[B4 2.6 V6 ABC+LPG] "zadyszka" i niskie obroty sil
[B4 2.6 V6 ABC+LPG] "zadyszka" i niskie obroty sil
Witam
Problem wygląda tak:
Jest instalacja LPG sekwecja i włącza się od iluś tam stopni silnika ale gdy nie ma gazu automatycznie jeżdże na benzynie także wykluczam gaz bo mam pustke w butli.
Odpalam autko obroty spadają do ok. 600-700 obr/min i telepie się cały samochód. Ruszam samochodem 1 i 2 z gazem w podłodze( z gazem w podłodze bo inaczej to niechce jechać albo straaaaasznie się wlecze) a samochód niczym zółw przyspiesza. Na 3 biegu dostaje mocy obroty wzrastają do 2500 i pikanie i miganie kontrolki oleju. Zrobiłem rundke ok. 2 km i po wyjechaniu z jednego skrzyżowania silnik nie miał mocy a wyglądało to tak, że obroty na luzie były 600-700 obr/min po dodaniu gazu wzrastają do 1000 obr/min i samochód się dusi i nie ma zamiaru jechać, silnik przerywa itp. Gdy puszcze gaz obroty spadają samochód się "telepie". Dodam iż otworzyłem maskę i drzwi kierowcy wychyliłem się z samochodu i nacisnąłem gaz to skądś z silnika słyszałem tak jakby powietrze się spuszczało coś jak hamulce w starach jak odpuszczają tylko że dużo ciszej (charakterystyczne "psssss") i po tym dźwięku właśnie się dusi.
Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu sytuacja wygląda jak z początku posta czyli brak mocy i niskie obroty.
Co jest tego przyczyną?? Gdzie muszę zajrzeć i co wymienić??
Proszę o pomoc. Pzdrawiam
Problem wygląda tak:
Jest instalacja LPG sekwecja i włącza się od iluś tam stopni silnika ale gdy nie ma gazu automatycznie jeżdże na benzynie także wykluczam gaz bo mam pustke w butli.
Odpalam autko obroty spadają do ok. 600-700 obr/min i telepie się cały samochód. Ruszam samochodem 1 i 2 z gazem w podłodze( z gazem w podłodze bo inaczej to niechce jechać albo straaaaasznie się wlecze) a samochód niczym zółw przyspiesza. Na 3 biegu dostaje mocy obroty wzrastają do 2500 i pikanie i miganie kontrolki oleju. Zrobiłem rundke ok. 2 km i po wyjechaniu z jednego skrzyżowania silnik nie miał mocy a wyglądało to tak, że obroty na luzie były 600-700 obr/min po dodaniu gazu wzrastają do 1000 obr/min i samochód się dusi i nie ma zamiaru jechać, silnik przerywa itp. Gdy puszcze gaz obroty spadają samochód się "telepie". Dodam iż otworzyłem maskę i drzwi kierowcy wychyliłem się z samochodu i nacisnąłem gaz to skądś z silnika słyszałem tak jakby powietrze się spuszczało coś jak hamulce w starach jak odpuszczają tylko że dużo ciszej (charakterystyczne "psssss") i po tym dźwięku właśnie się dusi.
Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu sytuacja wygląda jak z początku posta czyli brak mocy i niskie obroty.
Co jest tego przyczyną?? Gdzie muszę zajrzeć i co wymienić??
Proszę o pomoc. Pzdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:20
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
a więc tak:
jeden z przewodu zapłonowego jest przecięty jak dziś zobaczyłem i obklejony izolacją, nie wygląda to solidnie ale na pewno jak wymienię to coś zmieni
druga rzecz tj. poprzedni właściciel założył filtr stożkowy który jak dziś zobaczyłem z jednej strony wygląda jakby był mokry bądź czymś był wcześniej zalany.
jeden z przewodu zapłonowego jest przecięty jak dziś zobaczyłem i obklejony izolacją, nie wygląda to solidnie ale na pewno jak wymienię to coś zmieni
druga rzecz tj. poprzedni właściciel założył filtr stożkowy który jak dziś zobaczyłem z jednej strony wygląda jakby był mokry bądź czymś był wcześniej zalany.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Robia to w celu zapewnienie poprawnego działania filtra. Filtr stożkowy powinno się czyścić specjalnym płynem i nasączać olejem, czasem ludzie przesadzają i nie nasączają go tylko moczą. Nasączenie olejem powoduje zwiększenie skuteczności filtrowania poprzez przyklejanie się drobinek kurzu do oleju.shellah pisze:często się zdarza że tjuningowcy :lol: moczą filtry w oleju nie wiem po co
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków