Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Brak iskry - dziwny przypadek

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
bdg312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 maja 2007, 15:48

[80 B4 2.0 ABT] Brak iskry - dziwny przypadek

Post autor: bdg312 » 12 cze 2010, 22:00

Koledzy mam taki problem:
Otóż, autko zaczęło mi samoczynnie wchodzić na wysokie obroty i z nich nie spadało ( około 3000 obr.) - więc postanowiłem podpiąć je pod VAG-a żeby sprawdzić co jest nie tak.
Wykazało mi błędy:
516 Styk biegu jałowego - F60
522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62
Wymieniłem czujnik temperatury na nowy - błąd zniknął
Podłączyłem dwa inne krokowce jednak błąd dalej nie znikał.
Po odłączeniu od Vag-a postanowiłem odpalić auto, żeby sprawdzić czy wszystko gra, a tu nie chce odpalić.
Iskra całkowicie znikła. Wymieniłem 2 cewki z modułem, aparat zapłonowy (aby sprawdzić poprawność Hall-a) , a nawet komputer silnika i dalej nic. Iskra nie wychodzi z cewki na kopułkę. Napięcie na cewce jest. Czasami się zdarzało że przy wyciąganiu wtyczki z modułu był przeskok iskry.
Podjechał kolega z taką samą audi-czką i sprawdzamy moje cewki z modułem na jego aucie - każda daje iskrę!! podłączamy mój aparat zapłonowy (kręcę zębatką) - iskra u niego jest!!. Wkładamy jego cewkę z modułem do mojego auta - iskry nadal nie ma.
-bezpieczniki są wszystkie całe
- są wszystkie przejścia na kablach do ECU
- przekaźniki wszystkie całe
-podłączyłem starą kostkę stacyjki ( na której palił) - iskry nadal nie ma
Nie wiem już co robić i gdzie szukać przyczyny.
Zauważyłem że od tamtego czasu nie działa centralny zamek - ale nie wiem czy jest to powiązane.
Wysnuwam jedyne wnioski że poprzedni właściciel założył jakiś immobiliser który odcina iskrę ( i prawdopodobnie jakiś kabelek się zerwał lub spalił jakiś ukryty bezpiecznik)
Zamontowany jest odcinacz pompy paliwa - jednak jest sprawny - załącza i odłącza pompę.

Proszę o pomoc i jakieś rady, co sprawdzać i gdzie szukać bo już mnie szlak trafia.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 13 cze 2010, 12:21

przesledz droge przewodod idacych z cewki do modułu jesli wchodza gdizes do srodka to prawdopodbnie jest tam jakis przekaznik najlepiejj zdemontuj pod kierownica plastik i przygladnij sie czy niema tam czegos nowszego od reszty budy bo to prawdopodobnie jakies zabezpieczenie, poprostu znajdz sterownik i sterwane nim przekazniki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl