Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 90 2.3 NG] silnik sie grzeje i traci płyn

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

[b3 90 2.3 NG] silnik sie grzeje i traci płyn

Post autor: goldstarb3 » 14 cze 2010, 23:01

mam pytanko bo kupiłem 90 z silnikiem 2.3 chyba to jest [NG] w automacie co prawda ale nie o to chodzi. silnik sie przegrzewa. wskaznik temp wskazuje 90 a w weach sie gotuje. wiec zastanawiam sie nad termostatem w tej sytuaci ale samochod nalezal do meza kuzynki i teraz pytanie do was bo sciagali dwa razy glowice, silnik trzyma obroty na benzynie i na gazie, ale trzeb a mu wody dolewac wciaz bo szlak ja trafia, miarka oleju ok, i tak jak mowie sciagali dwa razy glowice i nigdzie nic nie widac, pomocy
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 23:22 przez goldstarb3, łącznie zmieniany 2 razy.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 15 cze 2010, 12:35

A na węzach nic nie cieknie? Wersja z klimą czy bez?

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 15 cze 2010, 23:01

wersja z klima. ale dzis dalem jej kilometrow i wali wode w naczynko jak zlotojak sie zagrzeje przechodzi troszeczke za 90 ale mozna powiedziec ze na tej temperaturze sie trzyma, chlodniczka przednia miedziana drozna ale sie sypie a glowna wieksza jak ja sprawdzalem dol ma letni gore wrzaca zachowuje sie jak zepsuty termostat ktory byl zmieniany na nowy mysle go wyrzucic i sprawdzic wowczas ale olej bardzo sie leje z pomiedzy skrzynii i silnika stan oleju w silniku stały ten sam a plama zostajetega jak sie przejedzie. samochod jest na automacie wiec mysle ze skrzynia sie wali bo caly wydech mi zachlapalo, własnie jezeli doszedlbym ladu skladu z silnikiemto pytanie do was jeszcze jedno czy da sie go zlozyc ze skrzynia z 1.9SD?? bo mam manuala a ten silnik naprawde bardzo ładnie chodzi chcialbym zeby nie byl walniety jednak bo wciaz wierze, że to wina osprzętu, aa i poprzedni własciciel (znajomy) sypal jej proszek na uszczelnienie bo chlodnica ciekła czy cos takiego. szkoda mi motoru

Awatar użytkownika
milan_25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 26 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: Łódź

Post autor: milan_25 » 16 cze 2010, 16:32

Może owy proszek jej zaszkodził na uszczelnienie chłodnicy zapchał któryś kanał i problem gotowy. Sam sobie kiedyś takiego brudu narobiłem :-D .
Termostat też można sprawdzić koszt ostatecznie nieduży.

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 16 cze 2010, 23:07

szkoda bo silnik naprawde ładnie chodzi. a jak jest z pasowaniem go z automatu do skrzyni od 1.9 SD??

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 17 cze 2010, 09:00

Witam skoro węże są twarde to ewidentnie wina uszczelki. Pewnie głowica była nie planowana albo któraś szpilka już nie trzyma i kłopot gotowy.Możesz sprawdzić też termostat. Wsadź go na gaz w garnku z wodą i obserwuj.

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 20 cze 2010, 00:40

glowica dwa razy brana na szczelnosc i jest szczelna byla planowana i uszczelka dwa razy robiona, dlatego samochod kupilem po kosztach za 1000zl, termostat zbadam jeszcze. albo poprostu go wywale i pojezdze

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 20 cze 2010, 19:04

sprawdź czy w ogóle dobrze termostat jest dobrany do tego silnika i czy jest sprawny. poza tym drożność układu chłodzenia, to podstawa.

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 20 cze 2010, 22:09

Węze są miekkie. wyjme jutro termostat i sprawdze czy sie grzeje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl