Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 1Z]święcący czujnik z ! po zlamaniu krućca vacum

ODPOWIEDZ
krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

[B4 1Z]święcący czujnik z ! po zlamaniu krućca vacum

Post autor: krzychux » 18 cze 2010, 08:06

Podczas małego remontu silnika jak demontowałem osprzet urwałem kruciec od pompy vacum po naprawie silnika bez podłonczonej pompki vakum odpaliłem silnik i zaświeciła mi się kontrolka vacum .Na drugi dzień założyłem nowy dekielek od vacum i go podłączyłem po odpaleniu owa kontrolka pali się nadal wcześniej sprawdziłem pompke przykładając palec do krućca na odpalonym silniku i czuć bylo jak zasysa powietrz .Przejechałem sie autkiem chamulce są co prawda pedał jest troche mięki leko zużyte mam tarcze z przodu .
O co chodzi tej kontrolce co może być nie tak
Podejrzewam że może chodzi o układ wspomagania poniewarz rozbierałem cały silnik i spószczałem olej od wspomagania po złożeniu silnika zalałem go nowym wspomaganie działa poprawnie więc koledzy dlaczego to ustrojstwo świeci

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 18 cze 2010, 09:30

Popma Vacum wytwarza podciśnienie do serwa. Bez tego nie będziesz miał hamulcy. Może nadal masz nieszczelność w układzie podciśnienia. Może źle podpiąłeś przewody podciśnienia?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 cze 2010, 09:30

Po 1 nie masz kontrolki od "vacum " jak to piszesz ani od wspomagania hamulców, jezeli świeci sie czerwony :!: to sprawdz poziom płynu hamulcowego

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 18 cze 2010, 09:47

Akurat tego nie wiedziałem że ta kontrolka niema nić wspólnego z vacum a stan płynu sprawdze ale z tego co kojarze to płyn był ,przyczyna raczej tkwi gdzie indziej

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 18 cze 2010, 09:57

WOJTEK26
Nie wydaje mi się, żebyś miał rację, choć nie dam się za to zabić.
Z moich doświadczeń z innych samochodów wynika, że kontrolka informuje o niesprawności układu hamulcowego w skład, którego wchodzi m.in. podciśnienie i jest jego ważnym elementem. To nie jest tylko kontrolka płynu hamulcowego. I wydaje mi się, że u kolegi krzychux ma to właśnie z tym związek.

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 18 cze 2010, 10:30

co można posprawdzać ewentualnie w układzie podciśnienia przy serwo nic nie ruszałem tylko tak jak pisałem złamałem kruciec i bez podlonczonego vacum do serwo odpaliłem auto i złapał ten błąd fakt wtedy pedał chamulca był twardy a teraz jak podłączyłem jes mieki wydaje mi sie że nawet za mięki i wcześniej lepiej chamował

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 cze 2010, 15:37

Zeby mógł sygnalizowac niesprawnosc układu podcisnienia to musiałby miec czujnik a takowego nie w układzie. Sprawdz czy masz podpieta wtyczke od czujnika przy zbiorniczku.

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 19 cze 2010, 17:51

Wtyczki wszystkie mam podpięte musze dokładnie obejrzeć jeszcze raz wszystkie przewody
Jeszcze małe sprostowanie pisałem że kontrolka mi sięświeci a ona nie świeći tylko mróga cały czas niewiem czy ma to jakieś znaczenie :!:

[ Dodano: 2010-06-20, 21:36 ]
dziś zauważyłem ze pedał chamulca wpada mi do podłogi na zgaszonym jest twardy .śprawdziłem układ czy nie jest zapowietrzony i nie był , abs działa ,płyn po otpowietrzeniu uzupełniłem ,zauważyłem że zewnętrzne klocki są jak nówki z wewnętrzne do połowy zużyte niedaja rady

śmira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 kwie 2010, 17:22

Post autor: śmira » 22 sie 2010, 12:23

Kolego krzychux jeśli klocki od strony cylinderków masz zdarte, a od drugiej są w lepszym stanie, to masz zapieczone prowadnice zacisku, które są odpowiedzialne za równomierne dociskanie klocków do tarczy, a tym samym za jednakowe ich zużycie.
musisz owe prowadnice wybić, wyczyścić i posmarować wysokotemperaturowym smarem i będzie git. ale nie wiem czy ma to związek z miganiem kontrolki (!)

[ Dodano: 2010-08-22, 12:26 ]
A tak nawiasem jak już pisałem w innym temacie, również mam problem z miganiem tej kontrolki, ale po wymianie przewodu elastycznego. nadal nie znalazłem przyczyny...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl