jeżeli chcesz żeby jakakolwiek felga wyglądała efektownie (nawet 15') to musisz doliczyć jeszcze jakiś zawias obniżający( lub same sprężyny) bo to że założysz fajną felgę na auto nie zrobi szału. a co do kwoty 1200zł to nawet już o 17' z oponami można myśleć, tylko wybór felgi należy do Ciebie. pomyśl nad tym jak byś chciał żeby twoje audi wyglądało za jakiś czas, co byś chciał jeszcze zmienić żeby wszystko miało ręce i nogi a wtedy na pewno szybko sam znajdziesz wzór feli który jest dla Ciebie najlepszy i prześlij go a wtedy na pewno każdy CI doradzi czy fajny czy nie :mrgreen:slawek12212 pisze:ogólnie to chciałbym żeby było to coś efektownego
[All] Alufelgi ... wszystko na ten temat !
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
chcesz efektu??? Prosze bardzo.... <ok> http://moto.allegro.pl/item1060040692_f ... 4x108.html
sam bym je chetnie wział.... ale kasy brak....
Na alledrogo jest mnostwo propozycji, ale to zalezy czy całe siano na felgi, czy felgi+springi.
no i jakie sa upodobania... szeroki rant, szprycha, jakie et, itd itd...
sam bym je chetnie wział.... ale kasy brak....
Na alledrogo jest mnostwo propozycji, ale to zalezy czy całe siano na felgi, czy felgi+springi.
no i jakie sa upodobania... szeroki rant, szprycha, jakie et, itd itd...
Ostatnio zmieniony 11 cze 2010, 00:24 przez Lucazzz, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
zgadzam się, trzeba wszystko robić z zawieszeniem nawet przy wymianie sprężyn, więc dlatego zrobił bym najpierw zawias a dopiero fela, po co mi fela, tym bardziej 17' jak miał bym jeździć allroad-em :?: no i zakładając felę na niższym profilu i tak trzeba będzie wymienić za chwilę zawias bo się posypie prędzej niż jak by jeździć na 15' z blonem. takie jest moje zdanie ale kolega slawek12212 zrobi co uważaATLAS pisze:Nawet jeśli sam wymienisz zawias, licz się z wymianą zużytych części zawieszenia (np. końcówek drążków, łączników stabilizatora itd.) oraz ustawieniem zbieżności/geometrii - 120zł. Także jeśli masz ograniczenie budżetu, to nie licz zawieszenia jako same sprężynki A do B4 to wg mnie tylko 17".
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 cze 2010, 17:49
- Lokalizacja: Piła
w zawieszeniu tez jest rozpietosc.... od ok 300 pln za uzywane springi do podejrzewam 2k euro za zajebisty gwint....
oczywiscie trzeba to załozyc... wiec koszty ida jeszcze w gore. do tego pasowałoby wymienic wszystkie gumy, łaczniki itp. min 300pln, felgi musza miec troche bieznika, a jak nie to przygotuj kolejne 100 na przeglad za zabrany dowod za slicki. wywazyc, załozyc ok 40....
ogólnie wniosek taki. felga dodaje uroku... ale sama felga to nie wszystko... po 2 koszty... beda rosnac... gleba nie musi byc wielka, ale nie jest dobrze gdy głowa wchodzi miedzy koło a nadkole...
kalkulator w reke i podliczaj, kombinuj...
oczywiscie trzeba to załozyc... wiec koszty ida jeszcze w gore. do tego pasowałoby wymienic wszystkie gumy, łaczniki itp. min 300pln, felgi musza miec troche bieznika, a jak nie to przygotuj kolejne 100 na przeglad za zabrany dowod za slicki. wywazyc, załozyc ok 40....
ogólnie wniosek taki. felga dodaje uroku... ale sama felga to nie wszystko... po 2 koszty... beda rosnac... gleba nie musi byc wielka, ale nie jest dobrze gdy głowa wchodzi miedzy koło a nadkole...
kalkulator w reke i podliczaj, kombinuj...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 cze 2010, 17:49
- Lokalizacja: Piła
ale ten remont wcale nie jest konieczny. jezeli wszystko jest ok w zawieszeniu, nic nie puka nie stuka to kup na aledrogo springi za 400pln jakies mts czy jakis tam 40/40 do tego fele jakies 15'' ew 16'' zakładaj i jezdzij. wszystko wyjdzie w praniu, jak fela bedzie za mała to kupisz wieksze, jak beda za duze kupisz mniejsze. po pewnym czasie i tak bedziesz musiał wymienic gumowe elementy zawieszenia ze wzgledu na twardsze warunki pracy. ale na szczescie nie jest to juz taki drogi wydatek i nie koniecznie trzeba go robic zaraz po kupnie felg i zawiech, ale powtarzam, pod warunkiem ze elementy zawieszenia sa w zadowalajacym stanie....
ale sie rozpisałem, pozdro <ok>
ale sie rozpisałem, pozdro <ok>
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
zgadzam się z kolegą, więc nic tylko kalkulator w rękę i liczyć no i zamawiać :mrgreen:Lucazzz pisze:ale ten remont wcale nie jest konieczny. jezeli wszystko jest ok w zawieszeniu, nic nie puka nie stuka to kup na aledrogo springi za 400pln jakies mts czy jakis tam 40/40 do tego fele jakies 15'' ew 16'' zakładaj i jezdzij. wszystko wyjdzie w praniu, jak fela bedzie za mała to kupisz wieksze, jak beda za duze kupisz mniejsze. po pewnym czasie i tak bedziesz musiał wymienic gumowe elementy zawieszenia ze wzgledu na twardsze warunki pracy. ale na szczescie nie jest to juz taki drogi wydatek i nie koniecznie trzeba go robic zaraz po kupnie felg i zawiech, ale powtarzam, pod warunkiem ze elementy zawieszenia sa w zadowalajacym stanie....
ale sie rozpisałem, pozdro <ok>