Podczas małego remontu silnika jak demontowałem osprzet urwałem kruciec od pompy vacum po naprawie silnika bez podłonczonej pompki vakum odpaliłem silnik i zaświeciła mi się kontrolka vacum .Na drugi dzień założyłem nowy dekielek od vacum i go podłączyłem po odpaleniu owa kontrolka pali się nadal wcześniej sprawdziłem pompke przykładając palec do krućca na odpalonym silniku i czuć bylo jak zasysa powietrz .Przejechałem sie autkiem chamulce są co prawda pedał jest troche mięki leko zużyte mam tarcze z przodu .
O co chodzi tej kontrolce co może być nie tak
Podejrzewam że może chodzi o układ wspomagania poniewarz rozbierałem cały silnik i spószczałem olej od wspomagania po złożeniu silnika zalałem go nowym wspomaganie działa poprawnie więc koledzy dlaczego to ustrojstwo świeci
[B4 1Z]święcący czujnik z ! po zlamaniu krućca vacum
WOJTEK26
Nie wydaje mi się, żebyś miał rację, choć nie dam się za to zabić.
Z moich doświadczeń z innych samochodów wynika, że kontrolka informuje o niesprawności układu hamulcowego w skład, którego wchodzi m.in. podciśnienie i jest jego ważnym elementem. To nie jest tylko kontrolka płynu hamulcowego. I wydaje mi się, że u kolegi krzychux ma to właśnie z tym związek.
Nie wydaje mi się, żebyś miał rację, choć nie dam się za to zabić.
Z moich doświadczeń z innych samochodów wynika, że kontrolka informuje o niesprawności układu hamulcowego w skład, którego wchodzi m.in. podciśnienie i jest jego ważnym elementem. To nie jest tylko kontrolka płynu hamulcowego. I wydaje mi się, że u kolegi krzychux ma to właśnie z tym związek.
co można posprawdzać ewentualnie w układzie podciśnienia przy serwo nic nie ruszałem tylko tak jak pisałem złamałem kruciec i bez podlonczonego vacum do serwo odpaliłem auto i złapał ten błąd fakt wtedy pedał chamulca był twardy a teraz jak podłączyłem jes mieki wydaje mi sie że nawet za mięki i wcześniej lepiej chamował
Wtyczki wszystkie mam podpięte musze dokładnie obejrzeć jeszcze raz wszystkie przewody
Jeszcze małe sprostowanie pisałem że kontrolka mi sięświeci a ona nie świeći tylko mróga cały czas niewiem czy ma to jakieś znaczenie :!:
[ Dodano: 2010-06-20, 21:36 ]
dziś zauważyłem ze pedał chamulca wpada mi do podłogi na zgaszonym jest twardy .śprawdziłem układ czy nie jest zapowietrzony i nie był , abs działa ,płyn po otpowietrzeniu uzupełniłem ,zauważyłem że zewnętrzne klocki są jak nówki z wewnętrzne do połowy zużyte niedaja rady
Jeszcze małe sprostowanie pisałem że kontrolka mi sięświeci a ona nie świeći tylko mróga cały czas niewiem czy ma to jakieś znaczenie :!:
[ Dodano: 2010-06-20, 21:36 ]
dziś zauważyłem ze pedał chamulca wpada mi do podłogi na zgaszonym jest twardy .śprawdziłem układ czy nie jest zapowietrzony i nie był , abs działa ,płyn po otpowietrzeniu uzupełniłem ,zauważyłem że zewnętrzne klocki są jak nówki z wewnętrzne do połowy zużyte niedaja rady
Kolego krzychux jeśli klocki od strony cylinderków masz zdarte, a od drugiej są w lepszym stanie, to masz zapieczone prowadnice zacisku, które są odpowiedzialne za równomierne dociskanie klocków do tarczy, a tym samym za jednakowe ich zużycie.
musisz owe prowadnice wybić, wyczyścić i posmarować wysokotemperaturowym smarem i będzie git. ale nie wiem czy ma to związek z miganiem kontrolki (!)
[ Dodano: 2010-08-22, 12:26 ]
A tak nawiasem jak już pisałem w innym temacie, również mam problem z miganiem tej kontrolki, ale po wymianie przewodu elastycznego. nadal nie znalazłem przyczyny...
musisz owe prowadnice wybić, wyczyścić i posmarować wysokotemperaturowym smarem i będzie git. ale nie wiem czy ma to związek z miganiem kontrolki (!)
[ Dodano: 2010-08-22, 12:26 ]
A tak nawiasem jak już pisałem w innym temacie, również mam problem z miganiem tej kontrolki, ale po wymianie przewodu elastycznego. nadal nie znalazłem przyczyny...