Witam koledzy mam mały problem z moja Coupe 2.3 Ng z 93 r i w zasadzie już nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić a mianowicie tydz temu zgasło u mnie podświetlanie kabiny( chodzi o lampki w podsufitce) i przestał działać Board Computer razem z zegarem w liczniku,działają tylko podświetlanie w Bc i zegarze ale nie wyświetla żadnych wartości (znaczy godz,spania itp ) Problem pojawił się kilka dni szybciej bo gdy wsiadałem do auta zegar działał po przekręceniu kluczyka znikał na chwile z Bc i po chwile znowu było ok. Po dniu czy dwóch już nie działał w ogolę tylko na chwile jak wjechałem w jakaś dziurę wiec plan prosty coś nie łączy.Wymieniłem skrzynkę bezpieczników bo w mojej był robiony mostek ale to inna historia i myślałem ze w tym tri problem ale nie wszystko podłączone i dalej nic,wszystkie bezpieczniki ok wszystko wygląda na ok wsadzałem inny licznik bez Bc i w zegarze to samo działała tylko podświetlenie a nie dostaje prądu na cyfry.Wiec moje pytanie co jest nie tak czy odpowiada za to jakiś przekaźnik jak tak to jaki i w której wiązce szukać no nie wiem naderwanego przewodu czy nie no nie wiem zaśniedziałej wtyczki czy coś.
Dodam że podświetlenia całego licznika działa i obrotomierz z prędkościomierzem również.
Z góry dzięki i czekam na jakieś rady
[All Coupe]Brak podswietlenia kabiny i martwy Board Computer
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 maja 2010, 19:33
Odkopuję temat, bo nadal jest nierozwiązany.
Wczoraj założyłem BC i mam identycznie. Zegarek i BC są podświetlone, ale zero akcji. Wcześniej miałem problem z samym zegarkiem, czasem działał, czasem nie działał, czasem znikał po otwarciu drzwi, a po zamknięciu się pojawiał. Krańcówki w drzwiach sterowane są masą więc może w tym tkwi problem? Sprawa dość pilna, proszę o pomoc.
Wczoraj założyłem BC i mam identycznie. Zegarek i BC są podświetlone, ale zero akcji. Wcześniej miałem problem z samym zegarkiem, czasem działał, czasem nie działał, czasem znikał po otwarciu drzwi, a po zamknięciu się pojawiał. Krańcówki w drzwiach sterowane są masą więc może w tym tkwi problem? Sprawa dość pilna, proszę o pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak tylko skończę pracę, to sprawdzę bezpiecznik, właściwie to o nim zapomniałem.
A jak miałoby się do tego to co pisałem o otwarciu drzwi? Skoro ten bezpiecznik odpowiada za komputer i jednocześnie oświetlenie kabiny, to musi być jakoś spięty z krańcówkami i miałoby to sens, dobrze myślę?
tylko jaki ma sens wygaszanie się zegarka i komputera po otwarciu drzwi? jakieś zwarcie? przekopuję schematy elektryki, może znajdę jakąś wspólną cechę tych spraw.
A jak miałoby się do tego to co pisałem o otwarciu drzwi? Skoro ten bezpiecznik odpowiada za komputer i jednocześnie oświetlenie kabiny, to musi być jakoś spięty z krańcówkami i miałoby to sens, dobrze myślę?
tylko jaki ma sens wygaszanie się zegarka i komputera po otwarciu drzwi? jakieś zwarcie? przekopuję schematy elektryki, może znajdę jakąś wspólną cechę tych spraw.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków