Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 06 cze 2007, 21:02

Ja mam ogromny szacunek dla kolegi. Duzo odwagi i przedewszystki duzo chajsu musialo pojsc na ten projekt. Oby wiecej takich ludzi na forum. Gratuluje i pozdrawiam :lol: TDI RULEZZ

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 06 cze 2007, 22:06

no mi zdecydowanie brakuje quattro zeby zejsc ponizej 6,5 sek

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 06 cze 2007, 22:12

no mi zdecydowanie brakuje quattro zeby zejsc ponizej 6,5 sek
No ale jak to jest że w danych technicznych auta z tym samym silnikiem z quattro i bez mają różnicę w przyspieszeniu...? I to na niekorzyść Quattro... Może dlatego że jest o 100kg cięższe?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 cze 2007, 22:37

PABLO pisze:No ale jak to jest że w danych technicznych auta z tym samym silnikiem z quattro i bez mają różnicę w przyspieszeniu...? I to na niekorzyść Quattro... Może dlatego że jest o 100kg cięższe?
... powyżej pewnej ilości koni mechanicznych koła cały czas się ślizgają do 100km/h i wicej ...
... inaczej jest to nie wytłumaczalne :roll:

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 06 cze 2007, 23:24

quattro stawia duzy opor co zabiera troche KM, do 100 km/h zyskuje sie dzieki 4x4 ale jesli bysmy sie scigneli tak od tej 100 to mysle ze nie byloby tak duzej roznicy pomimo troche mniejszej mocy u mnie

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 25 cze 2007, 15:45

Witam, musze powiedziec dosc ciekawe audi avant rs2 look, do pelni skladu zmien lustra i bedzie cacy:0

pzdr0000

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 26 cze 2007, 12:59

A mi sie nie podobaja przednie swiatla, lepij by wygladaly oryginaly z RS/cabrio Itd...

Poza tym bardzo mi sie podoba :mrgreen:

Awatar użytkownika
grzess88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 cze 2007, 22:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: grzess88 » 26 cze 2007, 17:46

Auto swietne, lampy piekne bo nietypowe i tylko on moze sie pochwalic takimi lampami ! wersja nadwozia tez bardzo ciekawa :D

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 26 cze 2007, 17:51

Tofik tez byl nietypowy... a nie byl wcale ladny :mrgreen:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 26 cze 2007, 18:03

labek pisze:Tofik tez byl nietypowy... a nie byl wcale ladny
:mrgreen: :mrgreen: racja.

Ale ogólnie auto wygląda bardzo ładnie (no po za zegarami :-D )

Awatar użytkownika
grzess88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 cze 2007, 22:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: grzess88 » 27 cze 2007, 22:29

hołard pisze:
labek pisze:Tofik tez byl nietypowy... a nie byl wcale ladny
:mrgreen: :mrgreen: racja.

ja niemowie o tofiku tylko o lampach :P a tak szczerze mowiac z tego co zauwazylem to wy chcecie miec wszystko w orginale, co ciekawego jeest w takich orginalnych autach? audi 80 jeste moim 4 klubem w poprzednich 3 moglem pogadac co moge jeszcze zmienic zeby moje auto bylo ladniejsze i roznilo sie od seryjnego auta i wogle a wy wszystko seria :/ moze audi 80 niejest odpowiednim autem do tuningu ale chlopaki seria to moze jezdzic kazdy dziadek i za seryjnym autem nikt sie nieogladnie na ulicy a za ladnie zrobionym tak :D Jestem pelen podziwu dla wlasciciela tego audi, wlozyl on w to auto wiele serca i to sie ceni niewiem jak u was ale w innych klubach TAK

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 28 cze 2007, 11:32

Nie wiem czy oryginalne soczewki to tak zwykła seria :-/ I na pewno kazdy docenił wkład włascicela w to auto :-D
grzess88 pisze:moglem pogadac co moge jeszcze zmienic zeby moje auto bylo ladniejsze i roznilo sie od seryjnego auta i wogle a wy wszystko seria :/ moze audi 80 niejest odpowiednim autem do tuningu
A kto ci broni tu pogadać ;-) Wiesz pojęcie tuningu jest rózne i do jednej marki pasuje to a do innej tamto, jeżeli masz na myśli jakieś spojlery czy wsadzanie lamp od punto itd, to audi 80 nie jest odpowiednim autem do tuningu moim zdaniem. Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 28 cze 2007, 12:09

hołard pisze: A kto ci broni tu pogadać ;-) Wiesz pojęcie tuningu jest rózne i do jednej marki pasuje to a do innej tamto, jeżeli masz na myśli jakieś spojlery czy wsadzanie lamp od punto itd, to audi 80 nie jest odpowiednim autem do tuningu moim zdaniem. Pozdrawiam ;-)
DOkladnie tak, spojlery do calibry (z całym szacunkiem dla tego auta). A jesli juz to styling...wiekszosc z nas woli zrobic auto na orginalnych czesciach z topowych modeli, typu S2 RS2 niz wsadzic jakis laminat po prostu. Ale porozmawiac zawsze mozna, kazdy wyraza swoja opinie i to sie liczy.

Awatar użytkownika
Peter06
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2007, 15:41

Post autor: Peter06 » 01 lip 2007, 19:54

Samochód się bardzo dobrze prezentuje. Fajne felgi. Szacunek za włożony czas i peniądze :-)

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

jaki koszt

Post autor: quattro » 07 gru 2007, 10:50

dla osób piszących na PW jaki koszt takiej modyfikacji
-silnik plus osprzet max 4500(najlepiej komplet z jednego auta )
-skrzynia plus dyfe , dorobienie łap ,skrócenie walu ok 4000
-zmiana turba na większe np gt22 lub gt 24 garret ok1200-1500
-zmiana coulera plus dolotu ok600
-dorobienie kolektora wylotowego pod turbo ok1400 zł
-program plus hamownia ok2400
Do tego zostawić sobie zapas gotówki na rózne pierdoły ok 2000zł

Jak chodzi zmiane skrzyni na 6-biegową dlaczego? na skrzyni z benzyniaka polecisz max 144 km h (2.016v) lub 174 (2.8 lub 2.6) ja mialem silnik 2.016v dlatego również musialem zmienić dyfer na dyfer z audi 2.8 ten dyfer ma takie przełozenie jak większosc skrzyn z audi a4 i a6 z lat 1998 do 2000 .....po zmiane wbrew opini kilku znajomych auto wcale niestraciło na przyspieszeniu a komfort jazdy wzrósł i to znacznie , na pytanie jak szybko jedzie odpowiem że nie wiem bo przy 248 troszke zdygałem
Sumując czy warto ???????? jak najbardziej tak jezdze już ponad rok auto spla max 11 litró przy bardzo otrej jezdzie a 8 litrow przy spokojnej , przy czym rozpędza sie do setki w niecałe 5,5 sekundy

[ Dodano: 2007-12-07, 11:00 ]
a i jeszcze jedno prace nad audi trwają nadal na dzien dzisiejszy autko dostało fotele z audi tt , lusterka z porsche , wskazniki egt, doładowania, cisnienia paliwa, kierownice z audi s4 co w planach .....obicie foteli tapicerki i dolnej czesci kokpitu kremowo czrną skórą ale to dopiero na wiosne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl