Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 RA] prowadza na nierównej drodze

1marwi

[B3 RA] prowadza na nierównej drodze

Post autor: 1marwi » 30 maja 2010, 09:25

witam. moj problem polega na tym ze w momencie kiedy samochodem na nierownej drodze zaczyna bujac na prawo i lewo to kierownica sama skręca trzeba ja naprawde mocno trzymać :!: na postoju łapiąc za dach i bujając na prawo i lewo sytuacja sie powtarza kierownica sama skręca. :shock: kupiłem ja kilka miesięcy temu wymieniłem sprężyny 4 szt, amory przód, końcówki drążków, swożnie zwrotnicy, gumy na wachaczach, gumy pod ławą są dobre. naciskając tylko na przód równomiernie kierownica stoi w miejscu. może ktoś miał podobnie?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 11:41 przez 1marwi, łącznie zmieniany 1 raz.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 30 maja 2010, 11:05

rozumiem że geometria była zrobiona po tych wymianach :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 maja 2010, 11:42

Masz wspomaganie?

1marwi

Post autor: 1marwi » 30 maja 2010, 12:15

tak była robiona geometria i wspomaganie też mam.czy to może być wina sprężyn lub zły kąt nachylenia kół

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 maja 2010, 12:56

Hmy. Geometra może mieć z tym coś wspólnego, ale ja zastanawiam się nad czymś innym. Jeżdżąc autem starszego czy też teścia gdzie nie ma wspomagania wszystkie nierówności są właśnie przenoszone na kierownicę. Żeby podjechać pod krawężnik to trzeba trzymać dość mocno kiere bo buja ją nieźle. Miałem już taką sytuację że kierownicę aż mi wyrwało. W przypadku mojej byłej B3 czy teraz A4 gdzie jest wspomaganie takiej sytuacji nie ma, a jeśli coś jest przenoszone na układ kierowniczy to jedynie w małym procencie. Może więc problem leży gdzieś po stronie wspomagania, maglownicy może :roll:

1marwi

Post autor: 1marwi » 30 maja 2010, 17:02

też mi to przez myśl przeszło bo wspomaganie też dość ciężko chodzi. spróbuje wymienić i dam znać.

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 08 cze 2010, 07:10

miałem podobny problem na nierównściach nieżle bujało i kierownica chodziła jak by moja furka miała auto pilota który nie potrafi prowadzić bo autko pływało po całej drodze problem u mnie tkwił w gałkach układu kierowniczego i możliwe że też w półośce bo jedna też miałem do wymiany.

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 09 cze 2010, 22:51

pany mam chyba podobny problem w b4,wymienilem wachacze drazki,gumy i jest lepiej ale kiera czuja ze delikatnie rwie na strony,ja kjade na prostej i puszcze kiere to delikatnie przekraca sie w prawo.Amory wiem ze mam do wymiany.czy mu sie bac o te galki i pol os,jak to sprawdzic??

Awatar użytkownika
pawelja89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 09 maja 2010, 00:13

Post autor: pawelja89 » 09 cze 2010, 23:04

Jak ciągnie Ci na prawo to sprawdź oponki czy są równo zdarte z prawej i lewej. Czasem pomaga przełożenie prawego koła z lewym. Spróbuj przełożyć oponki a może będzie po problemie.

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 09 cze 2010, 23:16

u mnie tak się dzieje gdy wpadnę w kolejny to samochód nie wie sam gdzie ma jechać :lol: jaki masz profil opony?

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 09 cze 2010, 23:31

oponki rowno starte TOYO profil 40.Chyba najlepiej zaczac od wymiany amorkow tylko boje sie o ta polos :cry:

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 09 cze 2010, 23:33

gino9 pisze:oponki rowno starte TOYO profil 40.Chyba najlepiej zaczac od wymiany amorkow tylko boje sie o ta polos :cry:
who:?:

40 to ja miałem przy 195 i było dobrze,teraz mam trochę wiecej i jest ciężko,tak że te 40 to mało mówi mi

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 10 cze 2010, 08:45

oponki 215/40/17

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 10 cze 2010, 09:07

to się chłopie nie dziw że Cię prowadza,załóż sobie jakieś węższe i daj znać czy widać różnice

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 10 cze 2010, 10:18

dzieki za info <ok> Chyba bede musial sie przyzwyczaic na nierownosciach bo na rownej drodze jest ok.Niestety dokupilem w zeszlym tygodniu dwie opny na tyl w tym rozmiarze.napewno musze wymienic amory.
A wlasnie w passacie mialem 225/45/17 i nie bylo tak czuc..Czy poprostu inna klasa auta no i wybite amory??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl