Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 19 cze 2010, 10:55

chmiel25, Sugerujesz raczej jakiś nowocześniejszy silniczek z turbo, hmmm, może 2.7BiT ?

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 cze 2010, 11:11

chmiel25 podejrzewam, że zaoferujesz AVF-a albo AEB gdzie oba te silniki są oklepane, a koszt swapu na jeden z tych silników będzie równy kosztowi swapu na AAN.
Co do silnika R5 w Compi to jest najlepsze rozwiązanie ze względu na to, że graty z ACE mają takie same ułożenie jak w silnikach R5 (czyt. chłodnia, aku itp itd).
Piotr_Audi hehe koszt swapu na 2.7BiT jest kosmiczny ;-)

AdiAudi

Post autor: AdiAudi » 19 cze 2010, 11:19

!StaSiu pisze:Co do silnika R5 w Compi to jest najlepsze rozwiązanie ze względu na to, że graty z ACE mają takie same ułożenie jak w silnikach R5 (czyt. chłodnia, aku itp itd).
czy aby na pewno :?:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 cze 2010, 11:27

Piotr_Audi pisze:chmiel25, Sugerujesz raczej jakiś nowocześniejszy silniczek z turbo, hmmm, może 2.7BiT ?
Pomyslałbym nad czyms ciekawym. Napewno 2.7 bit odpada za duza rzeżba-szkoda auta


Niestety pasuja tylko mocowania na podlużnicach. R5 ma chlodnice z boku i trzeba dospawac mocowania do niej. Akku jest w bagażniku.
Czyli jednym słowem rzeźba, i najważniejsze zmienia sie rozkład mas.

PS skrzynia i most do wymiany. (2.0 16v ma najkrótsza skrzynie biegów)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 cze 2010, 11:33

Pomyliłem się z tą chłodnicą. Ale Ezu o to tym dobrze wie, że w as.pl mamy złotą rączkę od takich spraw mechanicznych, że na pewno będzie wszystko grało jak należy ;-)

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 19 cze 2010, 11:37

!StaSiu pisze:Co do silnika R5 w Compi to jest najlepsze rozwiązanie ze względu na to, że graty z ACE mają takie same ułożenie jak w silnikach R5 (czyt. chłodnia, aku itp itd).
chmiel25 pisze:Niestety pasuja tylko mocowania na podlużnicach. R5 ma chlodnice z boku i trzeba dospawac mocowania do niej. Akku jest w bagażniku.
No właśnie Stanisław :roll:
Na razie może skończmy ten temat swapowania bo w najbliższym czasie się na to nie zapowiada. Powiem tylko że AAN przez sentyment bym chciał mieć, ponieważ mówiąc Audi - myślisz quattro, 5 garków na turbinie. Ale jeśli chodzi o racjonalne podejście do tematu to prędzej bym wybrał "oklepany" jak to mówią niektórzy 1.8T, o oznaczeniu AJL żeby zachować raczej charakter Compi.
Peace

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 cze 2010, 12:13

A tutaj wszystkich lekko zaskocze. Ostatnio coraz bardziej zastanawiam sie nad wsadzeniem silnika PG :mrgreen: wszystko pasuje P&P łacznie z elektryka.
Niezmaci to wizerunku Compi a doda mu sił witalnych :mrgreen:

Co do r5t i quattro to Ezu ma racje. Ale zapomina właśnie o sukcesach Audi Competition w zawodach WTCC!! :mrgreen:

pozdro

sorry za male OT

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 04 lip 2010, 23:05

[center]przepiekny widok w lusterku :mrgreen:[/center]





[center]Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 lip 2010, 00:47

Ezu, co sie nie chwalisz :?:
Jak dla mnie mega <ok>
Obrazek
Sam koszt swapu na 1.8T nie bedzie rowny kosztom swapu na AAN napewno, pozatym do AANa trzeba doliczyc koniecznie wymiane ukladu napedowego bo ten niestety sie nie nadaje to AANa, no chyba ze bardzo spokojnej jazdy.

Awatar użytkownika
JPJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 232
Rejestracja: 12 kwie 2008, 11:24

Post autor: JPJ » 22 lip 2010, 00:56

Słonik pisze:...Sam koszt swapu na 1.8T nie bedzie rowny kosztom swapu na AAN napewno, pozatym do AANa trzeba doliczyc koniecznie wymiane ukladu napedowego bo ten niestety sie nie nadaje to AANa, no chyba ze bardzo spokojnej jazdy.
Najlepiej wsadzić V8 z s8 i będzie pozamiatane :mrgreen: :mrgreen: <ok>

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 22 lip 2010, 08:31

Słonik robić SWAPa tylko po to żeby mieć 10 PSów więcej to dla mnie bez sensu, a co za tym idzie trzeba rezać 1.8T i osiągany moc taką jak w AANie, czyli wloł wyloł. AAN lepszy. A po za tym można ominąć komentarzy typu "kolejne 1.8T" ;-)

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 22 lip 2010, 08:44

!StaSiu pisze:Słonik robić SWAPa tylko po to żeby mieć 10 PSów więcej to dla mnie bez sensu, a co za tym idzie trzeba rezać 1.8T i osiągany moc taką jak w AANie, czyli wloł wyloł. AAN lepszy. A po za tym można ominąć komentarzy typu "kolejne 1.8T" ;-)
wziąłeś pod uwagę to, że jednosiemte to bardzo rozwojowy silnik ? :roll: wiadomo, że nie robisz SWAP'a dla serii tylko trochę pojeździsz i dłubniesz sobie na te 230-250PS <urodziny>

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 22 lip 2010, 08:47

MarcinC, MarcinC, Pytanie jak długo z tym pojezdzisz, i czy napewno wyciagniesz tyle z seryjnej spręzarki.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 22 lip 2010, 09:40

MarcinC a AAN ma seryjnie 230 PS, czyli chcąc jeździć z taką mocą i tak musisz zmienić układ napędowy ;-)

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 22 lip 2010, 10:12

!StaSiu pisze:MarcinC a AAN ma seryjnie 230 PS, czyli chcąc jeździć z taką mocą i tak musisz zmienić układ napędowy ;-)
..., bo Słonik tak napisał ? :roll: podaj kilka argumentów dlaczego AAN się nie nadaje do tego napędu i co jest nie tak :->

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl