Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wzmacniacz - podlaczenie + inne

Subwoofery, skrzynie, głośniki, radiootwarzacze, nawigacje GPS, radia CB.
Awatar użytkownika
BeeAndHunny
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: BeeAndHunny » 07 cze 2010, 21:26

Nie napisałes nic kolego kiedy wystapił ten problem, czy słuchałes już tego pieca bo może był juz uwalony i dlatego lipa z podłączeniem go...sprawdzałes bezpiecznik na wzmaku i przy aku :?:

Royalpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Royalpl » 07 cze 2010, 22:24

no więc dla tego pojadę jutro do elektryka i niech mi to wszystko posprawdza i tyle. Bo ja w tym jestem naprawdę zielony więc wolę auto zawieźć i niech mi to posprawdza. Myślę że mnie nie wykasuje za dużo :P

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: kaczaza5 » 07 cze 2010, 23:53

Na fotce nie widać, ani też nie napisałeś czy ten piecyk może pracować w mostku? Jeśli nie pisze na nim przy wyjściu głośnikowym "bridge" to podepnij to pod jeden kanał np. pod l+ i l-...
Kolejna sprawa to czy klocki były kupowane w zestawie, czy wszystko osobno? Bo może być tak, że masz wzmaka na 4 ohm'y a chcesz napędzić nim tubę która może ma głośnik 2 ohm'y? W takiej sytuacji też będzie się paliła czerwona lampka sygnalizująca zazwyczaj zwarcie, przegrzanie sprzętu, lub przeciążenie (nie taki opór)...
Posprawdzaj to wszystko zanim wydasz kasiure na elektryka...

Po głowie chodziło mi jeszcze radio <hmm> bo spotkałem się z takim, że po podłączeniu do wzmaka nic się nie działo, dopiero po przytrzymaniu magicznego guziczka "sub" pojawiało się napięcie na kablu remote, oraz sygnalizowane to było ikonką na wyświetlaczu... Ale tutaj raczej nie będzie takiej sytuacji skoro piszesz, że świeci Ci się czerwona lampka...

Awatar użytkownika
BiałyBlaupunkt
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: BiałyBlaupunkt » 08 cze 2010, 01:17