Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]święcący czujnik z ! po zlamaniu krućca vacum

ODPOWIEDZ
krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

[B4 1Z]święcący czujnik z ! po zlamaniu krućca vacum

Post autor: krzychux » 18 cze 2010, 08:06

Podczas małego remontu silnika jak demontowałem osprzet urwałem kruciec od pompy vacum po naprawie silnika bez podłonczonej pompki vakum odpaliłem silnik i zaświeciła mi się kontrolka vacum .Na drugi dzień założyłem nowy dekielek od vacum i go podłączyłem po odpaleniu owa kontrolka pali się nadal wcześniej sprawdziłem pompke przykładając palec do krućca na odpalonym silniku i czuć bylo jak zasysa powietrz .Przejechałem sie autkiem chamulce są co prawda pedał jest troche mięki leko zużyte mam tarcze z przodu .
O co chodzi tej kontrolce co może być nie tak
Podejrzewam że może chodzi o układ wspomagania poniewarz rozbierałem cały silnik i spószczałem olej od wspomagania po złożeniu silnika zalałem go nowym wspomaganie działa poprawnie więc koledzy dlaczego to ustrojstwo świeci

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 18 cze 2010, 09:30

Popma Vacum wytwarza podciśnienie do serwa. Bez tego nie będziesz miał hamulcy. Może nadal masz nieszczelność w układzie podciśnienia. Może źle podpiąłeś przewody podciśnienia?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 cze 2010, 09:30

Po 1 nie masz kontrolki od "vacum " jak to piszesz ani od wspomagania hamulców, jezeli świeci sie czerwony :!: to sprawdz poziom płynu hamulcowego

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 18 cze 2010, 09:47

Akurat tego nie wiedziałem że ta kontrolka niema nić wspólnego z vacum a stan płynu sprawdze ale z tego co kojarze to płyn był ,przyczyna raczej tkwi gdzie indziej

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 18 cze 2010, 09:57

WOJTEK26
Nie wydaje mi się, żebyś miał rację, choć nie dam się za to zabić.
Z moich doświadczeń z innych samochodów wynika, że kontrolka informuje o niesprawności układu hamulcowego w skład, którego wchodzi m.in. podciśnienie i jest jego ważnym elementem. To nie jest tylko kontrolka płynu hamulcowego. I wydaje mi się, że u kolegi krzychux ma to właśnie z tym związek.

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 18 cze 2010, 10:30

co można posprawdzać ewentualnie w układzie podciśnienia przy serwo nic nie ruszałem tylko tak jak pisałem złamałem kruciec i bez podlonczonego vacum do serwo odpaliłem auto i złapał ten błąd fakt wtedy pedał chamulca był twardy a teraz jak podłączyłem jes mieki wydaje mi sie że nawet za mięki i wcześniej lepiej chamował

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 cze 2010, 15:37

Zeby mógł sygnalizowac niesprawnosc układu podcisnienia to musiałby miec czujnik a takowego nie w układzie. Sprawdz czy masz podpieta wtyczke od czujnika przy zbiorniczku.

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 19 cze 2010, 17:51

Wtyczki wszystkie mam podpięte musze dokładnie obejrzeć jeszcze raz wszystkie przewody
Jeszcze małe sprostowanie pisałem że kontrolka mi sięświeci a ona nie świeći tylko mróga cały czas niewiem czy ma to jakieś znaczenie :!:

[ Dodano: 2010-06-20, 21:36 ]
dziś zauważyłem ze pedał chamulca wpada mi do podłogi na zgaszonym jest twardy .śprawdziłem układ czy nie jest zapowietrzony i nie był , abs działa ,płyn po otpowietrzeniu uzupełniłem ,zauważyłem że zewnętrzne klocki są jak nówki z wewnętrzne do połowy zużyte niedaja rady

śmira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 kwie 2010, 17:22

Post autor: śmira » 22 sie 2010, 12:23

Kolego krzychux jeśli klocki od strony cylinderków masz zdarte, a od drugiej są w lepszym stanie, to masz zapieczone prowadnice zacisku, które są odpowiedzialne za równomierne dociskanie klocków do tarczy, a tym samym za jednakowe ich zużycie.
musisz owe prowadnice wybić, wyczyścić i posmarować wysokotemperaturowym smarem i będzie git. ale nie wiem czy ma to związek z miganiem kontrolki (!)

[ Dodano: 2010-08-22, 12:26 ]
A tak nawiasem jak już pisałem w innym temacie, również mam problem z miganiem tej kontrolki, ale po wymianie przewodu elastycznego. nadal nie znalazłem przyczyny...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl