano: 2007-12-07, 11:00 ]
a i jeszcze jedno prace nad audi trwają nadal na dzien dzisiejszy autko dostało fotele z audi tt , lusterka z porsche , wskazniki egt, doładowania, cisnienia paliwa, kierownice z audi s4 co w planach .....obicie foteli tapicerki i dolnej czesci kokpitu kremowo czrną skórą ale to dopiero na wiosne