..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
chmiel25 podejrzewam, że zaoferujesz AVF-a albo AEB gdzie oba te silniki są oklepane, a koszt swapu na jeden z tych silników będzie równy kosztowi swapu na AAN.
Co do silnika R5 w Compi to jest najlepsze rozwiązanie ze względu na to, że graty z ACE mają takie same ułożenie jak w silnikach R5 (czyt. chłodnia, aku itp itd).
Piotr_Audi hehe koszt swapu na 2.7BiT jest kosmiczny
Co do silnika R5 w Compi to jest najlepsze rozwiązanie ze względu na to, że graty z ACE mają takie same ułożenie jak w silnikach R5 (czyt. chłodnia, aku itp itd).
Piotr_Audi hehe koszt swapu na 2.7BiT jest kosmiczny
Pomyslałbym nad czyms ciekawym. Napewno 2.7 bit odpada za duza rzeżba-szkoda autaPiotr_Audi pisze:chmiel25, Sugerujesz raczej jakiś nowocześniejszy silniczek z turbo, hmmm, może 2.7BiT ?
Niestety pasuja tylko mocowania na podlużnicach. R5 ma chlodnice z boku i trzeba dospawac mocowania do niej. Akku jest w bagażniku.
Czyli jednym słowem rzeźba, i najważniejsze zmienia sie rozkład mas.
PS skrzynia i most do wymiany. (2.0 16v ma najkrótsza skrzynie biegów)
!StaSiu pisze:Co do silnika R5 w Compi to jest najlepsze rozwiązanie ze względu na to, że graty z ACE mają takie same ułożenie jak w silnikach R5 (czyt. chłodnia, aku itp itd).
No właśnie Stanisław :roll:chmiel25 pisze:Niestety pasuja tylko mocowania na podlużnicach. R5 ma chlodnice z boku i trzeba dospawac mocowania do niej. Akku jest w bagażniku.
Na razie może skończmy ten temat swapowania bo w najbliższym czasie się na to nie zapowiada. Powiem tylko że AAN przez sentyment bym chciał mieć, ponieważ mówiąc Audi - myślisz quattro, 5 garków na turbinie. Ale jeśli chodzi o racjonalne podejście do tematu to prędzej bym wybrał "oklepany" jak to mówią niektórzy 1.8T, o oznaczeniu AJL żeby zachować raczej charakter Compi.
Peace
A tutaj wszystkich lekko zaskocze. Ostatnio coraz bardziej zastanawiam sie nad wsadzeniem silnika PG :mrgreen: wszystko pasuje P&P łacznie z elektryka.
Niezmaci to wizerunku Compi a doda mu sił witalnych :mrgreen:
Co do r5t i quattro to Ezu ma racje. Ale zapomina właśnie o sukcesach Audi Competition w zawodach WTCC!! :mrgreen:
pozdro
sorry za male OT
Niezmaci to wizerunku Compi a doda mu sił witalnych :mrgreen:
Co do r5t i quattro to Ezu ma racje. Ale zapomina właśnie o sukcesach Audi Competition w zawodach WTCC!! :mrgreen:
pozdro
sorry za male OT
Najlepiej wsadzić V8 z s8 i będzie pozamiatane :mrgreen: :mrgreen: <ok>Słonik pisze:...Sam koszt swapu na 1.8T nie bedzie rowny kosztom swapu na AAN napewno, pozatym do AANa trzeba doliczyc koniecznie wymiane ukladu napedowego bo ten niestety sie nie nadaje to AANa, no chyba ze bardzo spokojnej jazdy.
wziąłeś pod uwagę to, że jednosiemte to bardzo rozwojowy silnik ? :roll: wiadomo, że nie robisz SWAP'a dla serii tylko trochę pojeździsz i dłubniesz sobie na te 230-250PS <urodziny>!StaSiu pisze:Słonik robić SWAPa tylko po to żeby mieć 10 PSów więcej to dla mnie bez sensu, a co za tym idzie trzeba rezać 1.8T i osiągany moc taką jak w AANie, czyli wloł wyloł. AAN lepszy. A po za tym można ominąć komentarzy typu "kolejne 1.8T"
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok