[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No ja niestety musiałem zrobić to wszystko w jeden dzieńAUDI_A6 pisze:Ja od wczoraj pracuje nad swoimi. Dziś kończę i zakładam przód
Plany miałem takie żeby faktycznie zrobić to porządnie, ale rzadko kiedy mogę wstawić auto do garażu na dłużej niż jeden dzień (niestety taka praca że pracuje się nawet w weekendy). Wolałem więc zrobić to trochę po łepkach bo gdyby nie zrobił tego teraz to nie wiem czy kiedyś by się to doczekał Po za tym na założonych felgach wcale źle to nie wygląda.
AUDI_A6, twoje zaciski tak wyglądały czy piaskowałeś je itp? Bo moje to były nieźle "zmurszałe". Gdzie nie gdzie nie dało się już nawet numerów odczytać.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No to powiem ci że twoje musiały być w znacznie lepszym stanie niż moje - bo ja też je tak potraktowałem, ale ruda siedziała już dość głęboko Przednie zaciski miałem w miarę ok, ale na tylnych korozji było sporo. Aż dziw. Ktoś musiał o to nie dbać i to bardzo mocno. Podejrzewam że nieźle musiały być przegrzane - może ktoś jechał kiedyś na ręcznymAUDI_A6 pisze:Szlifierka kątowa + nakładka z druciaka i trochę roboty :mrgreen:
Na allegro widziałem kiedyś ogłoszenia firmy która zajmuje się regeneracją zacisków. Może kiedyś się o tym pomyśli.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Początkowo myślałem że pękł, ale nie w tym problem - już chyba wiem w czym leży. Króciec ten przychodzi do głowicy, a potem łączy się z metalową rurką która przykręcana jest do bloku. I tu jest chyba problem. Rurką ta pręży na króciec powodując wyciek (króciec jest przykręcany na dwie śruby więc nie trzyma zbyt solidnie). Problem jedynie w tym że ta rurka która pręży na króciec przykręcana jest do bloku gdzieś w okolicach alternatora - dojście jest super Nawet z moimi chudymi przeszczepami za chiny nie mogłem tam dojść nie mówiąc o odkręceniu tej śruby. Tak więc czeka mnie rozbieranie całego dolotu łącznie z kolektorem ssącym żeby to zrobić.AUDI_A6 pisze:a co cieknie Ci na łączeniu czy poprostu pękł?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak jeszcze myślę co tu grzebnąć przy okazji takiej demolki pod maską, bo aż żal rozbierać tak dużo żeby zrobić jeden mały wyciek :-x Może zamontuje wreszcie CTO :roll: Tylko tak sobie myślę jaki to będzie miało wpływ na obroty itp. Kolektor ssący może się wyczyści :roll: Czytałem też o polerowaniu od środka kolektora ssącego :roll: Jakieś pomysły :?:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kiedyś właśnie czytałem że ta chropowatość kolektora ssącego ma na celu zapobieganie łączeniu się drobinek wody w większe skupiska. Natomiast gdzie indziej czytałem że kolektor można polerować, ale nie cały. W części gdzie idą wtryski paliwa powinien być chropowaty, bo na takiej powierzchni paliwo ulega szybszemu odparowaniu itp. Wiadomo o co chodzi. Tak czy siak ruszać tego raczej nie będę, ale kolektor oczywiście wyczyszczę.Nie poleruj, bo one nie dla kozery są w środku takie chropowate
O właśnie. Alternator prosi się o "odświeżenie" bo tylko on jest jeszcze zasyfiony pod maską.AUDI_A6 pisze:Trochę pomaluje, trochę przepoleruj, byle by coś dla oka było