Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 V6 ABC+LPG] "zadyszka" i niskie obroty sil

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

[B4 2.6 V6 ABC+LPG] "zadyszka" i niskie obroty sil

Post autor: Jafar19 » 14 cze 2010, 13:03

Witam

Problem wygląda tak:

Jest instalacja LPG sekwecja i włącza się od iluś tam stopni silnika ale gdy nie ma gazu automatycznie jeżdże na benzynie także wykluczam gaz bo mam pustke w butli.
Odpalam autko obroty spadają do ok. 600-700 obr/min i telepie się cały samochód. Ruszam samochodem 1 i 2 z gazem w podłodze( z gazem w podłodze bo inaczej to niechce jechać albo straaaaasznie się wlecze) a samochód niczym zółw przyspiesza. Na 3 biegu dostaje mocy obroty wzrastają do 2500 i pikanie i miganie kontrolki oleju. Zrobiłem rundke ok. 2 km i po wyjechaniu z jednego skrzyżowania silnik nie miał mocy a wyglądało to tak, że obroty na luzie były 600-700 obr/min po dodaniu gazu wzrastają do 1000 obr/min i samochód się dusi i nie ma zamiaru jechać, silnik przerywa itp. Gdy puszcze gaz obroty spadają samochód się "telepie". Dodam iż otworzyłem maskę i drzwi kierowcy wychyliłem się z samochodu i nacisnąłem gaz to skądś z silnika słyszałem tak jakby powietrze się spuszczało coś jak hamulce w starach jak odpuszczają tylko że dużo ciszej (charakterystyczne "psssss") i po tym dźwięku właśnie się dusi.

Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu sytuacja wygląda jak z początku posta czyli brak mocy i niskie obroty.

Co jest tego przyczyną?? Gdzie muszę zajrzeć i co wymienić??

Proszę o pomoc. Pzdrawiam

martino08 (usunięty)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:20

Post autor: martino08 (usunięty) » 14 cze 2010, 14:13

Masz prawdopodobnie potrzaskane przewody z podciśnieniem, albo co gorsza dziury w dolnej-plastikowej części kolektora ssącego.

Co do kontrolek oleju się nie wypowiem. Warto sprawdzić poziom oleju oraz jego ciśnienie u jakiegoś magika.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 14 cze 2010, 15:02

Jafar19 pisze:Na 3 biegu dostaje mocy obroty wzrastają do 2500 i pikanie i miganie kontrolki oleju.
Za każdym razem gdy osiągnie takie obroty zaczyna piszczeć czujnik ciśnienia? Jeśli tak to do wymiany czujnik wysokiego ciśnienia ten na bloku nad filtrem.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 cze 2010, 15:23

Napisz jaki masz gaz sekwencje czy II generacje. Sprawdz szczelnosc całego dolotu, regulator cisnienia paliwa, czujnik temp płynu do ECU i generalnie przydałoby sie podpiac pod VAG-a i zobaczec co wypluje.

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 14 cze 2010, 20:55

WOJTEK26 pisze:Napisz jaki masz gaz sekwencje czy II generacje...
Jafar19 pisze:Jest instalacja LPG sekwecja...

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 14 cze 2010, 21:38

sprawdź szczelność przewodów od wtryskiwaczy gazowych do kolektora i szczelność osadzenia krućcy w kolektorze ssącym

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 cze 2010, 12:54

Zatankuj LPG i zobacz co sie bedzie działo jezeli ustanie to winny jest układ paliwowy, jezeli nie to elektronika lub szczelnosc dolotu, najlepiej podłacz VAG-a

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 15 cze 2010, 23:19

a więc tak:

jeden z przewodu zapłonowego jest przecięty jak dziś zobaczyłem i obklejony izolacją, nie wygląda to solidnie ale na pewno jak wymienię to coś zmieni

druga rzecz tj. poprzedni właściciel założył filtr stożkowy który jak dziś zobaczyłem z jednej strony wygląda jakby był mokry bądź czymś był wcześniej zalany.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 cze 2010, 20:14

Jafar19 pisze:druga rzecz tj. poprzedni właściciel założył filtr stożkowy który jak dziś zobaczyłem z jednej strony wygląda jakby był mokry bądź czymś był wcześniej zalany.
często się zdarza że tjuningowcy :lol: moczą filtry w oleju nie wiem po co :-/ poprzedni też miałem czymś zalany :-x

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 17 cze 2010, 15:06

shellah pisze:często się zdarza że tjuningowcy :lol: moczą filtry w oleju nie wiem po co
Robia to w celu zapewnienie poprawnego działania filtra. Filtr stożkowy powinno się czyścić specjalnym płynem i nasączać olejem, czasem ludzie przesadzają i nie nasączają go tylko moczą. Nasączenie olejem powoduje zwiększenie skuteczności filtrowania poprzez przyklejanie się drobinek kurzu do oleju.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 17 cze 2010, 21:03

no tak ale przesada też niewskazana :-/ nie chciałbym żeby mi zassało oleju do kolektora chociaż i tak wali go z odm :roll:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 cze 2010, 21:49

Lepiej aby ssało trochę oleju niż kurz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl