Witam,
mam taki problem, że po 20 latach stażu urwały się plastiki na dodatkowej pompie wody... Ogólnie wolałbym nieco oszczędzić na częściach, więc zająłem się rozbieraniem i jakoś nie mogę zdjąć pokrywy plastikowej z tymi ułamanymi kanałami.
Czy jest jakaś szansa zdjąć tę pokrywę tak żeby nie uszkodzić bardziej całości?
I czy jest jakaś szansa na dostanie takiej pokrywy samej? Bo pompy tego typu na allegro od 150 się zaczynają..
Pozdrawiam
[1.9D B3] dodatkowa elektryczna pompa wody
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dodatkową elektryczną pompkę wody miałem w 1,6TD. U mnie miała się włączać jeśli katowałbym auto i przed zgaszeniem nie dał ostygnąć turbince. Wtedy po zgaszeniu silnika przy wysokiej temperaturze miała ona chłodzić turbinę. W praktyce przez prawie 3 lata włączyła mi się raz. Ty masz 1,9D - nie wiem więc co ona u ciebie miałby chłodzić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ,w 1,9D ta pompka jest zupełnie zbędna i podejrzewam że znalazła się tam przypadkowo bo fabrycznie raczej jej nie montowali .A głowiczki z tworzywa o ile nie jest rozkręcana nie rozbierzesz bez uszkodzenia .Też taką miałem i nie dało sie jej rozebrać żeby nie popsuć .Labiel pisze:Ty masz 1,9D - nie wiem więc co ona u ciebie miałby chłodzić.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam po kilkudniowej przerwie
niestety nie udało mi się jednoznacznie sprawdzić skąd pompa jest sterowana, ze względu na braki czasu oraz małe możliwości techniczne.. mój miernik się ostatnio zepsuł...
Jednak ze wszystkich możliwości i po oględzinach stwierdzam, że jedyna możliwość to sygnał z tego samego czujnika temp co wiatraki. I jej zadanie polega chyba tylko na tym żeby ruszyć płyn w nagrzewnicy, ponieważ jest tuż za trójnikiem przewodów z bloku który rozdziela na górny przewód do chłodnicy i na układ ogrzewania
zastanawia mnie ogólnie coś takiego żeby założyć jakąś inną pompkę o podobnej wydajności a może mniejszą, od jakiegoś innego autka, byle taniej było, bo taka używana boscha od 150zł się zaczyna
niestety nie udało mi się jednoznacznie sprawdzić skąd pompa jest sterowana, ze względu na braki czasu oraz małe możliwości techniczne.. mój miernik się ostatnio zepsuł...
Jednak ze wszystkich możliwości i po oględzinach stwierdzam, że jedyna możliwość to sygnał z tego samego czujnika temp co wiatraki. I jej zadanie polega chyba tylko na tym żeby ruszyć płyn w nagrzewnicy, ponieważ jest tuż za trójnikiem przewodów z bloku który rozdziela na górny przewód do chłodnicy i na układ ogrzewania
zastanawia mnie ogólnie coś takiego żeby założyć jakąś inną pompkę o podobnej wydajności a może mniejszą, od jakiegoś innego autka, byle taniej było, bo taka używana boscha od 150zł się zaczyna
Witam.
posiadam audi z takim samym silnikiem i też miałem ten problem.
pompa jest sterowana z czujnika znajdującego się na krućcu wychodzącym z boku silnika.
znajdują się tam dwa czujniki jeden ustawiony w pionie a drugi w poziomie. jeden z nich to włącznik pompy .jak będe przyaucie to spojrze i opisze dokładniej
posiadam audi z takim samym silnikiem i też miałem ten problem.
pompa jest sterowana z czujnika znajdującego się na krućcu wychodzącym z boku silnika.
znajdują się tam dwa czujniki jeden ustawiony w pionie a drugi w poziomie. jeden z nich to włącznik pompy .jak będe przyaucie to spojrze i opisze dokładniej