[80 b3 1.8] Jaki program do diagnozy VAG
[80 b3 1.8] Jaki program do diagnozy VAG
Witam,
Jak widac w opisie jestem czlonkiem rozniez innego forum ale mam nadzieje, ze i tutaj znajde miejsce
Na wstepie zaznacze, ze przeszukalem forum i nic nie znalazlem na ten temat.
Sprawa dotyczy auta mojego Ojca. Posiada 80-tke B3 chyba z 90 roku i silnikiem 1,8 na jednopunkcie (nie znam niestety nr silnika). Chcialem ostatnio podpiac VAG-COM'a w wersji 3.11.2 i nic... Dopiero po jakims czasie spostrzeglem, ze ten program obluguje tylko B4 (nadwozie 8C).
Dlatego mam pytanie dot. wlasnie uzywanego programu do laczenia sie z tego typu autami. Jaki najlepiej program sobie zainstalowac??
Czytalem o kodach blyskowych ale mam interfejs i byloby lepiej widziec wszystko. Licze na Wasza pomoc
Jak widac w opisie jestem czlonkiem rozniez innego forum ale mam nadzieje, ze i tutaj znajde miejsce
Na wstepie zaznacze, ze przeszukalem forum i nic nie znalazlem na ten temat.
Sprawa dotyczy auta mojego Ojca. Posiada 80-tke B3 chyba z 90 roku i silnikiem 1,8 na jednopunkcie (nie znam niestety nr silnika). Chcialem ostatnio podpiac VAG-COM'a w wersji 3.11.2 i nic... Dopiero po jakims czasie spostrzeglem, ze ten program obluguje tylko B4 (nadwozie 8C).
Dlatego mam pytanie dot. wlasnie uzywanego programu do laczenia sie z tego typu autami. Jaki najlepiej program sobie zainstalowac??
Czytalem o kodach blyskowych ale mam interfejs i byloby lepiej widziec wszystko. Licze na Wasza pomoc
Witam! Marne szanse na połączenie się z tym autem za pomocą VAG'a. Koledze udało się połączyć z B3 1.8 PM z '91r. (z końca produkcji na mono-motronicu) ale miał fejs na opto z linią K i L. Jedyne co możesz zrobić za pomocą VAG'a w tym modelu, jeśli uda Ci się połączyć, to odczyt błędów. Więcej nic nie zdziałasz.
Wiem, że masz B3. Programy, które wymieniłem łączyły się zarówno z B3 i B4 za pomocą tego samego fejsu i tego samego laptoka Skoro nie chcą Ci się te programy łączyć to znaczy, że nie ma możliwości diagnostyki za pomocą VAG'a. Pozostają błyski. Ustal, jaki tam jest dokładnie silnik bo może to jest zwykły gaźnik a ty szukasz tam komputera.robaczek7 pisze:Zwroc uwage, ze Ty masz B4... Pisalem juz, ze w B3 nie laczy mi sie za pomoca tego programu. Zreszta nawet w opcjach programu wersja B3 nie jest uwzgledniona.sylwiasty pisze:Może być np. VAG 311 lub każdy inny, ja np. używam VAG 208 lub VW Tool.
A zapłon włączyłeś?
Jesli pisze, ze to jednopunkt to znaczy, ze wiem o tym... W serwisie kiedys Ojciecu podlaczali go do kompa. Jesli jest jednostka sterujaca (ECU) to chyba znaczy, ze mozna sie pod nia podpiac (przynajmniej tak mi sie wydaje). Na stronie ross-tech nie ma wyszczegolnionej tej wersji nadwozia (8A) i moze dlatego nie da sie zdiagnozowac Vagiem?
Ciekawe, ze nikt na grupie nie podpinal kompa pod B3 z takim silnikiem...
Ciekawe, ze nikt na grupie nie podpinal kompa pod B3 z takim silnikiem...
Skąd wiesz czy ktoś się podpiął pod taki silnik, skoro nie napisałeś jaki to typ silnika. Samo określenie jednopunkt jeszcze o niczym nie świadczy. To, że jest ECU to też nie świadczy o tym, że można się podpiąć. Jako przykład podam Ci 2 pozornie takie same auta, Audi B3 1.8 PM jednopunkt, pierwsze rocznik '89/'90 a drugie to rocznik '91. Diagnostyka pierwszego auta to tylko kody błyskowe, drugie auto dało się diagnozować za pomocą VAG'a.robaczek7 pisze:Jesli pisze, ze to jednopunkt to znaczy, ze wiem o tym... W serwisie kiedys Ojciecu podlaczali go do kompa. Jesli jest jednostka sterujaca (ECU) to chyba znaczy, ze mozna sie pod nia podpiac (przynajmniej tak mi sie wydaje). Na stronie ross-tech nie ma wyszczegolnionej tej wersji nadwozia (8A) i moze dlatego nie da sie zdiagnozowac Vagiem?
Ciekawe, ze nikt na grupie nie podpinał kompa pod B3 z takim silnikiem...
ludzie co wy piszecie
najpierw kody blyskowe odzczytawalo sie za pomoca kontrolki na tablicy rozdzielczej
potem za pomoca zaroweczki przy przekazniku pompy paliwa
a na koncu zrobili zlacze przy pedale sprzegla
http://centrum.audi80.pl/component/opti ... nfo/id,52/
na jedno punkcie wiecej zeczy jest sterowana przez komp niz na mechanicznym
[ Dodano: 2007-06-26, 10:19 ]
ps ja mam na mechanicznym bylem i przez vaga, tylko odzczytal kody bledow ale sie podlaczyl
najpierw kody blyskowe odzczytawalo sie za pomoca kontrolki na tablicy rozdzielczej
potem za pomoca zaroweczki przy przekazniku pompy paliwa
a na koncu zrobili zlacze przy pedale sprzegla
http://centrum.audi80.pl/component/opti ... nfo/id,52/
na jedno punkcie wiecej zeczy jest sterowana przez komp niz na mechanicznym
[ Dodano: 2007-06-26, 10:19 ]
ps ja mam na mechanicznym bylem i przez vaga, tylko odzczytal kody bledow ale sie podlaczyl